SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Adames op 09-06-2014 19:14:02 ]
Opiumaten of heroine?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijven
zijn wel meer beboste gebiedenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Saind het volgende:
Adames, die gast met een huisje in t bos studeert tegenwoordig in nieuw zeeland dus dat wordt 'm niet
Maar ik heb het al ingevuld. Moet het nu nog een keer?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ok luilakken, opnieuw en opschieten dit keer
Ja, want slechts 14 man hadden gereageerd, en Duitsland en Brazilië hadden even veel voors.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb het al ingevuld. Moet het nu nog een keer?
http://www.cultura.nl/kijk-live.htmlquote:
Jammer dat Reus geblesseerd is.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Lauwe douche nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan nergens verkoeling zoeken.
Jongens, hebbe njullie de uitweg?
ventilator aan e3 kijken ja togquote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
moet ik ook opnieuw stemmen?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
van Basten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Irritant zeg, ik zag bij Copa Amsterdam een paar keer een vent rondlopen, oud voetballer, maar ik kom maar niet op zijn naamGeen idee hoe ik er achter moet komen.
Vanenburg?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had ik wel geweten. volgens mij oud PSV. Zie hem zo voor me. Echt super irritant.
Nee. Ik zag hem ook twee keer met Cruijff praten. Dus zal misschien samen met hem iets doen nu. Heb al gezochtop Cruijff foundation en zo, maar niks.quote:
goed. Porsche gekocht he.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met je midlife crisis Lans? Nog negerinnensex gehad?
Arthur Numan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik zag hem ook twee keer met Cruijff praten. Dus zal misschien samen met hem iets doen nu. Heb al gezochtop Cruijff foundation en zo, maar niks.
Porsche?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
goed. Porsche gekocht he.
Dikke seks gehad ook dit weekend.
Los van zijn vrij sterke accent waar ik niks kwaads over durf en wil zeggen kwam hij op mij juist wel over als een aardige gast bij zijn tv optredensquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had ik wel geweten. volgens mij oud PSV. Zie hem zo voor me. Echt super irritant.
Nee joh super irritant dat ik niet op zijn naam kon komen bedoelde ik. lag op het puntje van mijn tong.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van zijn vrij sterke accent waar ik niks kwaads over durf en wil zeggen kwam hij op mij juist wel over als een aardige gast bij zijn tv optredens
Ik had dat verband inmiddels gelegd jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh super irritant dat ik niet op zijn naam kon komen bedoelde ik. lag op het puntje van mijn tong.
Het is vies benauwd. Ik ga denk ik even voor pampus totdat VI Oranje begint. Kan ook niet meer zo goed nadenken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dat verband inmiddels gelegd ja
Het is warm zal ik maar zeggen
Helemaal vergeten, hoe laat begint dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vies benauwd. Ik ga denk ik even voor pampus totdat VI Oranje begint. Kan ook niet meer zo goed nadenken.
Dit is een metal fan. xdquote:
Half 11 pas. Dus even een uurtje Pinkpop kijken of zo denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, hoe laat begint dat?
Voel jij dat niet dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef TwenteFC het volgende:
Altijd boeiend om te zien hoe koeien weten wanneer het onweer écht losgaat, een paar minuten voordat de eerste snoeiharde knapperts komen.
Rob Zombiegod.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 11 pas. Dus even een uurtje Pinkpop kijken of zo denk ik.
Lekker voor jequote:
Huil maar uit op de schouder van GGMM.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
mijn enter en backspace zijn naar de klote
Je bent dan ook vaak gefrustreerdquote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
mijn enter en backspace zijn naar de klote
Ik heb liever dat je met een oplossing komt ipv deze ongeinquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huil maar uit op de schouder van GGMM.
Misschien kan je in een callcenter gaan werken om geld te verdienen voor een nieuw toetsenbord.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je met een oplossing komt ipv deze ongein
Eventjes weerquote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, kijk nou. Onze jood is er ook weer eens.
Het zal om een hele nieuwe laptop gaan Stijn. Het betreft namelijk het toetsenbord van mijn laptop.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je in een callcenter gaan werken om geld te verdienen voor een nieuw toetsenbord.
Dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal om een hele nieuwe laptop gaan Stijn. Het betreft namelijk het toetsenbord van mijn laptop.
Lekker man en met jou?quote:
Wel vies plakweer. Alle raampjes open, airco aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ook goed. Lekker relaxed dagje zonder noodweer.
Hier ook alleen maar zon. Prima vertoevenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ook goed. Lekker relaxed dagje zonder noodweer.
Ga eens naar buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vies plakweer. Alle raampjes open, airco aan.
Raampjes open en airco aan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vies plakweer. Alle raampjes open, airco aan.
De inferieure mensenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie woont er dan ook in Overrijssel, Limburg of Brabant.
Ik dacht dat jij je wel thuis voelde tussen darters.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal hangbuikzwijnen en tokkies, brrr.
Het is wat he op en naast de Leidse korfbalveldenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag al gedaan. Allemaal hangbuikzwijnen en tokkies, brrr.
Het was niet in Leiden. Leuk geprobeerd, MacSteven.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wat he op en naast de Leidse korfbalvelden
Zoetermeer?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet in Leiden. Leuk geprobeerd, MacSteven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft RTL 7 al aan gezet. xdquote:
Ik heb hem al op vijf gezet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM heeft RTL 7 al aan gezet. xd
Omdat er alleen maar tokkies en andere mongolen wonenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat het daar was, maar hoe komt deze plaats in je op?
Ik kijk nog steeds Pinkpop.quote:
Nee, het was in Scheveningen, of was deze te moeilijk?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar tokkies en andere mongolen wonen
Heb je wel goed je zus ingesmeerd?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het was in Scheveningen, of was deze te moeilijk?
Het Kurhaus nog bezocht?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het was in Scheveningen, of was deze te moeilijk?
Die was er niet. Vieze smeerlap die je bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je wel goed je zus ingesmeerd?
Nouja zegquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was er niet. Vieze smeerlap die je bent.
Toen jij naar het strand was had je zus thuis dus alle ruimte voor een orgie met negers.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was er niet. Vieze smeerlap die je bent
Je bent zelf thuisquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen jij naar het strand was had je zus thuis dus alle ruimte voor een orgie met negers.
Sterfquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is ontspoord omdat jij bent weggegaan. Dit is jouw schuld.
GGMM is GGMM niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgen
Ehh okequote:
GGMM kan niet eens voor een paar vissen zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgen
Ja die waren uit de kom gesprongenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kan niet eens voor een paar vissen zorgen.
Hij was gisteren toch al in Brazilië met Studio Voetbal of was dat een of ander kutdecortje?quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was gisteren toch al in Brazilië met Studio Voetbal of was dat een of ander kutdecortje?
Correctquote:
Klopt en sowieso nu donker aan het worden maar zat tot 22:00 heerlijk bij Reuring op het terras biertjes weg te tikken terwijl ze in dat weertopic deden alsof de wereld vergingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. En ik had rond een uur of 8 drie druppels regen
Ik was er wel bang voor toen ik naar huis liep dat ik opeens in een stortbui terecht zou komenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt en sowieso nu donker aan het worden maar zat tot 22:00 heerlijk bij Reuring op het terras biertjes weg te tikken terwijl ze in dat weertopic deden alsof de wereld verging
Buitjes voor het stofquote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er wel bang voor toen ik naar huis liep dat ik opeens in een stortbui terecht zou komenmag nu wel even gaan regenen trouwens, gaat die benauwdheid tenminste weg.
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitjes voor het stof![]()
Ach vrijdag weer lekker 15 graden jas aan alles
Dan sta je daar 90 minuten tussen al die dooien.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.
Als het niet leuk is ben ik zo weer thuis. Woon vlak in de buurt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan sta je daar 90 minuten tussen al die dooien.
Slimquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het niet leuk is ben ik zo weer thuis. Woon vlak in de buurt.
Lijkt me niks komt toch alleen maar klapvee en studenten op af. Van die blonde sletjes met oranje geverfde haren die alleen maar staan te lullen en geen idee hebben wat buitenspel is.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.
Ach even kijken of het wat is. Wat ik zei: ik woon toch vlakbij, kan zo weer naar huis. Als het regent ga ik natuurlijk sowieso niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me niks komt toch alleen maar klapvee en studenten op af. Van die blonde sletjes met oranje geverfde haren die alleen maar staan te lullen en geen idee hebben wat buitenspel is.
21 gradenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitjes voor het stof![]()
Ach vrijdag weer lekker 15 graden jas aan alles
in Spijkenisse, 21 graden en zonquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
Nou wonen wij gelukkig nie in De Bilt maar toch
Uh nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in Spijkenisse, 21 graden en zon
Uh ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
[ afbeelding ]
Als je binnen blijft misschien
Lol is gewoon KNMI.quote:
nee ik krijg hmf op visitequote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol is gewoon KNMI.
But keep dreaming.
Gewoon in je bikini Spanje - Nederland kijken op Stadhuisplein toch
dat valt best meequote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh god hopelijk heb je een goede inboedelverzekering als die mafkees los gaat
Gewoon Toppers downloaden tochquote:Op maandag 9 juni 2014 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat valt best mee
Ik kijk VI oranje, maar wat saai. Ik ga zo slapen denk ik
ik ga kijken ja, en z'n vriendin ook. Wat hmf gaat doen geen ideequote:Op maandag 9 juni 2014 23:06 schreef Elan het volgende:
Ga je wel Nederland kijken c_a hmf haat Nederlands elftal toch
bek houdenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Dven het volgende:
Niet gewoon met 30 graden en bier op het terras het WK kunnen kijken
achja Raalte..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
Nou wonen wij gelukkig nie in De Bilt maar toch
Waar is de vakantiequote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bek houden
De kwartfinales en halve finales kijk ik wel met 30 graden en bier
elk jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee daar was je toch al een keer geweest.
Kringloopwinkels? Tja als je je daar permanent zou kunnen vestigen is dat wel enorm baas natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
elk jaarFamilie en vrienden.
Tevens gaan we 4 bedrijven bekijken voor eventuele overname.
1 klein restaurant (eigenaar gaat weer terug naar België)quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Kringloopwinkels? Tja als je je daar permanent zou kunnen vestigen is dat wel enorm baas natuurlijk
Jij gaat rofa nog missen danquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 klein restaurant (eigenaar gaat weer terug naar België)
2 cafetaria's (eigenaar met pensioen)
1 snackbar (koppel gaat uit elkaar en gaan weer terug naar Nederland)
het is saaiquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
VI Oranje gewoon vergetenZo de rest maar zien.
Wat heb je verder in je leven dat echt de moeite waard is buiten de aspecten die je hier noemt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga Feyenoord (en vrienden) missen ja. De rest boeit me niet.
Vertel hier dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Dven het volgende:
Leuke grap gemaakt over Elan zijn moeder en dan wordt het verwijderd. NWS
Je had het over diepe troggen die nog nooit door de mens op de kaart gezet zijn. Ik refereerde naar een gleuf van een bepaald persoonquote:
Dat is nog redelijk mild voor jouw doen. Beter zetten ze het gewoon terug danquote:Op maandag 9 juni 2014 23:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Je had het over diepe troggen die nog nooit door de mens op de kaart gezet zijn. Ik refereerde naar een gleuf van een bepaald persoon
Daarom is nws matigjes. In VBL had het me een positieve note bezorgdquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk mild voor jouw doen. Beter zetten ze het gewoon terug dan
Aan de andere kant moet je die mods daar ook begrijpen, men zit niet overal op die mongolide grapjes van je wachten natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom is nws matigjes. In VBL had het me een positieve note bezorgd
Mijn grapjes doen het altijd erg goed bij de mensen. Ik vermoed dat ze gewoon wilde voorkomen dat jij weer stampvoetend door huis rond ging lopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je die mods daar ook begrijpen, men zit niet overal op die mongolide grapjes van je wachten natuurlijk.
Wat dat betreft kan wat zelfreflectie her en der van jouw kant ook geen kwaad
Al sinds 2010 tevreden lid van beautiful people.com, waar alleen knappe mensen toe worden gelaten na een ordinaire vleeskeuringquote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
Al kunnen we het wijten aan de inteelt met die Beijerlandse bakkes van je.
Jepquote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn grapjes doen het altijd erg goed bij de mensen. Ik vermoed dat ze gewoon wilde voorkomen dat jij weer stampvoetend door huis rond ging lopen.
Ze hanteren daar kennelijk nogal een ruime marge als het gaat om het bepalen van schoonheid dus op zich geen wonder dat jij daar ook bent toegelaten.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hanteren daar kennelijk nogal een ruime marge als het gaat om het bepalen van schoonheid dus op zich geen wonder dat jij daar ook bent toegelaten.
[ afbeelding ]
en mijn tv staat nog op rtl4 met walgelijke waarzeggersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is echt walgelijk warm op mijn kamer.
Ik weet wel hoe dat komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is echt walgelijk warm op mijn kamer.
Je kijkt weer naar een foto van Smoofiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou? Wellicht kan ik er dan wat aan veranderen.
Ik kon vandaag in Amsterdam aan niks anders denken dan jou. Hoe ik bijna in je armen sprongquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kijkt weer naar een foto van Smoofie
Amsterdam is wel een stuk gezelliger qua terrasjes dan Rotterdam eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon vandaag in Amsterdam aan niks anders denken dan jou. Hoe ik bijna in je armen sprong
Ah joh laatste loodjes toch zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen maar school skippen, echt geen zin in die onzin.
Ik heb er geen zin meer in. Ik leer er vrij weinig dus kan ik beter thuis echt iets leren.quote:
Leren op het mbo is ook zeldzaam.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in. Ik leer er vrij weinig dus kan ik beter thuis echt iets leren.
Ja sowieso.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in. Ik leer er vrij weinig dus kan ik beter thuis echt iets leren.
Eens. Sowieso een stuk breder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een stuk gezelliger qua terrasjes dan Rotterdam eerlijk is eerlijk.
Je bent zelf weer.quote:
Dat is vrij warm inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 26 graden in de huiskamer en de zon staat er nu ook weer op.
Misschien moet je die anjer van je dan eens wat rust geven.quote:
En dat voor zo'n doorgewinterde Brazilieganger.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, werd een paar keer wakker vannacht, kwam door het weer denk ik
Dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, werd een paar keer wakker vannacht, kwam door het weer denk ik
Bob Ross werkt beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Zo Maartens Moestuin maar opzetten en pogen nog even te slapen.
Niet door de warmte maar het onweerde en stormde vannacht, dus ik moest eruit om een raam dicht te doen en werd nog een paar keer wakker gemaakt door een slingerende arm naast mequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat voor zo'n doorgewinterde Brazilieganger.
Gelijk terugmeppen. Keihard afstraffen zulk gedrag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet door de warmte maar het onweerde en stormde vannacht, dus ik moest eruit om een raam dicht te doen en werd nog een paar keer wakker gemaakt door een slingerende arm naast me
ik ookquote:
dat bezweet zijn is nog het ergstequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Jongens wat een kutochtend.
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
Moest ook nog een zinnig gesprek voeren terwijl het zweet van m'n kop gutstequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bezweet zijn is nog het ergste
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.Moest net naar station fietsen.Ik doe er normal 9 minuten over, nu 26quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
wacht wacht, je verslaapt je en dan ga je je haasten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
ik hoorde zoiets jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe reclame van Nike is weer een toppertje mooie short animated movie.
Waterfietsen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.
Dat hoeft natuurlijk niet altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wacht wacht, je verslaapt je en dan ga je je haasten?
Als ik me verslaap dan ga ik niet haasten, ben dan toch al te laat.
Ik ben blij dat ik in een kringloopwinkel werk, had het zo warm en benauwd dat ik iets leuks heb uitgezochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest ook nog een zinnig gesprek voeren terwijl het zweet van m'n kop gutste
Heel relaxed
Bij normale mensen niet. Die staan ruim op tijd op. Hij staat schijnbaar op zo'n tijdstip op dat het eigenlijk al zo goed als te laat is.quote:
dat doe ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij normale mensen niet. Die staan ruim op tijd op. Hij staat schijnbaar op zo'n tijdstip op dat het eigenlijk al zo goed als te laat is.
Bij mij is het vaak.. half 8 wakker, kwart voor negen onder de douche, negen uur naar kantoor lopen, kwart over negen arriveren en tien uur beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doe ik ook
altijd 7:05 wekker
half 8 op het werk
en nog een kwartier fietsen
Klinkt leuk die Elfstedentochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.Moest net naar station fietsen.Ik doe er normal 9 minuten over, nu 26
meer dan dit heb je niet nodigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in een kringloopwinkel werk, had het zo warm en benauwd dat ik iets leuks heb uitgezocht
Jij bent meer van de elfkroegentocht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt leuk die Elfstedentocht
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan dit heb je niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs met zo weinig aan heb je het nog warm denk ikquote:
Ik zou wel iets in haar kringspier willen laten lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan dit heb je niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen airco?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs met zo weinig aan heb je het nog warm denk ikIk moet zo nog weg met de auto die nu in de volle zon staat
Ben blij dat je post toch nog iets tot de verbeelding over laat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou wel iets in haar kringspier willen laten lopen.
Daar hoef je in Groningen niet bang voor et zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet te ver uit elkaar liggen.
Ik sta dan ook bekend om mijn visualiserende teksten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat je post toch nog iets tot de verbeelding over laat.
Gewoon zelf makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu nog even op zoek naar slippers
Ik kreeg hem te zien voor een youtube filmpje ik heb de reclame gezien en heel het filmpje dat ik wilde kijken niet eens meer gezien.quote:
uhh...quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is wel een belangrijke vaardigheid in de kringloopwinkel ja.
Ga toevallig in beeld lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
ze zijn bij mij voor de deur wat aan het opnemen voor Overspel, mag wat kosten denk ik, wat een personeel.
Karina vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
ze zijn bij mij voor de deur wat aan het opnemen voor Overspel, mag wat kosten denk ik, wat een personeel.
Godverquote:
Ik heb het nog nooit gezien, de moeite waard?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dit leuk.
Ik vind dat ook een topshow
Maar je ziet Kees Prins daar nog rondlopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]Om dat te voorkomen hebben ze oa al dat personeel
Ik zag alleen een reclame met Gerard Joling, toen zapte ik weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De actie van de Plus markt slaat eindelijk ergens op
Ja. Goede Nederlandse serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, de moeite waard?
Nee niet gezien, ik heb ook geen idee welke acteurs dit gedeelte doen, het gaat om een ongeluk, dat stond in een brief die ik kreegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je ziet Kees Prins daar nog rondlopen?
Dien een klacht in wegens spoilers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee niet gezien, ik heb ook geen idee welke acteurs dit gedeelte doen, het gaat om een ongeluk, dat stond in een brief die ik kreeg
Bij een succesvol WK overwegen wij in Groningen de Martini toren te hernoemen in de Martins Indi toren. Of gewoon de Bruno toren.quote:
Echt slim is hij niet, 2 zinnen op die persconferentie kon hij niet eens uit z'n hoofd en maakte nog een fout ook, hij zei "onze trainer Kees Jansma"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij een succesvol WK overwegen wij in Groningen de Martini toren te hernoemen in de Martins Indi toren. Of gewoon de Bruno toren.
veren voor de toi toi toiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een reclame met Gerard Joling, toen zapte ik weg.
Wat geven ze nu voor troep weg?
Kees zet in het geheim de lijnen uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt slim is hij niet, 2 zinnen op die persconferentie kon hij niet eens uit z'n hoofd en maakte nog een fout ook, hij zei "onze trainer Kees Jansma"
Lijkt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees zet in het geheim de lijnen uit.
Gesink doet niet mee aan de tour. Daar gaat je favoriete bezigheid los van VI-quotes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees zet in het geheim de lijnen uit.
Toch zal mijn verlangen te achterhalen Waar Gesink is niet worden gestild door dit nieuws.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gesink doet niet mee aan de tour. Daar gaat je favoriete bezigheid los van VI-quotes.
Plastestje gemist tijdens een "vakantie" in Mexico. Kun je beter nu achterkomen dan wanneer de Tour al bezig gaat zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zal mijn verlangen te achterhalen Waar Gesink is niet worden gestild door dit nieuws.
Graag de volgende vragenlijst invullen voordat je hier komt posten.quote:
coolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag de volgende vragenlijst invullen voordat je hier komt posten.![]()
001: Naam:
002: Nickname:
003: Woonplaats:
004: Geboortedatum:
005: Lengte:
006: Kleur ogen:
007: Schoenmaat:
008: School/werk:
009: Rook je:
010: Hobby's:
011: Broers/zussen:
012: Heb je verkering/een relatie:
013: Piercing:
014: Tattoo:
015: Vakantieland:
016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
019: Wie zou je graag ontmoeten:
020: Wie bewonder je enorm:
021: Meest sexy personen:
022: Favoriete slaapkledij:
023: Favoriete auto:
024: Favoriete film:
025: Favoriete muziek:
026: Favoriete stad:
027: Favoriete knuffel:
028: Favoriete geurtje:
029: Favoriete week/maandblad:
030: Favoriete geluid:
031: Favoriete TV-series:
032: Favoriete schrijver:
033: Favoriete troetelnaam:
034: Wat staat er op je mouse pad:
035: Wat ligt er onder je bed:
036: Lievelingskleur:
037: Lievelingslied allertijden:
038: Lievelingslied op dit moment:
039: Lievelingseten:
040: Lievelingsvak op school:
041: Lievelingsdrank:
042: Lievelingscijfer:
043: Wat vind je het mooist aan jezelf:
044: Welke deodorant gebruik je:
045: Welke schoenen draag je het liefst:
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
049: Het meest beschamende moment van je leven:
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
051: Wat doe je in het weekend:
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:
053: Je Ontbijt:
054: Wat eet je absoluut niet graag:
055: Huisdieren:
056: Lachen of dromen:
057: Serieus of grappig:
058: Snel of traag:
059: Alleenstaand of relatie:
060: Simpel of ingewikkeld:
061: Cremeren of begraven:
062: Sex of alcohol:
063: Lang opblijven of vroeg naar bed:
064: Licht of donker?:
065: Spreken of zwijgen:
066: Grote of kleine vrouwen/mannen:
067: Krant of weekblad:
068: Knuffel of een kus:
069: Gelukkig of triestig:
070: Leven of dood:
071: Fuif of discotheek:
072: Links of rechts:
073: Saus erop of ernaast?:
074: Bruin of blond:
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
076: Geloof je in reincarnatie:
077: Bestaan buitenaardse wezens:
078: Bestaat de ware:
079: Hoeveel kinderen wil je:
080: Waar kan je niet tegen:
081: Het beste gevoel ter wereld:
082: Het slechtste gevoel ter wereld:
083: Waar ben je bang voor:
084: Word je soms emotioneel:
085: Huil je tijdens films:
086: Droombezigheid als je ouder bent:
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
089: Als welk dier zou je terug willen keren?:
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
092: Wat vind je van FOK!:
093: Wat mis je nog aan FOK!:
094: Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
095: Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
096: Wat doe je nog meer op de pc naast FOK!:
097: Mis je een vraag:
Maakt in ieder geval een tyfuslawaai. Kreeg een hoofdtelefoon op met muziek, maar kon niet verstaan door het lawaai.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef Saind het volgende:
Af en toe twijfel ik over mijn keuze voor wetenschappelijk onderwijs.
550 pagina's over hoe MRI scans werken
130db staat hier. Niveatje opstijgend vliegtuigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt in ieder geval een tyfuslawaai. Kreeg een hoofdtelefoon op met muziek, maar kon niet verstaan door het lawaai.
Nieuws over de nieuwe MKquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:48 schreef GGMM het volgende:
NOG 4 UUR VOORDAT DE NINTENDO PERSCONFERENTIE BEGINT JONGENS.
heb alles gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:48 schreef GGMM het volgende:
NOG 4 UUR VOORDAT DE NINTENDO PERSCONFERENTIE BEGINT JONGENS.
vindtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gwn iedereen boos aankijken laat die jode merke wat je van ze vind.
Ik doe gewoon mijn feyenoordshirt aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gwn iedereen boos aankijken laat die jode merke wat je van ze vind.
Verstandig welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn feyenoordshirt aan
Hoe laat moet zo nog weg?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef Elan het volgende:
Wauw we krijgen zo weer noodweer code roodgeelpaarsoranje dit dat
Afhankelijk waar je woont.quote:
Waarom loop je graag voor gek?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn feyenoordshirt aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |