SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Adames op 09-06-2014 19:14:02 ]
Opiumaten of heroine?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijven
zijn wel meer beboste gebiedenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Saind het volgende:
Adames, die gast met een huisje in t bos studeert tegenwoordig in nieuw zeeland dus dat wordt 'm niet
Maar ik heb het al ingevuld. Moet het nu nog een keer?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ok luilakken, opnieuw en opschieten dit keer
Ja, want slechts 14 man hadden gereageerd, en Duitsland en Brazilië hadden even veel voors.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb het al ingevuld. Moet het nu nog een keer?
http://www.cultura.nl/kijk-live.htmlquote:
Jammer dat Reus geblesseerd is.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Lauwe douche nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan nergens verkoeling zoeken.
Jongens, hebbe njullie de uitweg?
ventilator aan e3 kijken ja togquote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
moet ik ook opnieuw stemmen?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
van Basten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Irritant zeg, ik zag bij Copa Amsterdam een paar keer een vent rondlopen, oud voetballer, maar ik kom maar niet op zijn naamGeen idee hoe ik er achter moet komen.
Vanenburg?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had ik wel geweten. volgens mij oud PSV. Zie hem zo voor me. Echt super irritant.
Nee. Ik zag hem ook twee keer met Cruijff praten. Dus zal misschien samen met hem iets doen nu. Heb al gezochtop Cruijff foundation en zo, maar niks.quote:
goed. Porsche gekocht he.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met je midlife crisis Lans? Nog negerinnensex gehad?
Arthur Numan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik zag hem ook twee keer met Cruijff praten. Dus zal misschien samen met hem iets doen nu. Heb al gezochtop Cruijff foundation en zo, maar niks.
Porsche?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
goed. Porsche gekocht he.
Dikke seks gehad ook dit weekend.
Los van zijn vrij sterke accent waar ik niks kwaads over durf en wil zeggen kwam hij op mij juist wel over als een aardige gast bij zijn tv optredensquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had ik wel geweten. volgens mij oud PSV. Zie hem zo voor me. Echt super irritant.
Nee joh super irritant dat ik niet op zijn naam kon komen bedoelde ik. lag op het puntje van mijn tong.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van zijn vrij sterke accent waar ik niks kwaads over durf en wil zeggen kwam hij op mij juist wel over als een aardige gast bij zijn tv optredens
Ik had dat verband inmiddels gelegd jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh super irritant dat ik niet op zijn naam kon komen bedoelde ik. lag op het puntje van mijn tong.
Het is vies benauwd. Ik ga denk ik even voor pampus totdat VI Oranje begint. Kan ook niet meer zo goed nadenken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had dat verband inmiddels gelegd ja
Het is warm zal ik maar zeggen
Helemaal vergeten, hoe laat begint dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vies benauwd. Ik ga denk ik even voor pampus totdat VI Oranje begint. Kan ook niet meer zo goed nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |