Geil.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Battle of Blackwater Bay had ook een hele aflevering hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Whow... een hele uitzending voor een simpele bestorming ?!?
Hele veldslagen zijn voorheen binnen 10 minuten afgehandeld...
Een beetje teleurgesteld.... had meer verwacht.
Dus ze deden eerst geen reclames?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef SaskiaR het volgende:
Daar gaan de reclames vanaf... dan hou je nog 50 min over.
Dat kwam ook in mij op. Het is echt achterlijk de muur proberen te beklimmen bij Castle Black zoals ze deden. Als dat je plan is doe dat dan ergens zonder boogschutters en gigantische sloopankers. Die muur beklimmen is al moeilijk genoeg zonder.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef yamiown het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, wat is de reden dat de Wildlings niet naar de kastelen gaan die onbemand zijn.
Dan bedoel ik niet daar oversteken, maar dat er een afspraak gemaakt wordt tussen de Crows en Wildlings dat in ruil voor de oversteek dat de wildlings de muur verdedigen.
Lijkt me een win-win.
Enige probleem is dan dat Wildlings misschien door Westeros gaan ipv. de wall verdedigen maar dat moet toch ook wel op te lossen zijn?
Ik heb het niet zo zeer over de plek waar ze over willen steken, maar meer om het feit dat er niet om een diplomatieke oplossing wordt gezocht.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kwam ook in mij op. Het is echt achterlijk de muur proberen te beklimmen bij Castle Black zoals ze deden. Als dat je plan is doe dat dan ergens zonder boogschutters en gigantische sloopankers. Die muur beklimmen is al moeilijk genoeg zonder.
Saai???quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
Vond deze aflevering maar saai en veel te lang duren.
Lolquote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
Lang???quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
ze hadden het ook in een half uurtje af kunnen werken, dat klopt. want veel meer dan telkens hetzelfde herhalen was het niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
De hele aflevering op de Wall werd wel erg saai na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lang???
Ik was teleurgesteld toen het afgelopen was, hadden van mij nog een halfuur rond the Wall mogen blijven
Wat een onzinquote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
De hele aflevering op de Wall werd wel erg saai na verloop van tijd.
En erg voorspelbaar allemaal wat er gebeurde..weinig verrassend.
absoluutquote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Gewoon een mening... Als dat mag...
Dat was om pyp gerust te stellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Skillstorm het volgende:
Snap ook niet dat Sam dacht dat Pyp wel redden viel.
De jongen had een pijl door zijn keel.
Ah, ik dacht gewoon dat het goede cgi was :pquote:Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef Tchock het volgende:
Was deze al langsgekomen trouwens?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze enkel zijn hand verborgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, ik dacht gewoon dat het goede cgi was :p
Dacht ik ook, maar wel valse hoop aan pyp geven.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat was om pyp gerust te stellen.
Tjah, het is ook maar een paar afleveringen natuurlijk, daarnaar krijgt ie die metalen hand. Ze zullen het ook nog wel een beetje digitaal bijwerken lijkt mequote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze enkel zijn hand verborgen.Maar het is dus een hele nieuwe arm. Ziet er erg raar uit zo trouwens.
RIP in peace Grenn.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]
'Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come.'
Dit was ook zo baas gewoon
Van mij ook, in de hoop dat er wel iets van belang zou gebeuren.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lang???
Ik was teleurgesteld toen het afgelopen was, hadden van mij nog een halfuur rond the Wall mogen blijven
You know nothing, Maanvis.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Maanvis het volgende:
ik vond het ook onwerkelijk dat ze het eerste half uur in een kei klein kampje zaten te praten en dan ineens met 100000 man schijnen te zijn. Sowieso snap ik niet wat ygritte daar doet eigenlijk als nietszeggend pijlenschietertje had ze toch niet zo dicht bij die leiders moeten zitten denk ik?
de white walkers leven veel dieper in het noordenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe zit het tussen de Wildlings en de White Walkers? Ze leven allebei North of the Wall maar de serie legt geen verband tussen hun.
Bijna alle Wights zijn Wildlings maar niet alle Wildlings zijn Wights, gelet op dit gegeven moeten we concluderen dat als we de Wildlings buiten de muur weten te houden dat we dan ook het merendeel van de Wights en daarmee de White Walkers buiten het rijk houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe zit het tussen de Wildlings en de White Walkers? Ze leven allebei North of the Wall maar de serie legt geen verband tussen hun.
Maar Jon zei dat hij zou proberen Mance om te leggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat gaat Jon nu dus pas doen blijkbaar... had ook wel eerder gekund.
Vrienden voor het leven. Kameraden tot de laatste dag!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
In de serie maakten ze eerder weg richting het zuiden dan de Wildlings. Dan moeten ze nog vrij ver weg zijn als de Wildlings eerder zijn met hun aanval op de Wall. En wat zouden ze doen met Wildlings als ze die tegenkomen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de white walkers leven veel dieper in het noorden
Dat was een kleine groep die achter de Wall kon komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Maanvis het volgende:
ik vond het ook onwerkelijk dat ze het eerste half uur in een kei klein kampje zaten te praten en dan ineens met 100000 man schijnen te zijn. Sowieso snap ik niet wat ygritte daar doet eigenlijk als nietszeggend pijlenschietertje had ze toch niet zo dicht bij die leiders moeten zitten denk ik?
Zaten die niet al juist in de allereerste aflevering ofzo? Er staat me nog iets bij van een scene met eenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan dacht. Zijn nog niet in de serie voorgekomen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was dat heel iets anders?
oja tuurlijk wat stom dat had ik moeten wetenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat was een kleine groep die achter de Wall kon komen.
(ja, je kan achter de Wall komen als je met weinigen bent)
De rest van het leger kwam gewoon aan de 'muur' kant.
Ik wist het eigenlijk ook niet helemaal eerst, maar dat klinkt wel logisch.(en het gebeurde ook)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja tuurlijk wat stom dat had ik moeten weten
Daar mag tegen gezegd worden dat er daar nog wel wat intrige van die hoer cersei was en joffrey die een pussy was. Dit was puur vechten vechten, watje, vechten vechtenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Battle of Blackwater Bay had ook een hele aflevering hoor.
Blackwater had geen reuzen of ijsankers. Noch een plot over het doden van je geliefde om liefde. Noch al die expositie over wat het betekent om een leider te zijn (hoewel Tyrion het Joffrey wel een beetje probeerde en tevergeefs bij probeerde te brengen.)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef meowingtons het volgende:
Daar mag tegen gezegd worden dat er daar nog wel wat
Ik wil meer van Bravos zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk zien we veel van de Onion Knight de komende aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |