Hier ook alleen maar zon. Prima vertoevenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ook goed. Lekker relaxed dagje zonder noodweer.
Ga eens naar buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vies plakweer. Alle raampjes open, airco aan.
Raampjes open en airco aan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vies plakweer. Alle raampjes open, airco aan.
De inferieure mensenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie woont er dan ook in Overrijssel, Limburg of Brabant.
Ik dacht dat jij je wel thuis voelde tussen darters.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal hangbuikzwijnen en tokkies, brrr.
Het is wat he op en naast de Leidse korfbalveldenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag al gedaan. Allemaal hangbuikzwijnen en tokkies, brrr.
Het was niet in Leiden. Leuk geprobeerd, MacSteven.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wat he op en naast de Leidse korfbalvelden
Zoetermeer?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet in Leiden. Leuk geprobeerd, MacSteven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft RTL 7 al aan gezet. xdquote:
Ik heb hem al op vijf gezet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM heeft RTL 7 al aan gezet. xd
Omdat er alleen maar tokkies en andere mongolen wonenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat het daar was, maar hoe komt deze plaats in je op?
Ik kijk nog steeds Pinkpop.quote:
Nee, het was in Scheveningen, of was deze te moeilijk?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar tokkies en andere mongolen wonen
Heb je wel goed je zus ingesmeerd?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het was in Scheveningen, of was deze te moeilijk?
Het Kurhaus nog bezocht?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het was in Scheveningen, of was deze te moeilijk?
Die was er niet. Vieze smeerlap die je bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je wel goed je zus ingesmeerd?
Nouja zegquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was er niet. Vieze smeerlap die je bent.
Toen jij naar het strand was had je zus thuis dus alle ruimte voor een orgie met negers.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was er niet. Vieze smeerlap die je bent
Je bent zelf thuisquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen jij naar het strand was had je zus thuis dus alle ruimte voor een orgie met negers.
Sterfquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is ontspoord omdat jij bent weggegaan. Dit is jouw schuld.
GGMM is GGMM niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgen
Ehh okequote:
GGMM kan niet eens voor een paar vissen zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgen
Ja die waren uit de kom gesprongenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kan niet eens voor een paar vissen zorgen.
Hij was gisteren toch al in Brazilië met Studio Voetbal of was dat een of ander kutdecortje?quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was gisteren toch al in Brazilië met Studio Voetbal of was dat een of ander kutdecortje?
Correctquote:
Klopt en sowieso nu donker aan het worden maar zat tot 22:00 heerlijk bij Reuring op het terras biertjes weg te tikken terwijl ze in dat weertopic deden alsof de wereld vergingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. En ik had rond een uur of 8 drie druppels regen
Ik was er wel bang voor toen ik naar huis liep dat ik opeens in een stortbui terecht zou komenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt en sowieso nu donker aan het worden maar zat tot 22:00 heerlijk bij Reuring op het terras biertjes weg te tikken terwijl ze in dat weertopic deden alsof de wereld verging
Buitjes voor het stofquote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er wel bang voor toen ik naar huis liep dat ik opeens in een stortbui terecht zou komenmag nu wel even gaan regenen trouwens, gaat die benauwdheid tenminste weg.
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitjes voor het stof![]()
Ach vrijdag weer lekker 15 graden jas aan alles
Dan sta je daar 90 minuten tussen al die dooien.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.
Als het niet leuk is ben ik zo weer thuis. Woon vlak in de buurt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan sta je daar 90 minuten tussen al die dooien.
Slimquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het niet leuk is ben ik zo weer thuis. Woon vlak in de buurt.
Lijkt me niks komt toch alleen maar klapvee en studenten op af. Van die blonde sletjes met oranje geverfde haren die alleen maar staan te lullen en geen idee hebben wat buitenspel is.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.
Ach even kijken of het wat is. Wat ik zei: ik woon toch vlakbij, kan zo weer naar huis. Als het regent ga ik natuurlijk sowieso niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me niks komt toch alleen maar klapvee en studenten op af. Van die blonde sletjes met oranje geverfde haren die alleen maar staan te lullen en geen idee hebben wat buitenspel is.
21 gradenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitjes voor het stof![]()
Ach vrijdag weer lekker 15 graden jas aan alles
in Spijkenisse, 21 graden en zonquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
Nou wonen wij gelukkig nie in De Bilt maar toch
Uh nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in Spijkenisse, 21 graden en zon
Uh ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
[ afbeelding ]
Als je binnen blijft misschien
Lol is gewoon KNMI.quote:
nee ik krijg hmf op visitequote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol is gewoon KNMI.
But keep dreaming.
Gewoon in je bikini Spanje - Nederland kijken op Stadhuisplein toch
dat valt best meequote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh god hopelijk heb je een goede inboedelverzekering als die mafkees los gaat
Gewoon Toppers downloaden tochquote:Op maandag 9 juni 2014 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat valt best mee
Ik kijk VI oranje, maar wat saai. Ik ga zo slapen denk ik
ik ga kijken ja, en z'n vriendin ook. Wat hmf gaat doen geen ideequote:Op maandag 9 juni 2014 23:06 schreef Elan het volgende:
Ga je wel Nederland kijken c_a hmf haat Nederlands elftal toch
bek houdenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Dven het volgende:
Niet gewoon met 30 graden en bier op het terras het WK kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |