doe niet stoerquote:
En ze zijn al zindelijk! Gisteren hebben we een kattenbakje gemaakt en alle 5 gaan er nu zelfstandig in. Ik kan wel uren praten over de kittens.quote:
Wat lief! Ik krijg binnenkort ook een kittenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.
Heb je pics van ze?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
En ze zijn al zindelijk! Gisteren hebben we een kattenbakje gemaakt en alle 5 gaan er nu zelfstandig in. Ik kan wel uren praten over de kittens.
Deze tactiek werkt alleen bij BT geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mag ik haar een keer ontmoeten
zal ik jou poes ook aaien :$
Heet jij Frank?quote:
proberen waard tochquote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze tactiek werkt alleen bij BT geloof ik.
Denk dat je het beter anders aan kunt pakken maar goed, ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van.quote:
Je vriendin een kitten noemenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb ook een kitten, van 9 maanden oud ongeveer
ja ik moet het van mijn charmes hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat je het beter anders aan kunt pakken maar goed, ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van.
Post eens.quote:
jij wil gewoon poesquote:
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Moet dit een bash voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |