SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 09-06-2014 15:17:39 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Denk dat het ook meer een afleiding was, dat het raidgroepje minder mensen hoefden te vechten en dan iedereen onder aan de lift zou kunnen opwachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Mance alleen de verdediging wilde testen, waarom stuurde hij dan 3 van zijn hoogste mensen mee? :S
Thormund, Ygritte en die Grenn, allemaal vergooid zo.
Thormund en Ygritte kwamen van de andere kant he.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Mance alleen de verdediging wilde testen, waarom stuurde hij dan 3 van zijn hoogste mensen mee? :S
ze hadden the castle bijna ingenomen met dat kleine groepje, dus het was de poging waardquote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grenn was een buddy van Jon he, night's watch. Je bedoelt wss Styr.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik vind em juist heel passend, ygritte>jonquote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Khaleesi het volgende:
Slayage, waarom in godsnaam die matige TT!!!???![]()
Ja, vorige deeltje was ie passend. Nu is ie gewoon lazy.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind em juist heel passend, ygritte>jon
niet?
eigenlijk wilde ik we shouldnt have left the cave doen, maar dat zou een te grote spoiler in de TT zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja, vorige deeltje was ie passend. Nu is ie gewoon lazy.
Spoiler? Valt mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik we shouldnt have left the cave doen, maar dat zou een te grote spoiler in de TT zijn
maar idd lazy kan je em ook onder gooien uiteraard
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer een afleiding was, dat het raidgroepje minder mensen hoefden te vechten en dan iedereen onder aan de lift zou kunnen opwachten.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thormund en Ygritte kwamen van de andere kant he.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hadden the castle bijna ingenomen met dat kleine groepje, dus het was de poging waard
Styr, kan best. Ik ben niet goed met namen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grenn was een buddy van Jon he, night's watch. Je bedoelt wss Styr.
Mance heeft ook nog Rattleshirt achter de hand, en daarnaast vast nog meer hoogstaande figuren die we nog niet kenden.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef Hetbanaantje het volgende:
Jammer van Pyp btw.. Raakt hij eindelijk eens iemand wordt hij direct vermoord..
Ik vond dat juist weer mooi eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Pek het volgende:
En natuurlijk moeten Ygritte's laatste woorden zijn:"You know nothing -".
Je verwacht dat ze het juist niet doen, want cheesy...maar toch![]()
Ik had een facepalmquote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik vond dat juist weer mooi eigenlijk
Verschil is wel dat hij haar in het boek pas in de ochtend vind, al gewond en alles. De cliché ontmoeting op het slagveld met een twijfelende Ygritte komt er niet in voor. Jammer dat ze dat zo nodig moeten toevoegenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Apostrof het volgende:
Blijkbaar zegt ze in het boek dat ook als laatste woorden.
[ afbeelding ]
Dat is dan nog een meevaller, maar ik vond het ook gewoon kut dat ze dat zei inderdaad. Sloeg gewoon nergens op....quote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Apostrof het volgende:
Blijkbaar zegt ze in het boek dat ook als laatste woorden.
[ afbeelding ]
Pas je nog effe de plaatjes in de OP aan aub?? (plaatjes achterin vorige deel)quote:Op maandag 9 juni 2014 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik we shouldnt have left the cave doen, maar dat zou een te grote spoiler in de TT zijn
maar idd lazy kan je em ook onder gooien uiteraard
what a little bitchquote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Cikx het volgende:
Heb een vriendin die heeft gehuild, omdat Ygritte dood ging.![]()
vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Cikx het volgende:
Hoe naief na Ned en Rob.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:59 schreef Cikx het volgende:
Ze had een happy ending verwacht...
De Ramsay-gif was een inkoppertje natuurlijk.
misschien legeaal, maar ik ben er voorzichtig mee en dan helemaal in een TT wat iedereen leestquote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Spoiler? Valt mee toch?En daarnaast is de ep. ook al geaired, dus legaal.
ik ookquote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik vond dat juist weer mooi eigenlijk
azijnpisser...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef Cikx het volgende:
Las net dat de laatste episode 66 minuten gaat duren, klopt dit?
Als je de uitzendlijst van HBO moet geloven zou dat moeten kunnen.quote:HBO has updated their schedule with the tenth and final episode of Game of Thrones Season 4. The episode will be titled “The Children,” officially confirming what had previously been released by an HBO affiliate.
Following suit with the past two seasons, this year’s finale will have and extended runtime. “The Children” will be 66 minutes long, beating out season two’s finale for the longest episode yet by just two minutes.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef Cikx het volgende:
Las net dat de laatste episode 66 minuten gaat duren, klopt dit?
bij mij scheelde het niet veel!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Cikx het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Als je de uitzendlijst van HBO moet geloven zou dat moeten kunnen.
Tof! Dat belooft wat.quote:
[..]
[..]
Als je de uitzendlijst van HBO moet geloven zou dat moeten kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
die leeft nogquote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik had nog meer medelijden met Alisser, eerlijk gezegd.
duwen...quote:
Dan nog.quote:
Dat knulletje kan toch niet Sam zomaar omhoog duwen met behulp van dat kleine duwtje dat die gaf, vond het ook een beetje vreemd, maar ach, niet dat het me stoort.quote:
Hefboomwerking, maar ach ja wat maakt het uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dan nog.
[..]
Dat knulletje kan toch niet Sam zomaar omhoog duwen met behulp van dat kleine duwtje dat die gaf, vond het ook een beetje vreemd, maar ach, niet dat het me stoort.
Daar is de tunnel onder de muur.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
Oké, vraagje. Waarom vallen de Wildlings het énige fort aan in de hele muur waarvan ze weten dat het goed bemand is? Er staan er godverdomme 16 leeg.
En waarom zie ik deze techniek niet in KL zodat die luie aristocraten niet meer met de trap hoeven?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijzonder hè. Ze trekken aan een hendel en dan gaat 'ie op en neer zonder verdere inspanning.
zal wel een mechanisme zijn dat wordt getriggerd door een kleine duw, waardoor een gewicht naar beneden komt en de lift omhoog gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Cikx het volgende:
Dat knulletje kan toch niet Sam zomaar omhoog duwen met behulp van dat kleine duwtje dat die gaf, vond het ook een beetje vreemd, maar ach, niet dat het me stoort.
Niet de enige. In het Nightfort zit ook een tunnel, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in de 500 km muur. Bovendien kunnen ze er ook overheen klimmen.quote:
Dat kan niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal wel een mechanisme zijn dat wordt getriggerd door een kleine duw, waardoor een gewicht naar beneden komt en de lift omhoog gaat
Tja, de seriemakers passen gewoon veel te veel aan. Dan krijg je zulke dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
Oké, vraagje. Waarom vallen de Wildlings het énige fort aan in de hele muur waarvan ze weten dat het goed bemand is? Er staan er godverdomme 16 leeg.
Dat weet Mance waarschijnlijk niet, er is weinig bekend over de overige forten. Alleen Sam wist het omdat hij het toevallig gelezen had.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de enige. In het Nightfort zit ook een tunnel, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in de 500 km muur. Bovendien kunnen ze er ook overheen klimmen.
Styr vs Gimli zou interessant zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef Rabieluh het volgende:
Dat met die lift vroeg ik me ook al af, gewoon accepteren.
Die man met die bijl wist wel hoe hij ermee moest zwaaien trouwens.
Maar is het niet raar dat ze er niet eens gaan kijken? Ze weten dat Castle Black zwaarbewapend is. Ze weten dat Castle Black die hele tunnel dicht kan hebben gegooid. En ze weten ook wel dat plekken als het Nightfort in puin liggen, lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat weet Mance waarschijnlijk niet, er is weinig bekend over de overige forten. Alleen Sam wist het omdat hij het toevallig gelezen had.
Klimmen is overigens erg riskant, zelfs wanneer je niet beschoten wordt.
HBO has updated their schedule with the tenth and final episode of Game of Thrones Season 4. The episode will be titled “The Children,” officially confirming what had previously been released by an HBO affiliate.
Following suit with the past two seasons, this year’s finale will have and extended runtime. “The Children” will be 66 minutes long, beating out season two’s finale for the longest episode yet by just two minutes.
Die tunnel is geloof ik verborgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar is het niet raar dat ze er niet eens gaan kijken? Ze weten dat Castle Black zwaarbewapend is. Ze weten dat Castle Black die hele tunnel dicht kan hebben gegooid. En ze weten ook wel dat plekken als het Nightfort in puin liggen, lijkt me.
Daar kunnen alleen broeders van de Night's Watch door. Magie en prut.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de enige. In het Nightfort zit ook een tunnel, en er zijn er ongetwijfeld nog meer in de 500 km muur. Bovendien kunnen ze er ook overheen klimmen.
Dus in die hele muur, honderden kilometers lang en met 19 kastelen, zit voor zover bekend maar één passage?quote:
Dit soort wijsneuzerijquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Cikx het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Yes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik zeg toch erbij dat het me niet stoort.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit soort wijsneuzerij![]()
Had je liever een kwartier naar een duwend jongetje zitten kijken?
Die draken zijn overigens wel echt realistisch. Heeft er net wéér een op mn auto zitten schijten. Dat terwijl ik mn warg naar het ziekenhuis moest brengen omdat ze aan het bevallen is van een schaduwmonster.
De draken zijn mythologisch. Ze bestaan niet in het echt, maar zouden wel kúnnen bestaan. Dat is iets anders dan dingen die fysiek onmogelijk zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit soort wijsneuzerij![]()
Had je liever een kwartier naar een duwend jongetje zitten kijken?
Die draken zijn overigens wel echt realistisch. Heeft er net wéér een op mn auto zitten schijten. Dat terwijl ik mn warg naar het ziekenhuis moest brengen omdat ze aan het bevallen is van een schaduwmonster.
3, Een brug over een kloof bij de Shadowtower, de Tunnel bij Castle Black en over zee bij Eastwatch-by-Sea.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus in die hele muur, honderden kilometers lang en met 19 kastelen, zit voor zover bekend maar één passage?
Cool.quote:
De draken in GoT zouden op de grond alleen maar lucht verplaatsen met hun geklapwiek. Die zullen dus nooit van de grond komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De draken zijn mythologisch. Ze bestaan niet in het echt, maar zouden wel kúnnen bestaan. Dat is iets anders dan dingen die fysiek onmogelijk zijn.
Was het eerste waar ik aan dacht. Zijn nog niet in de serie voorgekomen toch?quote:
Mooi omschreven.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Weakling het volgende:
Hoeraatje toen Ygritte er aan ging. Beetje loviedovie doen bij Snow en zodra ie niet in de buurt is jan en alleman met pijltjes prikken, zoals in dat dorp eerder. Nee, good riddance Y!
wtf, kom op zegquote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De draken zijn mythologisch. Ze bestaan niet in het echt, maar zouden wel kúnnen bestaan. Dat is iets anders dan dingen die fysiek onmogelijk zijn.
Hoe het in de boeken gaat (het is al gebeurd, dus geen echte spoiler):quote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe het in de boeken gaat (het is al gebeurd, dus geen echte spoiler):Oh, dat is inderdaad tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haten op ygrittequote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Weakling het volgende:
Hoeraatje toen Ygritte er aan ging. Beetje loviedovie doen bij Snow en zodra ie niet in de buurt is jan en alleman met pijltjes prikken, zoals in dat dorp eerder. Nee, good riddance Y!
Een van de slechtste karakters uit de hele serie als je het mij vraagt. Het is dat ze er leuk uit zag.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad tof.
Klopt, daar is het niet helemaal gelijktijdig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht als in kwaadaardig?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de slechtste karakters uit de hele serie als je het mij vraagt. Het is dat ze er leuk uit zag.
Ja dat is met de Hommels, die kunnen technisch gezien ook niet vliegen en toch lukt het.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
De draken in GoT zouden op de grond alleen maar lucht verplaatsen met hun geklapwiek. Die zullen dus nooit van de grond komen.
M.a.w., verstand op nul en genieten van hetgeen je voor wordt geschoteld.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nee, slecht als in van een laag niveau. Nog wel aardig geacteerd, maar heel slecht geschreven.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slecht als in kwaadaardig?
Ze liet Gilly wel leven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]Naar beneden kunnen bedoelde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht. Dat ze sympathie heeft voor één goed persoon, maakt haarzelf nog niet een goed persoon. Blijkt wel uit het feit dat ze schijt heeft aan alles en iedereen verder en er haast niet over twijfelt om anderen om te leggen die haar niks misdaan hebben.quote:
Eén zwaluw ...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze liet Gilly wel leven.
quote:
Ik neem aan dat dat dan wel met de lift kanquote:
Ah. Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, slecht als in van een laag niveau. Nog wel aardig geacteerd, maar heel slecht geschreven.
Hele dorpen uitgemoord maar ze liet Gilly leven dus dan is het goedquote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze liet Gilly wel leven.
Voor mij wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hele dorpen uitgemoord maar ze liet Gilly leven dus dan is het goed
In love and war...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
En terecht. Dat ze sympathie heeft voor één goed persoon, maakt haarzelf nog niet een goed persoon. Blijkt wel uit het feit dat ze schijt heeft aan alles en iedereen verder en er haast niet over twijfelt om anderen om te leggen die haar niks misdaan hebben.
Het geeft aan dat ze niet compleet kwaadaardig is ja en wel empathie heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |