Oh zal ik even doen, thnx.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez, weet dat je het niet graag doet, maar schakel maar ff over naar NPO101.tv/3FM webcam.
Cultura24/3voor12 is dus eigenlijk helemaal niet live.
Wat ik evengoed wel altijd opmerkelijk vind is dat mannen over het algemeen wat spastisch kunnen doen over lichaamsbeharing en vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben ik toch liever geen echte man denk ik.
Wauw ja echt heel mooi zou raken met stoeptegel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Fucking gayhoofdMaar fijne fysiek
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, ben zelf helemaal niet zo behaard, kan nauwelijks een baard groeien (quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik evengoed wel altijd opmerkelijk vind is dat mannen over het algemeen wat spastisch kunnen doen over lichaamsbeharing en vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.
Of vrouwen kunnen goed liegen.
volgens mij ook niet zo hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.
http://www.3fm.nl/live?stream=pinkpop bedoel je deze? die doet het hier namelijk niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez, weet dat je het niet graag doet, maar schakel maar ff over naar NPO101.tv/3FM webcam.
Cultura24/3voor12 is dus eigenlijk helemaal niet live.
Hm .. ik trim mijn lichaamshaar toch wel, anders wordt t zo lang, ziet er vies uit. Maar nooit scheren, das supergay.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik evengoed wel altijd opmerkelijk vind is dat mannen over het algemeen wat spastisch kunnen doen over lichaamsbeharing en vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.
Of vrouwen kunnen goed liegen.
Jaloers.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wauw ja echt heel mooi zou raken met stoeptegel.
quote:
Is SadPanda opgetyft met zijn hommoplaatjes, ga jij er gewoon mee door.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Mij iets te veel.. maar Lazar Angelov is een beeeeeest
[ afbeelding ]
huehuerhuequote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is SadPanda opgetyft met zijn hommoplaatjes, ga jij er gewoon mee door.
Gewoon 3FM.nl/live. Ze zenden er vandaan uit. Enige livebeeld wat je nu kan krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/live?stream=pinkpop bedoel je deze? die doet het hier namelijk niet.
Ik hou ook meer van vrouwen, misschien is dat het verschil.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
jonge meisjes in ieder geval niet![]()
![]()
Denk dat dat het is inderdaad. Houd zelf meer van jong en vers.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van vrouwen, misschien is dat het verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |