Zeker, dat was ook gewoon echt LotR waardig, hollywood materiaal, en helemaal uit het niets.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:22 schreef Gezicht het volgende:
Die scène met dat anker langs de muur was toch wel de gruwelijkste van deze ep. Gifje staat op pagina 5.
OP-waardig?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zeker, dat was ook gewoon echt LotR waardig, hollywood materiaal, en helemaal uit het niets.![]()
Stond schijnbaar ook niet in de geschreven versie van de serie.
Als in: "geef het anker een plek tussen de karakterplaatjes"???quote:
Ach 1 ding weet je zeker, het anker gaat niet dood...quote:Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als in: "geef het anker een plek tussen de karakterplaatjes"???
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach 1 ding weet je zeker, het anker gaat niet dood...
Stoer man, je bent een uur eerder met een gifje dat je niet zelf gemaakt hebt, kudos!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef lord_bono het volgende:
Preview voor komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
waaaaay too sooooonquote:
Helemaal vergeten.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een dorp die de wildlings bezocht hadden, ze hadden iedereen vermoord behalve dat jongetje zodat hij bij Castle Black kon vertellen dat ze eraan kwamen.
Allister is toch niet dood? Althans, hij leefde nog on-screen.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:14 schreef Funzel het volgende:
Ben ik de enige die het jammerder vind dat Grenn en Ser Alliser dood zijn dan Ygritte?
Hij werd naar binnen gesleurd maar leefde nog wel. Zullen ´t vast nog wel zienquote:Op maandag 9 juni 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allister is toch niet dood? Althans, hij leefde nog on-screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |