Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Is het erg om je kat af en toe te verkleden?
Kinky as fuck.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt twee seconden nadat jij dat posten zag ik een zelfde soort tweet voorbij komen naast die stream, vandaar.
Doe rustig man, was maar een grapje.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...
Het gedrag wat nu op de radio vertoond wordt is dan ook ongepast
Draaien ze John Mayer?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...
Het gedrag wat nu op de radio vertoond wordt is dan ook ongepast
Gaat te furquote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
lievvvvvquote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, nog eentje. Als je nog meer foto's wilt, dan moet je even dm'en.
[ afbeelding ]
ik bezwanger je wel, dm me je gegevensquote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, dit is echt de allerlaatste. Maar dit is ongeveer 2 weken oud. Nu zijn ze 4 weken. Ze veranderen echt zo snel.
[ afbeelding ]
Vreselijk ben jequote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind van niet![]()
Deed ik vroeger ook wel eens met mijn hond
Ik vind het wel kut voor ze, heb je zoveel geld voor een kaartje neergelegd en je er helemaal op verheugdquote:
Dit is wat ze vaker doen. Opname's van een optreden later uitzenden. Mét beeld..quote:
Zag net op tv dat het ergste alweer voorbij was.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut voor ze, heb je zoveel geld voor een kaartje neergelegd en je er helemaal op verheugd
Godver nu je het zegt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dacht even dat er allemaal roze vuilniszakken stonden
Irritant wel, lijkt me nu juist belangrijk dat het live is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is wat ze vaker doen. Opname's van een optreden later uitzenden. Mét beeld..
Sorry, was niet kwaad hoorquote:
Die stomme codes altijd. Volgens mij is dat gewoon zo onnodig. Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag net op tv dat het ergste alweer voorbij was.
Die staat er niet meer tussen zo te zien, gaat ook best snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry, was niet kwaad hoor
Maar post ff tweet dan.
Jawel hoor, die codes zijn ook niet zo gek. Is meer dan enkel communicatie naar de burgers toe.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Die stomme codes altijd. Volgens mij is dat gewoon zo onnodig. Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.
Deels wel hoor. Natuurlijk klopt het niet altijd, maar dat is ook niet zo raar.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.
Weer voorspellen is ook niet zo heel erg lastig, buien voorspellen wel. Maar die weercodes gebruiken ze ook om paraatheid/beschikbaarheid hulpdiensten e.d. te bepalen volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deels wel hoor. Natuurlijk klopt het niet altijd, maar dat is ook niet zo raar.
Je moeder viel van de trap?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vanmiddag ging het heel hard waaien en op dat moment stond er een bakje glitters bij het raam. Ja, je raadt al wat er gebeurde.
Alleen dat ene nummer van hem, the a team ofzo is wel oké.quote:
Je vagina ziet er nu uit als een disco?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vanmiddag ging het heel hard waaien en op dat moment stond er een bakje glitters bij het raam. Ja, je raadt al wat er gebeurde.
verdommequote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je vagina ziet er nu uit als een disco?
I see firequote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen dat ene nummer van hem, the a team ofzo is wel oké.
Nee, is ook gewoon een nietszeggend zeiknummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen dat ene nummer van hem, the a team ofzo is wel oké.
Dat nog niet, benen en armen wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je vagina ziet er nu uit als een disco?
nee ga je gangquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Yiha het volgende:
Is het ongepast om een poll te maken wat betreft het aantal doden?
Best goede tekst hoor, vind ik tenminste.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, is ook gewoon een nietszeggend zeiknummer.
Nog nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dat nog niet, benen en armen wel.
Wantquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen in buurt van Landgraaf wordt gevraagd hun Wi-Fi open te zetten
Er zijn zo'n 60.000 skere batsers bij elkaar, die hebben geen mobiel internet.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Yiha het volgende:
Zodat mensen makkelijker anderen kunnen bereiken mocht shit echt uit de hand lopen, lijkt me.quote:
Oh, daar heb ik niet zo op gelet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Best goede tekst hoor, vind ik tenminste.
Neuh, kan wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Yiha het volgende:
Bereikbaarheid. Contact via whatsapp en Twitter ofzo. SMS.quote:
Ze mochten natuurlijk niet hun eigen dure telefoon meenemen dus moesten ze met die van mama.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 60.000 skere batsers bij elkaar, die hebben geen mobiel internet.
Koffie.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat drinken jullie het liefst met dit weer?
Graag gedaan.quote:
Ik heb ook twee telefoonsquote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ze mochten natuurlijk niet hun eigen dure telefoon meenemen dus moesten ze met die van mama.
Kontsappen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef sperzieboontjes het volgende:
Bier.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef sperzieboontjes het volgende:
Pitt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Welk bier? Hier drinkt iedereen Grolsch, en zegt iedereen dat Heineken stom is.
Jupquote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Magquote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zal ik je wat van mijn kontsappen opsturen?
Was moordaanslag NSU samenwerking met KGB/chemtrails, geen zelfmoord.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hebben The Rolling Stones nog opgetreden eigenlijk? Want die vriendin van de zanger had toch zelfmoord gepleegd paar maanden geleden.
Ja dat is best cool.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
Gogol bordello is nu op TV maar dat klinkt best aardig eigenlijk.
Vroeger toen ik nog een jonge kerel was ging ik vaker naar Mala Vita, dat was ook altijd bruutquote:
Dat ken ik niet volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een jonge kerel was ging ik vaker naar Mala Vita, dat was ook altijd bruut. Tijdje terug Shantel gezien dat was ook dansen geblazen.
oh kquote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was moordaanslag NSU samenwerking met KGB/chemtrails, geen zelfmoord.
Grolschquote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Bezuinigingen PO, Ekdom in webcare team.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Oh zo meteen gaat die ene gast van 3fm die ook op FOK! zit over het terrein lopen.
wie?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Oh zo meteen gaat die ene gast van 3fm die ook op FOK! zit over het terrein lopen.
Die hebben de enige live stream. Of ja, af en toe is het live.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met 3fm dan?
timur ofzoquote:
Huh, ik kijk via 3voor12. Ik dacht dat dat de enige was.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die hebben de enige live stream. Of ja, af en toe is het live.
Volgens zaktabak is die dus niet live, maar ik weet het verder ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Huh, ik kijk via 3voor12. Ik dacht dat dat de enige was.
Die spreekt af en toe mensen aan met de vraag of ze iets over hun topic of whatever willen vertellen in zijn programma.quote:
Nee, ze zenden nu Stromae uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens zaktabak is die dus niet live, maar ik weet het verder ook niet.
Oh, die. Ik wist niet dat hij ook een account hier had.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die spreekt af en toe mensen aan met de vraag of ze iets over hun topic of whatever willen vertellen in zijn programma.
Ik hoop dat het sarcastisch is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
Bastille is nu op tv, erg leuke muziek, erg interessant, vernieuwend, prikkelend, wauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |