SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Adames op 09-06-2014 19:14:02 ]
Opiumaten of heroine?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijven
zijn wel meer beboste gebiedenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Saind het volgende:
Adames, die gast met een huisje in t bos studeert tegenwoordig in nieuw zeeland dus dat wordt 'm niet
Maar ik heb het al ingevuld. Moet het nu nog een keer?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ok luilakken, opnieuw en opschieten dit keer
Ja, want slechts 14 man hadden gereageerd, en Duitsland en Brazilië hadden even veel voors.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb het al ingevuld. Moet het nu nog een keer?
http://www.cultura.nl/kijk-live.htmlquote:
Jammer dat Reus geblesseerd is.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ok luilakken, opnieuw en opschieten dit keer
Lauwe douche nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan nergens verkoeling zoeken.
Jongens, hebbe njullie de uitweg?
ventilator aan e3 kijken ja togquote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |