Ik denk niet de komende aflevering, misschien een beetje. Er is nog teveel dat er opgelost dient te worden voordat we ons meer op de financiën richten. Vermoed ik, hoor.quote:
Die reuzen zijn en ijsankers zijn niet onderdeel van de intrige, maar van het gevecht en dat is toch voornamelijk de wow-factor die ze hier wilden behalen in het gevecht, maar dat is niet wat GoTs echt leuk maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Blackwater had geen reuzen of ijsankers. Noch een plot over het doden van je geliefde om liefde. Noch al die expositie over wat het betekent om een leider te zijn (hoewel Tyrion het Joffrey wel een beetje probeerde en tevergeefs bij probeerde te brengen.)
Ik hoop het niet. Die Stannis scenes zijn altijd zo tergend saai.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk zien we veel van de Onion Knight de komende aflevering.
Hier zat ook intrige in. De kapitein die de leiding overgaf (voor het eerst) om zichzelf op te offeren, die andere pipo die het op zich moest nemen maar vluchtte als een pussy, Ygritte en Jon en of ze elkaar zouden kunnen doden, die kleuter die wraak nam voor de dood van zijn vader, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vond het niet enkel vechten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Daar mag tegen gezegd worden dat er daar nog wel wat intrige van die hoer cersei was en joffrey die een pussy was. Dit was puur vechten vechten, watje, vechten vechten
Maar daar staat tegenover dat Carice bij elke kans die ze krijgt haar tieten laat zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Die Stannis scenes zijn altijd zo tergend saai.
Nou, Straw toch. Haten op Stannis de Mannis en zijn bromance met de Onion Knightquote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Die Stannis scenes zijn altijd zo tergend saai.
Meh ja, maar ik weet niet, die personages op de wall zijn gewoon saai dan misschien. Het is de eerste aflevering GoT waarbij ik me uiteindelijk begon te vervelen terwijl ik keek...quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier zat ook intrige in. De kapitein die de leiding overgaf (voor het eerst) om zichzelf op te offeren, die andere pipo die het op zich moest nemen maar vluchtte als een pussy, Ygritte en Jon en of ze elkaar zouden kunnen doden, die kleuter die wraak nam voor de dood van zijn vader, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vond het niet enkel vechten.
Ik vind het een stoïcijnse lul.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, Straw toch. Haten op Stannis de Mannis en zijn bromance met de Onion Knight
Ik vind Stannis juist fascinerend.
Leuk voor de Amerikanen, maar ik denk dat die tieten inmiddels wel in ons netvlies gebrand zijn. Daar hebben we geen GoT voor nodig.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar staat tegenover dat Carice bij elke kans die ze krijgt haar tieten laat zien.
Carice mag van mij een eind oprotten. Er is maar 1 ware Red Priest natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een stoïcijnse lul.
Onion knight heeft wel potentie, maar dat verhaaltjes lezen en gedoe met Carice zijn geen scenes die mij zullen bijblijven.
thoros of myr?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carice mag van mij een eind oprotten. Er is maar 1 ware Red Priest natuurlijk.
dat verhaal lezen, vind ik een mooie manier om te laten zien dat Davos van lage afkomst is, ondanks zijn titel. En om zijn band met de familie te laten zien.
Dat Stannis een stoïcijnse lul is, valt wel mee. Hij onderscheidt zich van de andere pretendenten doordat hij de troon niet wil. Maar hij heeft er recht op en het is zijn taak. Zijn bestemming. Hij ging van een positie van sterkte naar een positie van grote zwakte en probeert dit nu weer om te keren.
#TeamStannisquote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carice mag van mij een eind oprotten. Er is maar 1 ware Red Priest natuurlijk.
dat verhaal lezen, vind ik een mooie manier om te laten zien dat Davos van lage afkomst is, ondanks zijn titel. En om zijn band met de familie te laten zien.
Dat Stannis een stoïcijnse lul is, valt wel mee. Hij onderscheidt zich van de andere pretendenten doordat hij de troon niet wil. Maar hij heeft er recht op en het is zijn taak. Zijn bestemming. Hij ging van een positie van sterkte naar een positie van grote zwakte en probeert dit nu weer om te keren.
Wie andersquote:
Uiteraard. Met zijn brandende zwaard.quote:
Al ben ik stiekem ook nog een klein beetje #teamTywin.quote:
Hebben we die al eens gezien, die naam zegt me namelijk niksquote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk zien we veel van de Onion Knight de komende aflevering.
Ser Davos Seaworth. De Hand of the King van Stannis.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben we die al eens gezien, die naam zegt me namelijk niks.
O, ja, die ken ik wel. Ik wist alleen niet dat zijn bijnaam de uienridder wasquote:Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ser Davos Seaworth. De Hand of the King van Stannis.
Hehe die scene was baas jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom zit Anguy The Archer niet in de OP?
Zo'n belangrijke karakter kan niet gemist worden toch?
Met deze epische scene!
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hehe die scene was baas ja
Maar hij en z'n clubje zijn niet eens in beeld geweest dit seizoen dus niet echt nodig,
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ben ik stiekem ook nog een klein beetje #teamTywin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |