Je bent zelf weer.quote:
Dat is vrij warm inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 26 graden in de huiskamer en de zon staat er nu ook weer op.
Misschien moet je die anjer van je dan eens wat rust geven.quote:
En dat voor zo'n doorgewinterde Brazilieganger.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, werd een paar keer wakker vannacht, kwam door het weer denk ik
Dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, werd een paar keer wakker vannacht, kwam door het weer denk ik
Bob Ross werkt beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Zo Maartens Moestuin maar opzetten en pogen nog even te slapen.
Niet door de warmte maar het onweerde en stormde vannacht, dus ik moest eruit om een raam dicht te doen en werd nog een paar keer wakker gemaakt door een slingerende arm naast mequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat voor zo'n doorgewinterde Brazilieganger.
Gelijk terugmeppen. Keihard afstraffen zulk gedrag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet door de warmte maar het onweerde en stormde vannacht, dus ik moest eruit om een raam dicht te doen en werd nog een paar keer wakker gemaakt door een slingerende arm naast me
ik ookquote:
dat bezweet zijn is nog het ergstequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Jongens wat een kutochtend.
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |