Moest ook nog een zinnig gesprek voeren terwijl het zweet van m'n kop gutstequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bezweet zijn is nog het ergste
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.Moest net naar station fietsen.Ik doe er normal 9 minuten over, nu 26quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Jongens wat een kutochtend.
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
wacht wacht, je verslaapt je en dan ga je je haasten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Jongens wat een kutochtend.
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
ik hoorde zoiets jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe reclame van Nike is weer een toppertje mooie short animated movie.
Waterfietsen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.
Dat hoeft natuurlijk niet altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wacht wacht, je verslaapt je en dan ga je je haasten?
Als ik me verslaap dan ga ik niet haasten, ben dan toch al te laat.
Ik ben blij dat ik in een kringloopwinkel werk, had het zo warm en benauwd dat ik iets leuks heb uitgezochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest ook nog een zinnig gesprek voeren terwijl het zweet van m'n kop gutste
Heel relaxed
Bij normale mensen niet. Die staan ruim op tijd op. Hij staat schijnbaar op zo'n tijdstip op dat het eigenlijk al zo goed als te laat is.quote:
dat doe ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij normale mensen niet. Die staan ruim op tijd op. Hij staat schijnbaar op zo'n tijdstip op dat het eigenlijk al zo goed als te laat is.
Bij mij is het vaak.. half 8 wakker, kwart voor negen onder de douche, negen uur naar kantoor lopen, kwart over negen arriveren en tien uur beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doe ik ook
altijd 7:05 wekker
half 8 op het werk
en nog een kwartier fietsen
Klinkt leuk die Elfstedentochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.Moest net naar station fietsen.Ik doe er normal 9 minuten over, nu 26
meer dan dit heb je niet nodigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in een kringloopwinkel werk, had het zo warm en benauwd dat ik iets leuks heb uitgezocht
Jij bent meer van de elfkroegentocht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt leuk die Elfstedentocht
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan dit heb je niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs met zo weinig aan heb je het nog warm denk ikquote:
Ik zou wel iets in haar kringspier willen laten lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan dit heb je niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen airco?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs met zo weinig aan heb je het nog warm denk ikIk moet zo nog weg met de auto die nu in de volle zon staat
Ben blij dat je post toch nog iets tot de verbeelding over laat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou wel iets in haar kringspier willen laten lopen.
Daar hoef je in Groningen niet bang voor et zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet te ver uit elkaar liggen.
Ik sta dan ook bekend om mijn visualiserende teksten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat je post toch nog iets tot de verbeelding over laat.
Gewoon zelf makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu nog even op zoek naar slippers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |