Ja maar ik volg dezelfde livestream als jij, met 20 minuten vertraging.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die stream is niet live volgens zaktabak.
Boeie, is toch een kutband.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef probeer het volgende:
Zou toch wat zijn als ze Metallica aflassen ...
Alsof het om de broeken gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahhaa mavi jeans
die broeken zijn zo lelijk
quote:
Lijkt me fantastisch om te horen tijdens het neerkomende noodweer.quote:
neen mijn baard is veel toffer dan die van hemquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof het om de broeken gaat![]()
u jelly m8
Heb ze een tijd terug op Pukkelpop gezien, vond er geen zak aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om te horen tijdens het neerkomende noodweer.
Sowieso hebben ze nepster kapot gemaakt die klojo'squote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
Wat een achterlijke bandnaam eigenlijk voor een metalband, Metallica.Nooit zo over nagedacht.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's wel goed nummer. Maar vooral tof filmpje vind ik.
Zijn sowieso doorgedraaide kapitalisten.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze nepster kapot gemaakt die klojo's.
aaaaawh kjoetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vannacht schrokken de kittens van het onweer.
Amerikanenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn sowieso doorgedraaide kapitalisten.
Ik ook. Vond het erg tof. Dit jaar weer (PP dan)quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ze een tijd terug op Pukkelpop gezien, vond er geen zak aan.
Jij ook dat jaar dat ze ergens op de helft van de show ofzo opeens het podium afliepen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het erg tof. Dit jaar weer (PP dan)
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.quote:
ahwwquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.
mag ik haar een keer ontmoetenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.
doe niet stoerquote:
En ze zijn al zindelijk! Gisteren hebben we een kattenbakje gemaakt en alle 5 gaan er nu zelfstandig in. Ik kan wel uren praten over de kittens.quote:
Wat lief! Ik krijg binnenkort ook een kittenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Heb je pics van ze?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
En ze zijn al zindelijk! Gisteren hebben we een kattenbakje gemaakt en alle 5 gaan er nu zelfstandig in. Ik kan wel uren praten over de kittens.
Deze tactiek werkt alleen bij BT geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mag ik haar een keer ontmoeten
zal ik jou poes ook aaien :$
Heet jij Frank?quote:
proberen waard tochquote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze tactiek werkt alleen bij BT geloof ik.
Denk dat je het beter anders aan kunt pakken maar goed, ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van.quote:
Je vriendin een kitten noemenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb ook een kitten, van 9 maanden oud ongeveer
ja ik moet het van mijn charmes hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat je het beter anders aan kunt pakken maar goed, ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van.
Post eens.quote:
jij wil gewoon poesquote:
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Moet dit een bash voorstellen?
die heb ik alquote:
Kutbeestenquote:
Gewoon beetje relaxed doen, je moet een meisje hebben jou leuk vind, niet de dingen die je doet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ik moet het van mijn charmes hebben
Hehe, tof.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
De lapjes die piept dus altijd voor mijn bed.
Fucking schattig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, die is echt té schattig. Ik ben heel erg jaloers nu.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
machtigquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
sickquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
oquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitch pls, check ze dan. Als je dat niet schattig vindt ben je gewoon een psychopaat.quote:
#instagram#nofilterquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bitch pls, check ze dan. Als je dat niet schattig vindt ben je gewoon een psychopaat.
Nee. Peter. Dat weet jij best.quote:
In het echt ben ik daar nog veel erger in als ik een kat zie.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..
Ja, sommige mensen zijn daar heel irritant mee. Maar dan nog zijn katten leuk en lief en soms ook stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..
Oh god.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
In het echt ben ik daar nog veel erger in als ik een kat zie.
Echt twee seconden nadat jij dat posten zag ik een zelfde soort tweet voorbij komen naast die stream, vandaar.quote:
Die domme is juist het allertofstequote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Dit is een beetje de domme. Hij eet steeds zand uit de kattenbak.)
[ afbeelding ]
Toxoplasmose zou wel het een en andere verklaren.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik eet ook wel eens zand uit mijn kattenbak.
Racist.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel de zwarte. Hij is ook de kleinste.
Ah ok, ja die doet me niet zo veel. Maar die lapjeskat <3. Vertel me aub niet waar je woont want dan kom ik m halen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel de zwarte. Hij is ook de kleinste.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, nog eentje. Als je nog meer foto's wilt, dan moet je even dm'en.
[ afbeelding ]
tere ziel heb jijquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ze zijn allemaal even tof toch. Vind het altijd sneu om de ene leuker te vinden dan de anderen.
quote:
Haha ja, dat heb ik dus ook. Maar de twee dametjes zijn wel het leukst en het meest actief. Ze hebben nu soms ook die gekke 5 minuten. Met de oren naar achter en overal tegenaan rennen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ze zijn allemaal even tof toch. Vind het altijd sneu om de ene leuker te vinden dan de anderen.
haha emoquote:
Dank! Ik heb wel een vlekje op de lens en ik weet nog niet zo goed hoe de camera werkt. In ieder geval werkt het goed bij zonlicht.quote:
Nikonlover een keer dm'en.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dank! Ik heb wel een vlekje op de lens en ik weet nog niet zo goed hoe de camera werkt. In ieder geval werkt het goed bij zonlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |