Inderdaad.quote:
Magquote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zal ik je wat van mijn kontsappen opsturen?
Was moordaanslag NSU samenwerking met KGB/chemtrails, geen zelfmoord.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hebben The Rolling Stones nog opgetreden eigenlijk? Want die vriendin van de zanger had toch zelfmoord gepleegd paar maanden geleden.
Ja dat is best cool.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
Gogol bordello is nu op TV maar dat klinkt best aardig eigenlijk.
Vroeger toen ik nog een jonge kerel was ging ik vaker naar Mala Vita, dat was ook altijd bruutquote:
Dat ken ik niet volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een jonge kerel was ging ik vaker naar Mala Vita, dat was ook altijd bruut. Tijdje terug Shantel gezien dat was ook dansen geblazen.
oh kquote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was moordaanslag NSU samenwerking met KGB/chemtrails, geen zelfmoord.
Grolschquote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Welk bier? Hier drinkt iedereen Grolsch, en zegt iedereen dat Heineken stom is.
Bezuinigingen PO, Ekdom in webcare team.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Oh zo meteen gaat die ene gast van 3fm die ook op FOK! zit over het terrein lopen.
wie?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Oh zo meteen gaat die ene gast van 3fm die ook op FOK! zit over het terrein lopen.
Die hebben de enige live stream. Of ja, af en toe is het live.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met 3fm dan?
timur ofzoquote:
Huh, ik kijk via 3voor12. Ik dacht dat dat de enige was.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die hebben de enige live stream. Of ja, af en toe is het live.
Volgens zaktabak is die dus niet live, maar ik weet het verder ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Huh, ik kijk via 3voor12. Ik dacht dat dat de enige was.
Die spreekt af en toe mensen aan met de vraag of ze iets over hun topic of whatever willen vertellen in zijn programma.quote:
Nee, ze zenden nu Stromae uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens zaktabak is die dus niet live, maar ik weet het verder ook niet.
Oh, die. Ik wist niet dat hij ook een account hier had.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die spreekt af en toe mensen aan met de vraag of ze iets over hun topic of whatever willen vertellen in zijn programma.
Ik hoop dat het sarcastisch is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
Bastille is nu op tv, erg leuke muziek, erg interessant, vernieuwend, prikkelend, wauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |