Hier in Maastricht wel, dus zal wel niet lang meer duren. Valt nu nog wel mee zo te zien.quote:
Kon er ook smakelijk om lachen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dacht dat je dat wel leuk zou vinden, zo'n voederbietelachtige reactie
NPO Cultura of 101TV/3FM webcam?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef deadprez het volgende:
Even een stream van Pinkpop aangezet, kan ik dadelijk de ramptoerist uithangen.
waaromquote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godverdomme jullie zouden moeten branden![]()
3voor12quote:
Die grapquote:
Ze spelen ook vrij goed, maar het is niet echt mijn muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Debuut album was wel aardig vond ik.
Ik keek net 10 seconden die livestream maar als er meer dan 5 mensen op het podium staan raak ik in paniek.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze spelen ook vrij goed, maar het is niet echt mijn muziek.
Autisme is een bitch.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik keek net 10 seconden die livestream maar als er meer dan 5 mensen op het podium staan raak ik in paniek.
Ik snap er niks van, ik heb alle sociaal demografische eigenschappen voor me maar een wajong, ho maar.quote:
Ik wil alvast melden dat ik dat niet hoef te zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke jongens, nog een maandje harde gymlife. Kan niet wachten om jullie het resultaat te laten zien
Te warm om te neuken en dan wel sporten.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke jongens, nog een maandje harde gymlife. Kan niet wachten om jullie het resultaat te laten zien
Ik ga hier maar niet op in verderquote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Te warm om te neuken en dan wel sporten.
pix van je body nu danquote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in verder
Mag je daar ook posten als je je borsthaar een keer geschoren hebt?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De meest recente staan bij LIF in transformaties.
Vast wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag je daar ook posten als je je borsthaar een keer geschoren hebt?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag je daar ook posten als je je borsthaar een keer geschoren hebt?
Linkquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De meest recente staan bij LIF in transformaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |