Inkopppertjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Twijfel jij nu ook al over je geaardheid?
Ik vind het knap, want er gaat veel doorzettingsvermogen en tijd in het verkrijgen van zo'n lichaam zitten. Of het mijn persoonlijke smaak is, nee.quote:
Nee zo bedoelde ik het niet, nouhou.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het knap, want er gaat veel doorzettingsvermogen en tijd in het verkrijgen van zo'n lichaam zitten. Of het mijn persoonlijke smaak is, nee.
Moest wel een beetje lachen.quote:
zij wil turkish kasquote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het knap, want er gaat veel doorzettingsvermogen en tijd in het verkrijgen van zo'n lichaam zitten. Of het mijn persoonlijke smaak is, nee.
wat bedoelde je danquote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, nouhou.
Ik hou niet van teveel kas, geeft verder toch niet. Ieder z'n dingquote:
Ben jij er zo één die geen bier mag drinken van zijn voedingsschema?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxVooral voeding is die harde struggle
Voelde ook als een aha-momentquote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat die constatering los stond van de foto's.
Ik mag natuurlijk alles, maar ik beperk mijzelf tot 1 alcohol moment in de week.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die geen bier mag drinken van zijn voedingsschema?
Wel respect dat je dat allemaal volhoudt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk alles, maar ik beperk mijzelf tot 1 alcohol moment in de week.
Precies.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles viel op z'n plek, dat gevoel?
Dankjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat allemaal volhoudt.
En dan verwen je jezelf door lekker één biertje drinken?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk alles, maar ik beperk mijzelf tot 1 alcohol moment in de week.
Niet drinken is niet zo lastig vind ik, niet roken, dat is pas taai.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat allemaal volhoudt.
Neuh, dan gaan alle remmen wel losquote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En dan verwen je jezelf door lekker één biertje drinken?
Ik hoor dit de laatste tijd veelste vaak van vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan
[..]
Ik hou niet van teveel kas, geeft verder toch niet. Ieder z'n ding
Niet alleen dat, ook het hele voedselschema.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet drinken is niet zo lastig vind ik, niet roken, dat is pas taai.
Ja zo, ben ik met je eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook het hele voedselschema.
Mij lukt het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook het hele voedselschema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |