Ik vroeg me ook steeds af hoe die lift nou naar boven getild wordt. Zal wel een zelfde soort systeem zijn lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe willen ze die ooit weer boven krijgen. Tillen helpt niet denk ik.
Gewoon een nieuw anker.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook steeds af hoe die lift nou naar boven getild wordt. Zal wel een zelfde soort systeem zijn lijkt me.
Genieuze oplossingquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
Deze GIF ook...
Net alsof je dooie vliegen van je ruit af wissert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei hij toch tegen Sam, hij denkt dat de wildlings gegroepeerd zijn door Mance. Hij wil Mance weghalen zodat ze geen leider meer hebben en dus weer met elkaar gaan knokken zoals ze voorheen altijd deden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb alleen niet meegekregen wat Jon op het einde van plan was, waarom gaat hij naar Mance Ryder toe? Lijkt me niet zo handig nadat hij/ze eerst een lading van Mance's volk hebben afgeslacht..
Dat is nog niets vergeleken met het wachten op boek 6. Dat duurt inmiddels al 3 jaar en er is nog geen release datum bekend, gozer is nog niet klaar met schrijven.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toffe episode! Tyrion ook niet dood, zoals ik al dacht.![]()
Wel fucking matig dat wachten elke keer. Toen ik twee weken terug 37 episodes achter elkaar kon kijken was het genieten geblazen.
Thnx, ik heb het niet goed verstaan dan denk ikquote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zei hij toch tegen Sam, hij denkt dat de wildlings gegroepeerd zijn door Mance. Hij wil Mance weghalen zodat ze geen leider meer hebben en dus weer met elkaar gaan knokken zoals ze voorheen altijd deden.
Lol, waarom die haat op Ygritte.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik was iet wat teleurgesteld begonnen met kijken, door jullie matige reacties
Maar mèèèn, wát een aflevering!![]()
Allister & Snow![]()
Ice Giants en die Mammoet![]()
Dikke doei Ygritte![]()
Ghost weer in actieHeld
Nee echt enorm gaaf.. had ik niet verwacht van een hele aflevering over the Wall, aangezien het niet m'n favoriete onderwerp is van GoT. Viel absoluut niet tegen!
Ik heb alleen niet meegekregen wat Jon op het einde van plan was, waarom gaat hij naar Mance Ryder toe? Lijkt me niet zo handig nadat hij/ze eerst een lading van Mance's volk hebben afgeslacht..
Haha, ja had al zoiets gelezen. Best wel ziek man.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met het wachten op boek 6. Dat duurt inmiddels al 3 jaar en er is nog geen release datum bekend, gozer is nog niet klaar met schrijven.
Omdat vuile wildling en mensen zomaar afslachten, daaromquote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, waarom die haat op Ygritte.
[..]
Haha, ja had al zoiets gelezen. Best wel ziek man.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat vuile wildling en mensen zomaar afslachten, daarom![]()
In Mole's Town, en dat dorpje waar die Ollie weg komt. Totaal onnodig..
Boeiend, ze liet Gilly leven.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Omdat vuile wildling en mensen zomaar afslachten, daarom![]()
In Mole's Town, en dat dorpje waar die Ollie weg komt. Totaal onnodig..
Dit ja, beetje raar om dan de NW niet te haten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het overkomt de wildlings wanneer de nights watch langs komt voor een bezoekje ...
En dan wonen de wildlings op de noordpool, alsof dat al een pleziertje is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit ja, beetje raar om dan de NW niet te haten.
Idd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan wonen de wildlings op de noordpool, alsof dat al een pleziertje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |