Je bent zelf weer.quote:
Dat is vrij warm inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 26 graden in de huiskamer en de zon staat er nu ook weer op.
Misschien moet je die anjer van je dan eens wat rust geven.quote:
En dat voor zo'n doorgewinterde Brazilieganger.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, werd een paar keer wakker vannacht, kwam door het weer denk ik
Dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje, werd een paar keer wakker vannacht, kwam door het weer denk ik
Bob Ross werkt beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Zo Maartens Moestuin maar opzetten en pogen nog even te slapen.
Niet door de warmte maar het onweerde en stormde vannacht, dus ik moest eruit om een raam dicht te doen en werd nog een paar keer wakker gemaakt door een slingerende arm naast mequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat voor zo'n doorgewinterde Brazilieganger.
Gelijk terugmeppen. Keihard afstraffen zulk gedrag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet door de warmte maar het onweerde en stormde vannacht, dus ik moest eruit om een raam dicht te doen en werd nog een paar keer wakker gemaakt door een slingerende arm naast me
ik ookquote:
dat bezweet zijn is nog het ergstequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Jongens wat een kutochtend.
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
Moest ook nog een zinnig gesprek voeren terwijl het zweet van m'n kop gutstequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bezweet zijn is nog het ergste
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.Moest net naar station fietsen.Ik doe er normal 9 minuten over, nu 26quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
Verslapen en kankerhard moeten fietsen dus ik heb niet ontbeten en ik ben bezweet.
wacht wacht, je verslaapt je en dan ga je je haasten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
ik hoorde zoiets jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe reclame van Nike is weer een toppertje mooie short animated movie.
Waterfietsen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.
Dat hoeft natuurlijk niet altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wacht wacht, je verslaapt je en dan ga je je haasten?
Als ik me verslaap dan ga ik niet haasten, ben dan toch al te laat.
Ik ben blij dat ik in een kringloopwinkel werk, had het zo warm en benauwd dat ik iets leuks heb uitgezochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest ook nog een zinnig gesprek voeren terwijl het zweet van m'n kop gutste
Heel relaxed
Bij normale mensen niet. Die staan ruim op tijd op. Hij staat schijnbaar op zo'n tijdstip op dat het eigenlijk al zo goed als te laat is.quote:
dat doe ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij normale mensen niet. Die staan ruim op tijd op. Hij staat schijnbaar op zo'n tijdstip op dat het eigenlijk al zo goed als te laat is.
Bij mij is het vaak.. half 8 wakker, kwart voor negen onder de douche, negen uur naar kantoor lopen, kwart over negen arriveren en tien uur beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doe ik ook
altijd 7:05 wekker
half 8 op het werk
en nog een kwartier fietsen
Klinkt leuk die Elfstedentochtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Elfstedentocht gefietst.Moest net naar station fietsen.Ik doe er normal 9 minuten over, nu 26
meer dan dit heb je niet nodigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in een kringloopwinkel werk, had het zo warm en benauwd dat ik iets leuks heb uitgezocht
Jij bent meer van de elfkroegentocht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt leuk die Elfstedentocht
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan dit heb je niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs met zo weinig aan heb je het nog warm denk ikquote:
Ik zou wel iets in haar kringspier willen laten lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan dit heb je niet nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen airco?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs met zo weinig aan heb je het nog warm denk ikIk moet zo nog weg met de auto die nu in de volle zon staat
Ben blij dat je post toch nog iets tot de verbeelding over laat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou wel iets in haar kringspier willen laten lopen.
Daar hoef je in Groningen niet bang voor et zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet te ver uit elkaar liggen.
Ik sta dan ook bekend om mijn visualiserende teksten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat je post toch nog iets tot de verbeelding over laat.
Gewoon zelf makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu nog even op zoek naar slippers
Ik kreeg hem te zien voor een youtube filmpje ik heb de reclame gezien en heel het filmpje dat ik wilde kijken niet eens meer gezien.quote:
uhh...quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is wel een belangrijke vaardigheid in de kringloopwinkel ja.
Ga toevallig in beeld lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
ze zijn bij mij voor de deur wat aan het opnemen voor Overspel, mag wat kosten denk ik, wat een personeel.
Karina vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
ze zijn bij mij voor de deur wat aan het opnemen voor Overspel, mag wat kosten denk ik, wat een personeel.
Godverquote:
Ik heb het nog nooit gezien, de moeite waard?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dit leuk.
Ik vind dat ook een topshow
Maar je ziet Kees Prins daar nog rondlopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]Om dat te voorkomen hebben ze oa al dat personeel
Ik zag alleen een reclame met Gerard Joling, toen zapte ik weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De actie van de Plus markt slaat eindelijk ergens op
Ja. Goede Nederlandse serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, de moeite waard?
Nee niet gezien, ik heb ook geen idee welke acteurs dit gedeelte doen, het gaat om een ongeluk, dat stond in een brief die ik kreegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je ziet Kees Prins daar nog rondlopen?
Dien een klacht in wegens spoilers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee niet gezien, ik heb ook geen idee welke acteurs dit gedeelte doen, het gaat om een ongeluk, dat stond in een brief die ik kreeg
Bij een succesvol WK overwegen wij in Groningen de Martini toren te hernoemen in de Martins Indi toren. Of gewoon de Bruno toren.quote:
Echt slim is hij niet, 2 zinnen op die persconferentie kon hij niet eens uit z'n hoofd en maakte nog een fout ook, hij zei "onze trainer Kees Jansma"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij een succesvol WK overwegen wij in Groningen de Martini toren te hernoemen in de Martins Indi toren. Of gewoon de Bruno toren.
veren voor de toi toi toiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een reclame met Gerard Joling, toen zapte ik weg.
Wat geven ze nu voor troep weg?
Kees zet in het geheim de lijnen uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt slim is hij niet, 2 zinnen op die persconferentie kon hij niet eens uit z'n hoofd en maakte nog een fout ook, hij zei "onze trainer Kees Jansma"
Lijkt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees zet in het geheim de lijnen uit.
Gesink doet niet mee aan de tour. Daar gaat je favoriete bezigheid los van VI-quotes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees zet in het geheim de lijnen uit.
Toch zal mijn verlangen te achterhalen Waar Gesink is niet worden gestild door dit nieuws.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gesink doet niet mee aan de tour. Daar gaat je favoriete bezigheid los van VI-quotes.
Plastestje gemist tijdens een "vakantie" in Mexico. Kun je beter nu achterkomen dan wanneer de Tour al bezig gaat zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch zal mijn verlangen te achterhalen Waar Gesink is niet worden gestild door dit nieuws.
Graag de volgende vragenlijst invullen voordat je hier komt posten.quote:
coolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag de volgende vragenlijst invullen voordat je hier komt posten.![]()
001: Naam:
002: Nickname:
003: Woonplaats:
004: Geboortedatum:
005: Lengte:
006: Kleur ogen:
007: Schoenmaat:
008: School/werk:
009: Rook je:
010: Hobby's:
011: Broers/zussen:
012: Heb je verkering/een relatie:
013: Piercing:
014: Tattoo:
015: Vakantieland:
016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
019: Wie zou je graag ontmoeten:
020: Wie bewonder je enorm:
021: Meest sexy personen:
022: Favoriete slaapkledij:
023: Favoriete auto:
024: Favoriete film:
025: Favoriete muziek:
026: Favoriete stad:
027: Favoriete knuffel:
028: Favoriete geurtje:
029: Favoriete week/maandblad:
030: Favoriete geluid:
031: Favoriete TV-series:
032: Favoriete schrijver:
033: Favoriete troetelnaam:
034: Wat staat er op je mouse pad:
035: Wat ligt er onder je bed:
036: Lievelingskleur:
037: Lievelingslied allertijden:
038: Lievelingslied op dit moment:
039: Lievelingseten:
040: Lievelingsvak op school:
041: Lievelingsdrank:
042: Lievelingscijfer:
043: Wat vind je het mooist aan jezelf:
044: Welke deodorant gebruik je:
045: Welke schoenen draag je het liefst:
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
049: Het meest beschamende moment van je leven:
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
051: Wat doe je in het weekend:
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:
053: Je Ontbijt:
054: Wat eet je absoluut niet graag:
055: Huisdieren:
056: Lachen of dromen:
057: Serieus of grappig:
058: Snel of traag:
059: Alleenstaand of relatie:
060: Simpel of ingewikkeld:
061: Cremeren of begraven:
062: Sex of alcohol:
063: Lang opblijven of vroeg naar bed:
064: Licht of donker?:
065: Spreken of zwijgen:
066: Grote of kleine vrouwen/mannen:
067: Krant of weekblad:
068: Knuffel of een kus:
069: Gelukkig of triestig:
070: Leven of dood:
071: Fuif of discotheek:
072: Links of rechts:
073: Saus erop of ernaast?:
074: Bruin of blond:
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
076: Geloof je in reincarnatie:
077: Bestaan buitenaardse wezens:
078: Bestaat de ware:
079: Hoeveel kinderen wil je:
080: Waar kan je niet tegen:
081: Het beste gevoel ter wereld:
082: Het slechtste gevoel ter wereld:
083: Waar ben je bang voor:
084: Word je soms emotioneel:
085: Huil je tijdens films:
086: Droombezigheid als je ouder bent:
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
089: Als welk dier zou je terug willen keren?:
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
092: Wat vind je van FOK!:
093: Wat mis je nog aan FOK!:
094: Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
095: Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
096: Wat doe je nog meer op de pc naast FOK!:
097: Mis je een vraag:
Maakt in ieder geval een tyfuslawaai. Kreeg een hoofdtelefoon op met muziek, maar kon niet verstaan door het lawaai.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef Saind het volgende:
Af en toe twijfel ik over mijn keuze voor wetenschappelijk onderwijs.
550 pagina's over hoe MRI scans werken
130db staat hier. Niveatje opstijgend vliegtuigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt in ieder geval een tyfuslawaai. Kreeg een hoofdtelefoon op met muziek, maar kon niet verstaan door het lawaai.
Nieuws over de nieuwe MKquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:48 schreef GGMM het volgende:
NOG 4 UUR VOORDAT DE NINTENDO PERSCONFERENTIE BEGINT JONGENS.
heb alles gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:48 schreef GGMM het volgende:
NOG 4 UUR VOORDAT DE NINTENDO PERSCONFERENTIE BEGINT JONGENS.
vindtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gwn iedereen boos aankijken laat die jode merke wat je van ze vind.
Ik doe gewoon mijn feyenoordshirt aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gwn iedereen boos aankijken laat die jode merke wat je van ze vind.
Verstandig welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn feyenoordshirt aan
Hoe laat moet zo nog weg?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef Elan het volgende:
Wauw we krijgen zo weer noodweer code roodgeelpaarsoranje dit dat
Afhankelijk waar je woont.quote:
Waarom loop je graag voor gek?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn feyenoordshirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |