quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, nu je wat ouder begint te worden, heb je nog leuke vriendinnen voor Smoofie? Ik beloof je dat ik dan 1 van je vriendinnetjes voor je regel.
Uit hun Chauvinistische kuthol.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Syntix het volgende:
gvd, waar komen opeens al die kneusjes vandaan in het WK gedeelte
Link. Ik jaag ze weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Syntix het volgende:
gvd, waar komen opeens al die kneusjes vandaan in het WK gedeelte
Ja, maar normaal posten ze ook niet in het VBL gedeelte en dan opeens wel in WKquote:
Dat chauvinisme wordt ook door alles op de TV gestimuleerdquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, maar normaal posten ze ook niet in het VBL gedeelte en dan opeens wel in WKdonder daar dan ook gewoon op.
het is idd om te kotsenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat chauvinisme wordt ook door alles op de TV gestimuleerd.
Om te kotsen.
WK / [Groep D] - Uruguay, Engeland, Italië, Costa Ricaquote:
Laatste keer was anderhalf jaar geleden denk ik. En 3,5 jaar dat ik iets anders dan pillen op hebquote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)at_op_het_veld_.html\
Wtf is dit dan.* Smoofie
[..]
Aah oke. Nu net zoals ik drugsvrij toch?
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Tom egbers net bij de NOS. Gvd wat een faal
netjesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatste keer was anderhalf jaar geleden denk ik. En 3,5 jaar dat ik iets anders dan pillen op heb
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijvenquote:
Kwam te vroeg in beeld. Zei toen "wacht ff" ging ie op een blaadje kijkenquote:
Jeetje!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kwam te vroeg in beeld. Zei toen "wacht ff" ging ie op een blaadje kijken
in het bos?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze zomervakantie wel opium+paddos en we willen met wat gasten weer wat zegels vreten dus het gaat weer gebeuren maar goed. Kan er iig vanaf blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |