Geil.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Battle of Blackwater Bay had ook een hele aflevering hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Whow... een hele uitzending voor een simpele bestorming ?!?
Hele veldslagen zijn voorheen binnen 10 minuten afgehandeld...
Een beetje teleurgesteld.... had meer verwacht.
Dus ze deden eerst geen reclames?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef SaskiaR het volgende:
Daar gaan de reclames vanaf... dan hou je nog 50 min over.
Dat kwam ook in mij op. Het is echt achterlijk de muur proberen te beklimmen bij Castle Black zoals ze deden. Als dat je plan is doe dat dan ergens zonder boogschutters en gigantische sloopankers. Die muur beklimmen is al moeilijk genoeg zonder.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef yamiown het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid, wat is de reden dat de Wildlings niet naar de kastelen gaan die onbemand zijn.
Dan bedoel ik niet daar oversteken, maar dat er een afspraak gemaakt wordt tussen de Crows en Wildlings dat in ruil voor de oversteek dat de wildlings de muur verdedigen.
Lijkt me een win-win.
Enige probleem is dan dat Wildlings misschien door Westeros gaan ipv. de wall verdedigen maar dat moet toch ook wel op te lossen zijn?
Ik heb het niet zo zeer over de plek waar ze over willen steken, maar meer om het feit dat er niet om een diplomatieke oplossing wordt gezocht.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kwam ook in mij op. Het is echt achterlijk de muur proberen te beklimmen bij Castle Black zoals ze deden. Als dat je plan is doe dat dan ergens zonder boogschutters en gigantische sloopankers. Die muur beklimmen is al moeilijk genoeg zonder.
Saai???quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
Vond deze aflevering maar saai en veel te lang duren.
Lolquote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
Lang???quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
ze hadden het ook in een half uurtje af kunnen werken, dat klopt. want veel meer dan telkens hetzelfde herhalen was het niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
What the fuck?
De hele aflevering op de Wall werd wel erg saai na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lang???
Ik was teleurgesteld toen het afgelopen was, hadden van mij nog een halfuur rond the Wall mogen blijven
Wat een onzinquote:Op maandag 9 juni 2014 17:53 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
De hele aflevering op de Wall werd wel erg saai na verloop van tijd.
En erg voorspelbaar allemaal wat er gebeurde..weinig verrassend.
absoluutquote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Gewoon een mening... Als dat mag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |