Haha, ze kijkt redelijk retarded wat wel logisch is, maar ze heeft idd iets. Dat gezicht toen Sam binnenkwam lopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb echt een kleine crush op Gilly. (of die actrice iig.)
Komt door die vooruitstekende tandjes denk ik. lelijk, doch knuffelbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb echt een kleine crush op Gilly. (of die actrice iig.)
Heb je bewijs?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het overkomt de wildlings wanneer de nights watch langs komt voor een bezoekje ...
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
Kut PoesOpStokje, jij gunt ze echt niks he.
Als Ygritte bij de NW had gezeten waren jullie het met mij eens geweestquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vieze vieze hater die PoesOpStokje. Bahbahbah.
ik lees jouw naam altijd als poepopstokje, waaatquote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je bewijs?Je hebt het alleen van horen/zeggen, van de wildlings ja
[..]
[..]
Als Ygritte bij de NW had gezeten waren jullie het met mij eens geweestHet gaat jullie alleen om dr mooie koppie
Pffrttrrtt![]()
Neuh, ze heeft gewoon het recht die mensen af te slachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Ygritte bij de NW had gezeten waren jullie het met mij eens geweestHet gaat jullie alleen om dr mooie koppie
Pffrttrrtt![]()
Ik ook, maar goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik lees jouw naam altijd als poepopstokje, waaat
Nee natuurlijk niet, vanaf het begin hebben de nights watch geen dorpjes met overlevende aangetroffen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft gewoon het recht die mensen af te slachten.
Dat zeg ik, fuck de wildlings.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vanaf het begin hebben de nights watch geen dorpjes met overlevende aangetroffen.
Feit is dat de Nights Watch wil dat iedereen in het gareel gaat en de Wildlings hier geen gehoor aan willen geven. Ziehier het recept voor conflicten.
Jij bent mijn vriend niet meer!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik ben blij dat ze dood is. Zo.
[..]
Dat zeg ik, fuck de wildlings.
Wat een naar persoon ben jij. Blij zijn dat iemand dood is. Bahbahbah.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Ik ben blij dat ze dood is. Zo.
[..]
Dat zeg ik, fuck de wildlings.
Eens!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Weakling het volgende:
[..]
Eens!
Dat Wildlings en Nightwatch met elkaar knokken is okay, maar burgers afslachten die niks met de strijd van doen hebben, dat kan echt niet. Kan me niks schelen dat Y er eentje laat leven en een oogje heeft op een ander, al die onschuldige slachtoffers maken haar een vreselijk mens.
Ze zien m'n username staan en zoeken wel iets..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand wordt hier wel flink gebest zeg
Samquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wie willen jullie het liefst op de IJzeren Troon zien eindigen?
Tyrion.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Ned Stark, John Suhnowquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Jon Snowquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
We zouden het niet hoeven verdedigen, je mag elke character leuk vinden die je wil.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze zien m'n username staan en zoeken wel iets..![]()
Blijft natuurlijk onzin, Ygritte dr acties een beetje verdedigen omdat ze een geil wijf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |