Hier in Maastricht wel, dus zal wel niet lang meer duren. Valt nu nog wel mee zo te zien.quote:
Kon er ook smakelijk om lachen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dacht dat je dat wel leuk zou vinden, zo'n voederbietelachtige reactie
NPO Cultura of 101TV/3FM webcam?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
Even een stream van Pinkpop aangezet, kan ik dadelijk de ramptoerist uithangen.
waaromquote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godverdomme jullie zouden moeten branden![]()
3voor12quote:
Die grapquote:
Ze spelen ook vrij goed, maar het is niet echt mijn muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Debuut album was wel aardig vond ik.
Ik keek net 10 seconden die livestream maar als er meer dan 5 mensen op het podium staan raak ik in paniek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze spelen ook vrij goed, maar het is niet echt mijn muziek.
Autisme is een bitch.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik keek net 10 seconden die livestream maar als er meer dan 5 mensen op het podium staan raak ik in paniek.
Ik snap er niks van, ik heb alle sociaal demografische eigenschappen voor me maar een wajong, ho maar.quote:
Ik wil alvast melden dat ik dat niet hoef te zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke jongens, nog een maandje harde gymlife. Kan niet wachten om jullie het resultaat te laten zien
Te warm om te neuken en dan wel sporten.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke jongens, nog een maandje harde gymlife. Kan niet wachten om jullie het resultaat te laten zien
Ik ga hier maar niet op in verderquote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Te warm om te neuken en dan wel sporten.
pix van je body nu danquote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in verder
Mag je daar ook posten als je je borsthaar een keer geschoren hebt?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De meest recente staan bij LIF in transformaties.
Vast wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag je daar ook posten als je je borsthaar een keer geschoren hebt?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Linkquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik snap hem nietquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd men.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
74%quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ey, stel de bliksem slaat hier in, hoe groot is de kans dat al mijn apparatuur dan kapot is?
Als het inslaat op jouw net, en dus niet op een bliksemgeleider dan is alles naar de kkr jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ey, stel de bliksem slaat hier in, hoe groot is de kans dat al mijn apparatuur dan kapot is?
kan het niet vindenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als het inslaat op jouw net, en dus niet op een bliksemgeleider dan is alles naar de kkr ja
Nee hoor, je aardlek klapt er wel uit. Enkel dingen op niet geaarde stopcontacten zijn gefrituurd en je modem.quote:
Is echt kut. Heb ik ook een keer gehad.quote:
Ah oké, alles is hier geaard als het goed is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee hoor, je aardlek klapt er wel uit. Enkel dingen op niet geaarde stopcontacten zijn gefrituurd en je modem.
Gewoon laten joquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme daarom haat ik onweer zo, ik heb geen zin om al mijn shit uit het stopcontact te houden maar ben toch de hele tijd bang dat de bliksem inslaat.
Je modem niet, of ja, je modem wel, maar je coax kabel niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, alles is hier geaard als het goed is.
Dan koop je zo'n stekkerdoos met bescherming ofzoquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme daarom haat ik onweer zo, ik heb geen zin om al mijn shit uit het stopcontact te houden maar ben toch de hele tijd bang dat de bliksem inslaat.
Die lippenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / Transformaties (Before & After) #2
Ja dat is wel het minste probleem, een tijdje zonder internet overleef ik wel als de rest het nog gewoon doet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je modem niet, of ja, je modem wel, maar je coax kabel niet.
je lijkt best op een tokkieboiquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Wanneer ben je begonnen met trainen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
En wat vind je van de foto's?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je lijkt best op een tokkieboi
Hoax, tokkiebois zijn dik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen met trainen?
Vind ik nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Twijfel jij nu ook al over je geaardheid?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, alles is hier geaard als het goed is.
hihahoquote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Twijfel jij nu ook al over je geaardheid?
Inkopppertjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Twijfel jij nu ook al over je geaardheid?
Ik vind het knap, want er gaat veel doorzettingsvermogen en tijd in het verkrijgen van zo'n lichaam zitten. Of het mijn persoonlijke smaak is, nee.quote:
Nee zo bedoelde ik het niet, nouhou.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het knap, want er gaat veel doorzettingsvermogen en tijd in het verkrijgen van zo'n lichaam zitten. Of het mijn persoonlijke smaak is, nee.
Moest wel een beetje lachen.quote:
zij wil turkish kasquote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het knap, want er gaat veel doorzettingsvermogen en tijd in het verkrijgen van zo'n lichaam zitten. Of het mijn persoonlijke smaak is, nee.
wat bedoelde je danquote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, nouhou.
Ik hou niet van teveel kas, geeft verder toch niet. Ieder z'n dingquote:
Ben jij er zo één die geen bier mag drinken van zijn voedingsschema?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxVooral voeding is die harde struggle
Voelde ook als een aha-momentquote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat die constatering los stond van de foto's.
Ik mag natuurlijk alles, maar ik beperk mijzelf tot 1 alcohol moment in de week.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die geen bier mag drinken van zijn voedingsschema?
Wel respect dat je dat allemaal volhoudt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk alles, maar ik beperk mijzelf tot 1 alcohol moment in de week.
Precies.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles viel op z'n plek, dat gevoel?
Dankjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat allemaal volhoudt.
En dan verwen je jezelf door lekker één biertje drinken?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk alles, maar ik beperk mijzelf tot 1 alcohol moment in de week.
Niet drinken is niet zo lastig vind ik, niet roken, dat is pas taai.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat allemaal volhoudt.
Neuh, dan gaan alle remmen wel losquote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En dan verwen je jezelf door lekker één biertje drinken?
Ik hoor dit de laatste tijd veelste vaak van vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan
[..]
Ik hou niet van teveel kas, geeft verder toch niet. Ieder z'n ding
Niet alleen dat, ook het hele voedselschema.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet drinken is niet zo lastig vind ik, niet roken, dat is pas taai.
Ja zo, ben ik met je eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook het hele voedselschema.
Mij lukt het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee houses wil hipsterboysquote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik hoor dit de laatste tijd veelste vaak van vrouwen
Wil je meer chubby ofzo?
Droog brood bij ontbijt hoort erbij blijkbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mij lukt het niet
Ik hou gewoon van eten
Gadverdamme.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Droog brood bij ontbijt hoort erbij blijkbaar
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben nu 80kg met 10% bf... wil naar 8% en 2 kilo er bij. Duurt nog wel maandje of 6,7.
Ja veel vrouwen willen van die skinny hipsterboisquote:
Ik snap niet waarom mensen altijd toch weer zo lastig moeten doen over persoonlijke voorkeuren. Ik val meestal op mannen met een normale tot stevige (nee, dat betekent niet dik) bouw. 2% bodyvet en blokjes op de buik en dat soort dingen word ik niet zo warm van.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik hoor dit de laatste tijd veelste vaak van vrouwen
Wil je meer chubby ofzo?
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
2% bodyvet word ik niet zo warm van.
Ja maar ik kon niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef anti-loper het volgende:
Is er trouwens al een date georganiseerd voor houses en voeder?
Ja alleen was ik niet op de hoogte gebrachtquote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef anti-loper het volgende:
Is er trouwens al een date georganiseerd voor houses en voeder?
Ah jammer fucked up man.quote:
Best awkward was dat heh.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja alleen was ik niet op de hoogte gebracht
Hij kon toch niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja alleen was ik niet op de hoogte gebracht
Echt?quote:
Sorry. Camping A. Bezoekers wordt gedrongen om op hurken te gaan zitten.quote:
Gewoon normaal, 's middags wat brood en 's avonds gewoon avondeten. Drink en blow sowieso 's avonds pas meestal.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe het eetpatroon van deadprez eruitziet, zie altijd voor me dat hij gelijk een blik bier opentrekt als hij net wakker is en verder een beetje de hele dag leeft op joints.
Ik ben meer 20% bodyfatquote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen altijd toch weer zo lastig moeten doen over persoonlijke voorkeuren. Ik val meestal op mannen met een normale tot stevige (nee, dat betekent niet dik) bouw. 2% bodyvet en blokjes op de buik en dat soort dingen word ik niet zo warm van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |