SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 09-06-2014 15:17:39 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Denk dat het ook meer een afleiding was, dat het raidgroepje minder mensen hoefden te vechten en dan iedereen onder aan de lift zou kunnen opwachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Mance alleen de verdediging wilde testen, waarom stuurde hij dan 3 van zijn hoogste mensen mee? :S
Thormund, Ygritte en die Grenn, allemaal vergooid zo.
Thormund en Ygritte kwamen van de andere kant he.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Mance alleen de verdediging wilde testen, waarom stuurde hij dan 3 van zijn hoogste mensen mee? :S
ze hadden the castle bijna ingenomen met dat kleine groepje, dus het was de poging waardquote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grenn was een buddy van Jon he, night's watch. Je bedoelt wss Styr.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik vind em juist heel passend, ygritte>jonquote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Khaleesi het volgende:
Slayage, waarom in godsnaam die matige TT!!!???![]()
Ja, vorige deeltje was ie passend. Nu is ie gewoon lazy.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind em juist heel passend, ygritte>jon
niet?
eigenlijk wilde ik we shouldnt have left the cave doen, maar dat zou een te grote spoiler in de TT zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja, vorige deeltje was ie passend. Nu is ie gewoon lazy.
Spoiler? Valt mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik we shouldnt have left the cave doen, maar dat zou een te grote spoiler in de TT zijn
maar idd lazy kan je em ook onder gooien uiteraard
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer een afleiding was, dat het raidgroepje minder mensen hoefden te vechten en dan iedereen onder aan de lift zou kunnen opwachten.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thormund en Ygritte kwamen van de andere kant he.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hadden the castle bijna ingenomen met dat kleine groepje, dus het was de poging waard
Styr, kan best. Ik ben niet goed met namen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grenn was een buddy van Jon he, night's watch. Je bedoelt wss Styr.
Mance heeft ook nog Rattleshirt achter de hand, en daarnaast vast nog meer hoogstaande figuren die we nog niet kenden.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef Hetbanaantje het volgende:
Jammer van Pyp btw.. Raakt hij eindelijk eens iemand wordt hij direct vermoord..
Ik vond dat juist weer mooi eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Pek het volgende:
En natuurlijk moeten Ygritte's laatste woorden zijn:"You know nothing -".
Je verwacht dat ze het juist niet doen, want cheesy...maar toch![]()
Ik had een facepalmquote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik vond dat juist weer mooi eigenlijk
Verschil is wel dat hij haar in het boek pas in de ochtend vind, al gewond en alles. De cliché ontmoeting op het slagveld met een twijfelende Ygritte komt er niet in voor. Jammer dat ze dat zo nodig moeten toevoegenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Apostrof het volgende:
Blijkbaar zegt ze in het boek dat ook als laatste woorden.
[ afbeelding ]
Dat is dan nog een meevaller, maar ik vond het ook gewoon kut dat ze dat zei inderdaad. Sloeg gewoon nergens op....quote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Apostrof het volgende:
Blijkbaar zegt ze in het boek dat ook als laatste woorden.
[ afbeelding ]
Pas je nog effe de plaatjes in de OP aan aub?? (plaatjes achterin vorige deel)quote:Op maandag 9 juni 2014 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik we shouldnt have left the cave doen, maar dat zou een te grote spoiler in de TT zijn
maar idd lazy kan je em ook onder gooien uiteraard
what a little bitchquote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Cikx het volgende:
Heb een vriendin die heeft gehuild, omdat Ygritte dood ging.![]()
vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Cikx het volgende:
Hoe naief na Ned en Rob.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:59 schreef Cikx het volgende:
Ze had een happy ending verwacht...
De Ramsay-gif was een inkoppertje natuurlijk.
misschien legeaal, maar ik ben er voorzichtig mee en dan helemaal in een TT wat iedereen leestquote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Spoiler? Valt mee toch?En daarnaast is de ep. ook al geaired, dus legaal.
ik ookquote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik vond dat juist weer mooi eigenlijk
azijnpisser...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef Cikx het volgende:
Las net dat de laatste episode 66 minuten gaat duren, klopt dit?
Als je de uitzendlijst van HBO moet geloven zou dat moeten kunnen.quote:HBO has updated their schedule with the tenth and final episode of Game of Thrones Season 4. The episode will be titled “The Children,” officially confirming what had previously been released by an HBO affiliate.
Following suit with the past two seasons, this year’s finale will have and extended runtime. “The Children” will be 66 minutes long, beating out season two’s finale for the longest episode yet by just two minutes.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef Cikx het volgende:
Las net dat de laatste episode 66 minuten gaat duren, klopt dit?
bij mij scheelde het niet veel!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Cikx het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Als je de uitzendlijst van HBO moet geloven zou dat moeten kunnen.
Tof! Dat belooft wat.quote:
[..]
[..]
Als je de uitzendlijst van HBO moet geloven zou dat moeten kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
die leeft nogquote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik had nog meer medelijden met Alisser, eerlijk gezegd.
duwen...quote:
Dan nog.quote:
Dat knulletje kan toch niet Sam zomaar omhoog duwen met behulp van dat kleine duwtje dat die gaf, vond het ook een beetje vreemd, maar ach, niet dat het me stoort.quote:
Hefboomwerking, maar ach ja wat maakt het uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan nog.
[..]
Dat knulletje kan toch niet Sam zomaar omhoog duwen met behulp van dat kleine duwtje dat die gaf, vond het ook een beetje vreemd, maar ach, niet dat het me stoort.
Daar is de tunnel onder de muur.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
Oké, vraagje. Waarom vallen de Wildlings het énige fort aan in de hele muur waarvan ze weten dat het goed bemand is? Er staan er godverdomme 16 leeg.
En waarom zie ik deze techniek niet in KL zodat die luie aristocraten niet meer met de trap hoeven?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijzonder hè. Ze trekken aan een hendel en dan gaat 'ie op en neer zonder verdere inspanning.
zal wel een mechanisme zijn dat wordt getriggerd door een kleine duw, waardoor een gewicht naar beneden komt en de lift omhoog gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Cikx het volgende:
Dat knulletje kan toch niet Sam zomaar omhoog duwen met behulp van dat kleine duwtje dat die gaf, vond het ook een beetje vreemd, maar ach, niet dat het me stoort.
Niet de enige. In het Nightfort zit ook een tunnel, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in de 500 km muur. Bovendien kunnen ze er ook overheen klimmen.quote:
Dat kan niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal wel een mechanisme zijn dat wordt getriggerd door een kleine duw, waardoor een gewicht naar beneden komt en de lift omhoog gaat
Tja, de seriemakers passen gewoon veel te veel aan. Dan krijg je zulke dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
Oké, vraagje. Waarom vallen de Wildlings het énige fort aan in de hele muur waarvan ze weten dat het goed bemand is? Er staan er godverdomme 16 leeg.
Dat weet Mance waarschijnlijk niet, er is weinig bekend over de overige forten. Alleen Sam wist het omdat hij het toevallig gelezen had.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de enige. In het Nightfort zit ook een tunnel, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in de 500 km muur. Bovendien kunnen ze er ook overheen klimmen.
Styr vs Gimli zou interessant zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef Rabieluh het volgende:
Dat met die lift vroeg ik me ook al af, gewoon accepteren.
Die man met die bijl wist wel hoe hij ermee moest zwaaien trouwens.
Maar is het niet raar dat ze er niet eens gaan kijken? Ze weten dat Castle Black zwaarbewapend is. Ze weten dat Castle Black die hele tunnel dicht kan hebben gegooid. En ze weten ook wel dat plekken als het Nightfort in puin liggen, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat weet Mance waarschijnlijk niet, er is weinig bekend over de overige forten. Alleen Sam wist het omdat hij het toevallig gelezen had.
Klimmen is overigens erg riskant, zelfs wanneer je niet beschoten wordt.
HBO has updated their schedule with the tenth and final episode of Game of Thrones Season 4. The episode will be titled “The Children,” officially confirming what had previously been released by an HBO affiliate.
Following suit with the past two seasons, this year’s finale will have and extended runtime. “The Children” will be 66 minutes long, beating out season two’s finale for the longest episode yet by just two minutes.
Die tunnel is geloof ik verborgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar is het niet raar dat ze er niet eens gaan kijken? Ze weten dat Castle Black zwaarbewapend is. Ze weten dat Castle Black die hele tunnel dicht kan hebben gegooid. En ze weten ook wel dat plekken als het Nightfort in puin liggen, lijkt me.
Daar kunnen alleen broeders van de Night's Watch door. Magie en prut.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de enige. In het Nightfort zit ook een tunnel, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in de 500 km muur. Bovendien kunnen ze er ook overheen klimmen.
Dus in die hele muur, honderden kilometers lang en met 19 kastelen, zit voor zover bekend maar één passage?quote:
Dit soort wijsneuzerijquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Cikx het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Yes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik zeg toch erbij dat het me niet stoort.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit soort wijsneuzerij![]()
Had je liever een kwartier naar een duwend jongetje zitten kijken?
Die draken zijn overigens wel echt realistisch. Heeft er net wéér een op mn auto zitten schijten. Dat terwijl ik mn warg naar het ziekenhuis moest brengen omdat ze aan het bevallen is van een schaduwmonster.
De draken zijn mythologisch. Ze bestaan niet in het echt, maar zouden wel kúnnen bestaan. Dat is iets anders dan dingen die fysiek onmogelijk zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit soort wijsneuzerij![]()
Had je liever een kwartier naar een duwend jongetje zitten kijken?
Die draken zijn overigens wel echt realistisch. Heeft er net wéér een op mn auto zitten schijten. Dat terwijl ik mn warg naar het ziekenhuis moest brengen omdat ze aan het bevallen is van een schaduwmonster.
3, Een brug over een kloof bij de Shadowtower, de Tunnel bij Castle Black en over zee bij Eastwatch-by-Sea.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus in die hele muur, honderden kilometers lang en met 19 kastelen, zit voor zover bekend maar één passage?
Cool.quote:
De draken in GoT zouden op de grond alleen maar lucht verplaatsen met hun geklapwiek. Die zullen dus nooit van de grond komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De draken zijn mythologisch. Ze bestaan niet in het echt, maar zouden wel kúnnen bestaan. Dat is iets anders dan dingen die fysiek onmogelijk zijn.
Was het eerste waar ik aan dacht. Zijn nog niet in de serie voorgekomen toch?quote:
Mooi omschreven.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Weakling het volgende:
Hoeraatje toen Ygritte er aan ging. Beetje loviedovie doen bij Snow en zodra ie niet in de buurt is jan en alleman met pijltjes prikken, zoals in dat dorp eerder. Nee, good riddance Y!
wtf, kom op zegquote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De draken zijn mythologisch. Ze bestaan niet in het echt, maar zouden wel kúnnen bestaan. Dat is iets anders dan dingen die fysiek onmogelijk zijn.
Hoe het in de boeken gaat (het is al gebeurd, dus geen echte spoiler):quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe het in de boeken gaat (het is al gebeurd, dus geen echte spoiler):Oh, dat is inderdaad tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haten op ygrittequote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Weakling het volgende:
Hoeraatje toen Ygritte er aan ging. Beetje loviedovie doen bij Snow en zodra ie niet in de buurt is jan en alleman met pijltjes prikken, zoals in dat dorp eerder. Nee, good riddance Y!
Een van de slechtste karakters uit de hele serie als je het mij vraagt. Het is dat ze er leuk uit zag.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad tof.
Klopt, daar is het niet helemaal gelijktijdig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht als in kwaadaardig?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de slechtste karakters uit de hele serie als je het mij vraagt. Het is dat ze er leuk uit zag.
Ja dat is met de Hommels, die kunnen technisch gezien ook niet vliegen en toch lukt het.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
De draken in GoT zouden op de grond alleen maar lucht verplaatsen met hun geklapwiek. Die zullen dus nooit van de grond komen.
M.a.w., verstand op nul en genieten van hetgeen je voor wordt geschoteld.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nee, slecht als in van een laag niveau. Nog wel aardig geacteerd, maar heel slecht geschreven.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slecht als in kwaadaardig?
Ze liet Gilly wel leven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]Naar beneden kunnen bedoelde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht. Dat ze sympathie heeft voor één goed persoon, maakt haarzelf nog niet een goed persoon. Blijkt wel uit het feit dat ze schijt heeft aan alles en iedereen verder en er haast niet over twijfelt om anderen om te leggen die haar niks misdaan hebben.quote:
Eén zwaluw ...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze liet Gilly wel leven.
quote:
Ik neem aan dat dat dan wel met de lift kanquote:
Ah. Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, slecht als in van een laag niveau. Nog wel aardig geacteerd, maar heel slecht geschreven.
Hele dorpen uitgemoord maar ze liet Gilly leven dus dan is het goedquote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze liet Gilly wel leven.
Voor mij wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hele dorpen uitgemoord maar ze liet Gilly leven dus dan is het goed
In love and war...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
En terecht. Dat ze sympathie heeft voor één goed persoon, maakt haarzelf nog niet een goed persoon. Blijkt wel uit het feit dat ze schijt heeft aan alles en iedereen verder en er haast niet over twijfelt om anderen om te leggen die haar niks misdaan hebben.
Het geeft aan dat ze niet compleet kwaadaardig is ja en wel empathie heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
het is oorlog dude, het is kill or be killed, het is geen strij dtussen goed en kwaadquote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
En terecht. Dat ze sympathie heeft voor één goed persoon, maakt haarzelf nog niet een goed persoon. Blijkt wel uit het feit dat ze schijt heeft aan alles en iedereen verder en er haast niet over twijfelt om anderen om te leggen die haar niks misdaan hebben.
duuuuuudequote:Op maandag 9 juni 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb helaas al gelezen wat er hierna gaat gebeuren bij de Wall. Verdikkeme.
Dat wist zij niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:06 schreef Skillstorm het volgende:
Daarbij is Gilly zelf ook een wildling dus....
En daarom moorden we maar even een heel dorp uit inclusief vrouwen en kinderem. Ja, dat is echt nodig als het oorlog is en die lui je niks misdaan hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:05 schreef Slayage het volgende:
het is oorlog dude, het is kill or be killed, het is geen strij dtussen goed en kwaad
Dat ze met de nightwatch knokken is het probleem ook niet.quote:de wildlings proberen te overleven wat er aan zit te komen en dat kunnen ze alleen als ze beyond the wall gaan, dus moet the nights watch wijken, zo simpel is het
Ja, iemand ging het ineens lopen spoileren in een topic op 4chan.quote:
Zondequote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iemand ging het ineens lopen spoileren in een topic op 4chan.
that's war for ya! anno 2014 is het niet andersquote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
En daarom moorden we maar even een heel dorp uit inclusief vrouwen en kinderem. Ja, dat is echt nodig als het oorlog is en die lui je niks misdaan hebben.
Ik had precies hetzelfde pas geleden.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
the internet is dark en full of spoilersquote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je de korte preview even kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:09 schreef Weakling het volgende:
Hoop wel dat de volgende aflevering de andere verhaallijnen ook weer aan bod komen, maar dat zal vast wel.
speelt zich weer volledig on the wall af sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 16:09 schreef Weakling het volgende:
Hoop wel dat de volgende aflevering de andere verhaallijnen ook weer aan bod komen, maar dat zal vast wel.
Oh, wist niet dat ik die al ergens kon zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je de korte preview even kijken.
Ghehe, ik heb de preview ondertussen gezienquote:Op maandag 9 juni 2014 16:10 schreef Slayage het volgende:
speelt zich weer volledig on the wall af sorry
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ik die al ergens kon zien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scrollde er voorbij, twijfelde en scrollde snel verder.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik skip deze maarquote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
Over spoilers gesproken:
http://imgur.com/a/I4kKs?gallery
Lijst van belangrijkste deaths in de serie (boek + tv). Leuk om terug te lezen. Er staan - natuurlijk - gigantisch veel spoilers in maar die staan super duidelijk aangegeven. Gewoon bovenaan beginnen en in of voor seizoen 4 stoppen met lezen.
Je wordt dus niet gespoilerd als je voorzichtig leest. De waarschuwingen zijn echt niet te missen.quote:
Wedden dat er toch iemand gaat klagen?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt dus niet gespoilerd als je voorzichtig leest. De waarschuwingen zijn echt niet te missen.
Ik heb het gelezen en veel duidelijker kan het nietquote:
ik heb erop geklikt en het is leuk in elkaar gezet alleen ben ik ook bezig met de boeken (tweede boek) en er worden veel dingen uit de boeken gequote en ik weet niet uit welke boeken er dingen worden uitgehaald, daaromquote:Op maandag 9 juni 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wordt dus niet gespoilerd als je voorzichtig leest. De waarschuwingen zijn echt niet te missen.
Ah, begrijpelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb erop geklikt en het is leuk in elkaar gezet alleen ben ik ook bezig met de boeken (tweede boek) en er worden veel dingen uit de boeken gequote en ik weet niet uit welke boeken er dingen worden uitgehaald, daarom
Ik snap er niets van. Welk kind?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb toch per ongeluk net de afbeelding gezien van een personage wat in de volgende episode dood gaat. Denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
Over spoilers gesproken:
http://imgur.com/a/I4kKs?gallery
Lijst van belangrijkste deaths in de serie (boek + tv). Leuk om terug te lezen. Er staan - natuurlijk - gigantisch veel spoilers in maar die staan super duidelijk aangegeven. Gewoon bovenaan beginnen en in of voor seizoen 4 stoppen met lezen.
Sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb toch per ongeluk net de afbeelding gezien van een personage wat in de volgende episode dood gaat. Denk ik.Dit is geen klacht, eigen schuld door mijn snelle scrollen.
Dat is echt dom van je.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb toch per ongeluk net de afbeelding gezien van een personage wat in de volgende episode dood gaat. Denk ik.Dit is geen klacht, eigen schuld door mijn snelle scrollen.
Knap stom van je. Duurt echt een hele tijd als je scrollt, met eerst nog een hele zooi waarschuwingen dat er spoilers beneden volgenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heeft toch helemaal geen naam? Oh blijkbaar wel, ze heeft hem Sam genoemd. Goh, helemaal niet meegekregenquote:
Doe maar niet, haalt een hoop verassingen weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef muzas het volgende:
Ik ben nu bij ygritte op die pagina...Grappig hoe dat met je hoofd speelt... Ik wil verder scrollen, maar toch ook niet
Oh Misschien heb ik dan gewoon zo'n spoiler plaatje gezien en geen echte dood.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Knap stom van je. Duurt echt een hele tijd als je scrollt, met eerst nog een hele zooi waarschuwingen dat er spoilers beneden volgen
Ja dat was nog best een schattige scene. Saai, maar schattig.quote:Die heeft toch helemaal geen naam? Oh blijkbaar wel, ze heeft hem Sam genoemd. Goh, helemaal niet meegekregen
Doe maar wel. Zijn niet zulke grote spoilers.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef muzas het volgende:
Ik ben nu bij ygritte op die pagina...Grappig hoe dat met je hoofd speelt... Ik wil verder scrollen, maar toch ook niet
heb m al weggeklikt. ook omdat ik dan ws mn bek niet kan houden naar anderenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Doe maar niet, haalt een hoop verassingen weg.
Haha ik ken het gevoel erg goedquote:Op maandag 9 juni 2014 16:30 schreef muzas het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:34 schreef muzas het volgende:
[..]
heb m al weggeklikt. ook omdat ik dan ws mn bek niet kan houden naar anderen
Kun je nagaan dat ik die vanaf seizoen 2 al volgquote:Op maandag 9 juni 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen zin om bijna een jaar te wachten straks.
Arme jongen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik die vanaf seizoen 2 al volg
/r/gameofthronesquote:Op maandag 9 juni 2014 16:24 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is de reddit waar afleveringen worden nabesproken? Waar snoeihard wordt gemod op spoilers.
Thx!, Had hem ondertussen ook gevonden.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
/r/gameofthrones
Topicaanrader.
Rode tekst en topics met [spoilers all] vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik mis haar nu al.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geil.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Battle of Blackwater Bay had ook een hele aflevering hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Whow... een hele uitzending voor een simpele bestorming ?!?
Hele veldslagen zijn voorheen binnen 10 minuten afgehandeld...
Een beetje teleurgesteld.... had meer verwacht.
Dus ze deden eerst geen reclames?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef SaskiaR het volgende:
Daar gaan de reclames vanaf... dan hou je nog 50 min over.
Dat kwam ook in mij op. Het is echt achterlijk de muur proberen te beklimmen bij Castle Black zoals ze deden. Als dat je plan is doe dat dan ergens zonder boogschutters en gigantische sloopankers. Die muur beklimmen is al moeilijk genoeg zonder.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef yamiown het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, wat is de reden dat de Wildlings niet naar de kastelen gaan die onbemand zijn.
Dan bedoel ik niet daar oversteken, maar dat er een afspraak gemaakt wordt tussen de Crows en Wildlings dat in ruil voor de oversteek dat de wildlings de muur verdedigen.
Lijkt me een win-win.
Enige probleem is dan dat Wildlings misschien door Westeros gaan ipv. de wall verdedigen maar dat moet toch ook wel op te lossen zijn?
Ik heb het niet zo zeer over de plek waar ze over willen steken, maar meer om het feit dat er niet om een diplomatieke oplossing wordt gezocht.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kwam ook in mij op. Het is echt achterlijk de muur proberen te beklimmen bij Castle Black zoals ze deden. Als dat je plan is doe dat dan ergens zonder boogschutters en gigantische sloopankers. Die muur beklimmen is al moeilijk genoeg zonder.
Saai???quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
Vond deze aflevering maar saai en veel te lang duren.
Lolquote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
Lang???quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
ze hadden het ook in een half uurtje af kunnen werken, dat klopt. want veel meer dan telkens hetzelfde herhalen was het niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
De hele aflevering op de Wall werd wel erg saai na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lang???
Ik was teleurgesteld toen het afgelopen was, hadden van mij nog een halfuur rond the Wall mogen blijven
Wat een onzinquote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
De hele aflevering op de Wall werd wel erg saai na verloop van tijd.
En erg voorspelbaar allemaal wat er gebeurde..weinig verrassend.
absoluutquote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Gewoon een mening... Als dat mag...
Dat was om pyp gerust te stellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Skillstorm het volgende:
Snap ook niet dat Sam dacht dat Pyp wel redden viel.
De jongen had een pijl door zijn keel.
Ah, ik dacht gewoon dat het goede cgi was :pquote:Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef Tchock het volgende:
Was deze al langsgekomen trouwens?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze enkel zijn hand verborgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, ik dacht gewoon dat het goede cgi was :p
Dacht ik ook, maar wel valse hoop aan pyp geven.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat was om pyp gerust te stellen.
Tjah, het is ook maar een paar afleveringen natuurlijk, daarnaar krijgt ie die metalen hand. Ze zullen het ook nog wel een beetje digitaal bijwerken lijkt mequote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze enkel zijn hand verborgen.Maar het is dus een hele nieuwe arm. Ziet er erg raar uit zo trouwens.
RIP in peace Grenn.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]
'Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come.'
Dit was ook zo baas gewoon
Van mij ook, in de hoop dat er wel iets van belang zou gebeuren.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lang???
Ik was teleurgesteld toen het afgelopen was, hadden van mij nog een halfuur rond the Wall mogen blijven
You know nothing, Maanvis.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Maanvis het volgende:
ik vond het ook onwerkelijk dat ze het eerste half uur in een kei klein kampje zaten te praten en dan ineens met 100000 man schijnen te zijn. Sowieso snap ik niet wat ygritte daar doet eigenlijk als nietszeggend pijlenschietertje had ze toch niet zo dicht bij die leiders moeten zitten denk ik?
de white walkers leven veel dieper in het noordenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe zit het tussen de Wildlings en de White Walkers? Ze leven allebei North of the Wall maar de serie legt geen verband tussen hun.
Bijna alle Wights zijn Wildlings maar niet alle Wildlings zijn Wights, gelet op dit gegeven moeten we concluderen dat als we de Wildlings buiten de muur weten te houden dat we dan ook het merendeel van de Wights en daarmee de White Walkers buiten het rijk houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe zit het tussen de Wildlings en de White Walkers? Ze leven allebei North of the Wall maar de serie legt geen verband tussen hun.
Maar Jon zei dat hij zou proberen Mance om te leggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat gaat Jon nu dus pas doen blijkbaar... had ook wel eerder gekund.
Vrienden voor het leven. Kameraden tot de laatste dag!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
In de serie maakten ze eerder weg richting het zuiden dan de Wildlings. Dan moeten ze nog vrij ver weg zijn als de Wildlings eerder zijn met hun aanval op de Wall. En wat zouden ze doen met Wildlings als ze die tegenkomen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de white walkers leven veel dieper in het noorden
Dat was een kleine groep die achter de Wall kon komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Maanvis het volgende:
ik vond het ook onwerkelijk dat ze het eerste half uur in een kei klein kampje zaten te praten en dan ineens met 100000 man schijnen te zijn. Sowieso snap ik niet wat ygritte daar doet eigenlijk als nietszeggend pijlenschietertje had ze toch niet zo dicht bij die leiders moeten zitten denk ik?
Zaten die niet al juist in de allereerste aflevering ofzo? Er staat me nog iets bij van een scene met eenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan dacht. Zijn nog niet in de serie voorgekomen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was dat heel iets anders?
oja tuurlijk wat stom dat had ik moeten wetenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat was een kleine groep die achter de Wall kon komen.
(ja, je kan achter de Wall komen als je met weinigen bent)
De rest van het leger kwam gewoon aan de 'muur' kant.
Ik wist het eigenlijk ook niet helemaal eerst, maar dat klinkt wel logisch.(en het gebeurde ook)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja tuurlijk wat stom dat had ik moeten weten
Daar mag tegen gezegd worden dat er daar nog wel wat intrige van die hoer cersei was en joffrey die een pussy was. Dit was puur vechten vechten, watje, vechten vechtenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Battle of Blackwater Bay had ook een hele aflevering hoor.
Blackwater had geen reuzen of ijsankers. Noch een plot over het doden van je geliefde om liefde. Noch al die expositie over wat het betekent om een leider te zijn (hoewel Tyrion het Joffrey wel een beetje probeerde en tevergeefs bij probeerde te brengen.)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef meowingtons het volgende:
Daar mag tegen gezegd worden dat er daar nog wel wat
Ik wil meer van Bravos zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk zien we veel van de Onion Knight de komende aflevering.
Ik denk niet de komende aflevering, misschien een beetje. Er is nog teveel dat er opgelost dient te worden voordat we ons meer op de financiën richten. Vermoed ik, hoor.quote:
Die reuzen zijn en ijsankers zijn niet onderdeel van de intrige, maar van het gevecht en dat is toch voornamelijk de wow-factor die ze hier wilden behalen in het gevecht, maar dat is niet wat GoTs echt leuk maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Blackwater had geen reuzen of ijsankers. Noch een plot over het doden van je geliefde om liefde. Noch al die expositie over wat het betekent om een leider te zijn (hoewel Tyrion het Joffrey wel een beetje probeerde en tevergeefs bij probeerde te brengen.)
Ik hoop het niet. Die Stannis scenes zijn altijd zo tergend saai.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier zat ook intrige in. De kapitein die de leiding overgaf (voor het eerst) om zichzelf op te offeren, die andere pipo die het op zich moest nemen maar vluchtte als een pussy, Ygritte en Jon en of ze elkaar zouden kunnen doden, die kleuter die wraak nam voor de dood van zijn vader, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vond het niet enkel vechten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Daar mag tegen gezegd worden dat er daar nog wel wat intrige van die hoer cersei was en joffrey die een pussy was. Dit was puur vechten vechten, watje, vechten vechten
Maar daar staat tegenover dat Carice bij elke kans die ze krijgt haar tieten laat zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Die Stannis scenes zijn altijd zo tergend saai.
Nou, Straw toch. Haten op Stannis de Mannis en zijn bromance met de Onion Knightquote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Die Stannis scenes zijn altijd zo tergend saai.
Meh ja, maar ik weet niet, die personages op de wall zijn gewoon saai dan misschien. Het is de eerste aflevering GoT waarbij ik me uiteindelijk begon te vervelen terwijl ik keek...quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier zat ook intrige in. De kapitein die de leiding overgaf (voor het eerst) om zichzelf op te offeren, die andere pipo die het op zich moest nemen maar vluchtte als een pussy, Ygritte en Jon en of ze elkaar zouden kunnen doden, die kleuter die wraak nam voor de dood van zijn vader, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vond het niet enkel vechten.
Ik vind het een stoïcijnse lul.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, Straw toch. Haten op Stannis de Mannis en zijn bromance met de Onion Knight
Ik vind Stannis juist fascinerend.
Leuk voor de Amerikanen, maar ik denk dat die tieten inmiddels wel in ons netvlies gebrand zijn. Daar hebben we geen GoT voor nodig.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar staat tegenover dat Carice bij elke kans die ze krijgt haar tieten laat zien.
Carice mag van mij een eind oprotten. Er is maar 1 ware Red Priest natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een stoïcijnse lul.
Onion knight heeft wel potentie, maar dat verhaaltjes lezen en gedoe met Carice zijn geen scenes die mij zullen bijblijven.
thoros of myr?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carice mag van mij een eind oprotten. Er is maar 1 ware Red Priest natuurlijk.
dat verhaal lezen, vind ik een mooie manier om te laten zien dat Davos van lage afkomst is, ondanks zijn titel. En om zijn band met de familie te laten zien.
Dat Stannis een stoïcijnse lul is, valt wel mee. Hij onderscheidt zich van de andere pretendenten doordat hij de troon niet wil. Maar hij heeft er recht op en het is zijn taak. Zijn bestemming. Hij ging van een positie van sterkte naar een positie van grote zwakte en probeert dit nu weer om te keren.
#TeamStannisquote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carice mag van mij een eind oprotten. Er is maar 1 ware Red Priest natuurlijk.
dat verhaal lezen, vind ik een mooie manier om te laten zien dat Davos van lage afkomst is, ondanks zijn titel. En om zijn band met de familie te laten zien.
Dat Stannis een stoïcijnse lul is, valt wel mee. Hij onderscheidt zich van de andere pretendenten doordat hij de troon niet wil. Maar hij heeft er recht op en het is zijn taak. Zijn bestemming. Hij ging van een positie van sterkte naar een positie van grote zwakte en probeert dit nu weer om te keren.
Wie andersquote:
Uiteraard. Met zijn brandende zwaard.quote:
Al ben ik stiekem ook nog een klein beetje #teamTywin.quote:
Hebben we die al eens gezien, die naam zegt me namelijk niksquote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ser Davos Seaworth. De Hand of the King van Stannis.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben we die al eens gezien, die naam zegt me namelijk niks.
O, ja, die ken ik wel. Ik wist alleen niet dat zijn bijnaam de uienridder wasquote:Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ser Davos Seaworth. De Hand of the King van Stannis.
Hehe die scene was baas jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom zit Anguy The Archer niet in de OP?
Zo'n belangrijke karakter kan niet gemist worden toch?
Met deze epische scene!
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hehe die scene was baas ja
Maar hij en z'n clubje zijn niet eens in beeld geweest dit seizoen dus niet echt nodig,
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ben ik stiekem ook nog een klein beetje #teamTywin.
Hij is zo zelfverzekerd en slim en heeft feitelijk zo veel mogelijk macht naar zich toegetrokken. En zijn hypocrisie over hoe belangrijk familie is, vind ik ook wel passen bij zijn karakter.quote:
Niks mis mee, Tywin is een eckte baas.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ben ik stiekem ook nog een klein beetje #teamTywin.
Die leeft nog dankzij Thorosquote:
Klopt, die snappen het niet helemaalquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef padlarf het volgende:
Mens die dit saai vonden kijken verder alleen My Little Pony ofzo
Mwha, ik snap het wel hoor. Een hoop visueel geweld, maar het hielp het verhaal maar weinig verder. Ik zou het ook niet erg gevonden hebben als ze er maar de helft van de aflevering of zo aan besteedt hadden in plaats van een hele. Allemaal prachtig om te zien, maar het duurde maar en duurde maar. Als je zit te wachten op een verhaal dat ergens toe leidt, dan is deze ep saai ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef padlarf het volgende:
Mens die dit saai vonden kijken verder alleen My Little Pony ofzo
Zelfs dan snap ik het niet. Het moet betekenen dat je personages als Jon Snow en anderen van de Wall totaal niet interessant vindt, anders zit je toch op het puntje van je stoel gedurende de hele aflevering, hopende dat ze blijven leven? Ik wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwha, ik snap het wel hoor. Een hoop visueel geweld, maar het hielp het verhaal maar weinig verder. Ik zou het ook niet erg gevonden hebben als ze er maar de helft van de aflevering of zo aan besteedt hadden in plaats van een hele. Allemaal prachtig om te zien, maar het duurde maar en duurde maar. Als je zit te wachten op een verhaal dat ergens toe leidt, dan is deze ep saai ja.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zaten die niet al juist in de allereerste aflevering ofzo? Er staat me nog iets bij van een scene met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was dat heel iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Al vaak genoeg hier voorbij zien komen dat mensen totaal niet interessant vinden wat er bij de Wall gebeurt. Ikzelf vind het ook één van de minst interessante verhaallijnen eerlijk gezegd, maar ik heb wel genoten van het spektakel verder.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfs dan snap ik het niet. Het moet betekenen dat je personages als Jon Snow en anderen van de Wall totaal niet interessant vindt, anders zit je toch op het puntje van je stoel gedurende de hele aflevering, hopende dat ze blijven leven? Ik wel.
Prachtig inderdaad, gaat wat tijd en energie inzitten om die choreografie erin te krijgenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er was ook 1 zo'n scene in deze aflevering waarin de camera door bleef lopen en alles liet zien
Voor het algehele plot van de serie was het inderdaad geen spannende aflevering, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan snap ik het niet. Het moet betekenen dat je personages als Jon Snow en anderen van de Wall totaal niet interessant vindt, anders zit je toch op het puntje van je stoel gedurende de hele aflevering, hopende dat ze blijven leven? Ik wel.
Oberyns dood was erger/schokkenderquote:Op maandag 9 juni 2014 19:23 schreef FastFox91 het volgende:
Rip Ygritte.![]()
Wat een actie deze episode.
Mooi was dat ja. Ook voor het overzicht.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er was ook 1 zo'n scene in deze aflevering waarin de camera door bleef lopen en alles liet zien
Dat de camera 'draait' en verschillende uithoeken laat zien op het slachtveld in een shot. Ik weet niet meer precies op welk moment het was.quote:
Ja, het doodgaan wel, maar vrouwen horen niet vermoord te worden.quote:
Als je naast de mannen gaat strijden vraag je er zelf wel om imo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, het doodgaan wel, maar vrouwen horen niet vermoord te worden.![]()
Voor de acteurs lijkt mij het ook jammer als je uit de serie geschreven wordt.
Hoe willen ze die ooit weer boven krijgen. Tillen helpt niet denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Kutmanager het volgende:
Oh man, toen die sloopkogel naar beneden kwam had ik het niet meer.
Ik vroeg me ook steeds af hoe die lift nou naar boven getild wordt. Zal wel een zelfde soort systeem zijn lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe willen ze die ooit weer boven krijgen. Tillen helpt niet denk ik.
Gewoon een nieuw anker.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook steeds af hoe die lift nou naar boven getild wordt. Zal wel een zelfde soort systeem zijn lijkt me.
Genieuze oplossingquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
Deze GIF ook...
Net alsof je dooie vliegen van je ruit af wissert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei hij toch tegen Sam, hij denkt dat de wildlings gegroepeerd zijn door Mance. Hij wil Mance weghalen zodat ze geen leider meer hebben en dus weer met elkaar gaan knokken zoals ze voorheen altijd deden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb alleen niet meegekregen wat Jon op het einde van plan was, waarom gaat hij naar Mance Ryder toe? Lijkt me niet zo handig nadat hij/ze eerst een lading van Mance's volk hebben afgeslacht..
Dat is nog niets vergeleken met het wachten op boek 6. Dat duurt inmiddels al 3 jaar en er is nog geen release datum bekend, gozer is nog niet klaar met schrijven.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toffe episode! Tyrion ook niet dood, zoals ik al dacht.![]()
Wel fucking matig dat wachten elke keer. Toen ik twee weken terug 37 episodes achter elkaar kon kijken was het genieten geblazen.
Thnx, ik heb het niet goed verstaan dan denk ikquote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zei hij toch tegen Sam, hij denkt dat de wildlings gegroepeerd zijn door Mance. Hij wil Mance weghalen zodat ze geen leider meer hebben en dus weer met elkaar gaan knokken zoals ze voorheen altijd deden.
Lol, waarom die haat op Ygritte.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was iet wat teleurgesteld begonnen met kijken, door jullie matige reacties
Maar mèèèn, wát een aflevering!![]()
Allister & Snow![]()
Ice Giants en die Mammoet![]()
Dikke doei Ygritte![]()
Ghost weer in actieHeld
Nee echt enorm gaaf.. had ik niet verwacht van een hele aflevering over the Wall, aangezien het niet m'n favoriete onderwerp is van GoT. Viel absoluut niet tegen!
Ik heb alleen niet meegekregen wat Jon op het einde van plan was, waarom gaat hij naar Mance Ryder toe? Lijkt me niet zo handig nadat hij/ze eerst een lading van Mance's volk hebben afgeslacht..
Haha, ja had al zoiets gelezen. Best wel ziek man.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met het wachten op boek 6. Dat duurt inmiddels al 3 jaar en er is nog geen release datum bekend, gozer is nog niet klaar met schrijven.
Omdat vuile wildling en mensen zomaar afslachten, daaromquote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom die haat op Ygritte.
[..]
Haha, ja had al zoiets gelezen. Best wel ziek man.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat vuile wildling en mensen zomaar afslachten, daarom![]()
In Mole's Town, en dat dorpje waar die Ollie weg komt. Totaal onnodig..
Boeiend, ze liet Gilly leven.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat vuile wildling en mensen zomaar afslachten, daarom![]()
In Mole's Town, en dat dorpje waar die Ollie weg komt. Totaal onnodig..
Dit ja, beetje raar om dan de NW niet te haten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het overkomt de wildlings wanneer de nights watch langs komt voor een bezoekje ...
En dan wonen de wildlings op de noordpool, alsof dat al een pleziertje is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit ja, beetje raar om dan de NW niet te haten.
Idd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan wonen de wildlings op de noordpool, alsof dat al een pleziertje is.
Haha, ze kijkt redelijk retarded wat wel logisch is, maar ze heeft idd iets. Dat gezicht toen Sam binnenkwam lopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb echt een kleine crush op Gilly. (of die actrice iig.)
Komt door die vooruitstekende tandjes denk ik. lelijk, doch knuffelbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb echt een kleine crush op Gilly. (of die actrice iig.)
Heb je bewijs?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het overkomt de wildlings wanneer de nights watch langs komt voor een bezoekje ...
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
Kut PoesOpStokje, jij gunt ze echt niks he.
Als Ygritte bij de NW had gezeten waren jullie het met mij eens geweestquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vieze vieze hater die PoesOpStokje. Bahbahbah.
ik lees jouw naam altijd als poepopstokje, waaatquote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je bewijs?Je hebt het alleen van horen/zeggen, van de wildlings ja
[..]
[..]
Als Ygritte bij de NW had gezeten waren jullie het met mij eens geweestHet gaat jullie alleen om dr mooie koppie
Pffrttrrtt![]()
Neuh, ze heeft gewoon het recht die mensen af te slachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Ygritte bij de NW had gezeten waren jullie het met mij eens geweestHet gaat jullie alleen om dr mooie koppie
Pffrttrrtt![]()
Ik ook, maar goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik lees jouw naam altijd als poepopstokje, waaat
Nee natuurlijk niet, vanaf het begin hebben de nights watch geen dorpjes met overlevende aangetroffen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft gewoon het recht die mensen af te slachten.
Dat zeg ik, fuck de wildlings.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vanaf het begin hebben de nights watch geen dorpjes met overlevende aangetroffen.
Feit is dat de Nights Watch wil dat iedereen in het gareel gaat en de Wildlings hier geen gehoor aan willen geven. Ziehier het recept voor conflicten.
Jij bent mijn vriend niet meer!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik ben blij dat ze dood is. Zo.
[..]
Dat zeg ik, fuck de wildlings.
Wat een naar persoon ben jij. Blij zijn dat iemand dood is. Bahbahbah.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik ben blij dat ze dood is. Zo.
[..]
Dat zeg ik, fuck de wildlings.
Eens!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Weakling het volgende:
[..]
Eens!
Dat Wildlings en Nightwatch met elkaar knokken is okay, maar burgers afslachten die niks met de strijd van doen hebben, dat kan echt niet. Kan me niks schelen dat Y er eentje laat leven en een oogje heeft op een ander, al die onschuldige slachtoffers maken haar een vreselijk mens.
Ze zien m'n username staan en zoeken wel iets..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand wordt hier wel flink gebest zeg
Samquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wie willen jullie het liefst op de IJzeren Troon zien eindigen?
Tyrion.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Ned Stark, John Suhnowquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Jon Snowquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
We zouden het niet hoeven verdedigen, je mag elke character leuk vinden die je wil.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze zien m'n username staan en zoeken wel iets..![]()
Blijft natuurlijk onzin, Ygritte dr acties een beetje verdedigen omdat ze een geil wijf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |