Pff da's lang geleden. ¤20-25 de gramquote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens saind, hoeveel betaal jij voor reteketet ketapret.
Aah oke. Nu net zoals ik drugsvrij toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja kende niet echt mensen die keta in bulk kochten. Vooral pillen en pep
God oh God oh Godquote:Jordy Clasie lijkt nog steeds af te stevenen op een basisplaats in het eerste WK-duel van Nederland met Spanje.
Tijdens de besloten training van maandag, die vanuit dicht bij de accommodatie gelegen gebouwen aardig te volgen was, werd Clasie ingedeeld bij de eerste elf.
Zijn concurrent Jonathan De Guzman is weer volledig fit, maar de speler van Swansea City zat bij de reserveploeg.
Oranje en Spanje staan vrijdag tegenover elkaar in Salvador. Het duel begint om 21.00 uur.
Dit probleem had je niet met Furby erbijquote:Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder Blind naast De Jong zetten en Kongolo linksback
Louis fapt op de Eredivisiequote:Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit probleem had je niet met Furby erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, nu je wat ouder begint te worden, heb je nog leuke vriendinnen voor Smoofie? Ik beloof je dat ik dan 1 van je vriendinnetjes voor je regel.
Uit hun Chauvinistische kuthol.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Syntix het volgende:
gvd, waar komen opeens al die kneusjes vandaan in het WK gedeelte
Link. Ik jaag ze weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Syntix het volgende:
gvd, waar komen opeens al die kneusjes vandaan in het WK gedeelte
Ja, maar normaal posten ze ook niet in het VBL gedeelte en dan opeens wel in WKquote:
Dat chauvinisme wordt ook door alles op de TV gestimuleerdquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, maar normaal posten ze ook niet in het VBL gedeelte en dan opeens wel in WKdonder daar dan ook gewoon op.
het is idd om te kotsenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat chauvinisme wordt ook door alles op de TV gestimuleerd.
Om te kotsen.
WK / [Groep D] - Uruguay, Engeland, Italië, Costa Ricaquote:
Laatste keer was anderhalf jaar geleden denk ik. En 3,5 jaar dat ik iets anders dan pillen op hebquote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)at_op_het_veld_.html\
Wtf is dit dan.* Smoofie
[..]
Aah oke. Nu net zoals ik drugsvrij toch?
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Tom egbers net bij de NOS. Gvd wat een faal
netjesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste keer was anderhalf jaar geleden denk ik. En 3,5 jaar dat ik iets anders dan pillen op heb
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijvenquote:
Kwam te vroeg in beeld. Zei toen "wacht ff" ging ie op een blaadje kijkenquote:
Jeetje!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kwam te vroeg in beeld. Zei toen "wacht ff" ging ie op een blaadje kijken
in het bos?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |