Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Is het erg om je kat af en toe te verkleden?
Kinky as fuck.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt twee seconden nadat jij dat posten zag ik een zelfde soort tweet voorbij komen naast die stream, vandaar.
Doe rustig man, was maar een grapje.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...
Het gedrag wat nu op de radio vertoond wordt is dan ook ongepast
Draaien ze John Mayer?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...
Het gedrag wat nu op de radio vertoond wordt is dan ook ongepast
Gaat te furquote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
lievvvvvquote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, nog eentje. Als je nog meer foto's wilt, dan moet je even dm'en.
[ afbeelding ]
ik bezwanger je wel, dm me je gegevensquote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, dit is echt de allerlaatste. Maar dit is ongeveer 2 weken oud. Nu zijn ze 4 weken. Ze veranderen echt zo snel.
[ afbeelding ]
Vreselijk ben jequote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind van niet![]()
Deed ik vroeger ook wel eens met mijn hond
Ik vind het wel kut voor ze, heb je zoveel geld voor een kaartje neergelegd en je er helemaal op verheugdquote:
Dit is wat ze vaker doen. Opname's van een optreden later uitzenden. Mét beeld..quote:
Zag net op tv dat het ergste alweer voorbij was.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut voor ze, heb je zoveel geld voor een kaartje neergelegd en je er helemaal op verheugd
Godver nu je het zegt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dacht even dat er allemaal roze vuilniszakken stonden
Irritant wel, lijkt me nu juist belangrijk dat het live is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is wat ze vaker doen. Opname's van een optreden later uitzenden. Mét beeld..
Sorry, was niet kwaad hoorquote:
Die stomme codes altijd. Volgens mij is dat gewoon zo onnodig. Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag net op tv dat het ergste alweer voorbij was.
Die staat er niet meer tussen zo te zien, gaat ook best snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry, was niet kwaad hoor
Maar post ff tweet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |