Waarom eet je niet volle bio yoghurt met walnoten, banaan en honing?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon normaal, 's middags wat brood en 's avonds gewoon avondeten. Drink en blow sowieso 's avonds pas meestal.
Omdat dat kkrsmerig is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom eet je niet volle bio yoghurt met walnoten, banaan en honing?
Dat mag natuurlijk niet, moet magere yoghurt zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom eet je niet volle bio yoghurt met walnoten, banaan en honing?
Magere "zuivel"productenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet, moet magere yoghurt zijn
Magere kwarkquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet, moet magere yoghurt zijn
Dan ga je trainen.quote:
Al kleurt de ochtendgloren rood dan ligt er 's avond water in de sloot.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef Yiha het volgende:
In juni te veel regen in de nok, schaadt de bij en de bonenstok.
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb ik dat zo duidelijk gemaakt hier op het forum?
Ga 3x cardio en 3x kracht doen. Begin rustig. Laat suiker en vet zo veel mogelijk zijn. Beperkt jezelf tot 1 cheatdag in de week. Voor de rest weinig koolhydraatjes, 2 stuks fruit per dag, 2x de hoeveelheid gram aan eiwit, 2,5 liter water en zoveel groente als je wilt. Succes.quote:
Ik heb geen baard, wel warrig haar, telt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik hou gewoon van baarden en warrig haar
Ik heb een baardquote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien moet je personal coach worden ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga 3x cardio en 3x kracht doen. Begin rustig. Laat suiker en vet zo veel mogelijk zijn. Beperkt jezelf tot 1 cheatdag in de week. Voor de rest weinig koolhydraatjes, 2 stuks fruit per dag, 2x de hoeveelheid gram aan eiwit, 2,5 liter water en zoveel groente als je wilt. Succes.
Trainenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sportscholen zijn eng
En duur
En al dat eten ook
Geen baard, maar mijn schaamhaar gaat wel krullen na 3 weken niet scherenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |