Ik snap hem nietquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag je daar ook posten als je je borsthaar een keer geschoren hebt?
Ik ben benieuwd men.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke jongens, nog een maandje harde gymlife. Kan niet wachten om jullie het resultaat te laten zien
74%quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ey, stel de bliksem slaat hier in, hoe groot is de kans dat al mijn apparatuur dan kapot is?
Als het inslaat op jouw net, en dus niet op een bliksemgeleider dan is alles naar de kkr jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ey, stel de bliksem slaat hier in, hoe groot is de kans dat al mijn apparatuur dan kapot is?
kan het niet vindenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De meest recente staan bij LIF in transformaties.
Oh.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als het inslaat op jouw net, en dus niet op een bliksemgeleider dan is alles naar de kkr ja
Nee hoor, je aardlek klapt er wel uit. Enkel dingen op niet geaarde stopcontacten zijn gefrituurd en je modem.quote:
Is echt kut. Heb ik ook een keer gehad.quote:
Ah oké, alles is hier geaard als het goed is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee hoor, je aardlek klapt er wel uit. Enkel dingen op niet geaarde stopcontacten zijn gefrituurd en je modem.
Gewoon laten joquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme daarom haat ik onweer zo, ik heb geen zin om al mijn shit uit het stopcontact te houden maar ben toch de hele tijd bang dat de bliksem inslaat.
Je modem niet, of ja, je modem wel, maar je coax kabel niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, alles is hier geaard als het goed is.
Dan koop je zo'n stekkerdoos met bescherming ofzoquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme daarom haat ik onweer zo, ik heb geen zin om al mijn shit uit het stopcontact te houden maar ben toch de hele tijd bang dat de bliksem inslaat.
Die lippenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
LIF / Transformaties (Before & After) #2
Ja dat is wel het minste probleem, een tijdje zonder internet overleef ik wel als de rest het nog gewoon doet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je modem niet, of ja, je modem wel, maar je coax kabel niet.
je lijkt best op een tokkieboiquote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Wanneer ben je begonnen met trainen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
En wat vind je van de foto's?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je lijkt best op een tokkieboi
Hoax, tokkiebois zijn dik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen met trainen?
Vind ik nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Twijfel jij nu ook al over je geaardheid?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, alles is hier geaard als het goed is.
hihahoquote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Twijfel jij nu ook al over je geaardheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |