die heb ik alquote:
Kutbeestenquote:
Gewoon beetje relaxed doen, je moet een meisje hebben jou leuk vind, niet de dingen die je doet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ik moet het van mijn charmes hebben
Hehe, tof.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
De lapjes die piept dus altijd voor mijn bed.
Fucking schattig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, die is echt té schattig. Ik ben heel erg jaloers nu.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
machtigquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
sickquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
oquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitch pls, check ze dan. Als je dat niet schattig vindt ben je gewoon een psychopaat.quote:
#instagram#nofilterquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bitch pls, check ze dan. Als je dat niet schattig vindt ben je gewoon een psychopaat.
Nee. Peter. Dat weet jij best.quote:
In het echt ben ik daar nog veel erger in als ik een kat zie.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..
Ja, sommige mensen zijn daar heel irritant mee. Maar dan nog zijn katten leuk en lief en soms ook stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..
Oh god.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
In het echt ben ik daar nog veel erger in als ik een kat zie.
Echt twee seconden nadat jij dat posten zag ik een zelfde soort tweet voorbij komen naast die stream, vandaar.quote:
Die domme is juist het allertofstequote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Dit is een beetje de domme. Hij eet steeds zand uit de kattenbak.)
[ afbeelding ]
Toxoplasmose zou wel het een en andere verklaren.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik eet ook wel eens zand uit mijn kattenbak.
Racist.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel de zwarte. Hij is ook de kleinste.
Ah ok, ja die doet me niet zo veel. Maar die lapjeskat <3. Vertel me aub niet waar je woont want dan kom ik m halen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel de zwarte. Hij is ook de kleinste.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, nog eentje. Als je nog meer foto's wilt, dan moet je even dm'en.
[ afbeelding ]
tere ziel heb jijquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ze zijn allemaal even tof toch. Vind het altijd sneu om de ene leuker te vinden dan de anderen.
quote:
Haha ja, dat heb ik dus ook. Maar de twee dametjes zijn wel het leukst en het meest actief. Ze hebben nu soms ook die gekke 5 minuten. Met de oren naar achter en overal tegenaan rennen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ze zijn allemaal even tof toch. Vind het altijd sneu om de ene leuker te vinden dan de anderen.
haha emoquote:
Dank! Ik heb wel een vlekje op de lens en ik weet nog niet zo goed hoe de camera werkt. In ieder geval werkt het goed bij zonlicht.quote:
Nikonlover een keer dm'en.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dank! Ik heb wel een vlekje op de lens en ik weet nog niet zo goed hoe de camera werkt. In ieder geval werkt het goed bij zonlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |