Niks mis mee, Tywin is een eckte baas.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ben ik stiekem ook nog een klein beetje #teamTywin.
Die leeft nog dankzij Thorosquote:
Klopt, die snappen het niet helemaalquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef padlarf het volgende:
Mens die dit saai vonden kijken verder alleen My Little Pony ofzo
Mwha, ik snap het wel hoor. Een hoop visueel geweld, maar het hielp het verhaal maar weinig verder. Ik zou het ook niet erg gevonden hebben als ze er maar de helft van de aflevering of zo aan besteedt hadden in plaats van een hele. Allemaal prachtig om te zien, maar het duurde maar en duurde maar. Als je zit te wachten op een verhaal dat ergens toe leidt, dan is deze ep saai ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef padlarf het volgende:
Mens die dit saai vonden kijken verder alleen My Little Pony ofzo
Zelfs dan snap ik het niet. Het moet betekenen dat je personages als Jon Snow en anderen van de Wall totaal niet interessant vindt, anders zit je toch op het puntje van je stoel gedurende de hele aflevering, hopende dat ze blijven leven? Ik wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwha, ik snap het wel hoor. Een hoop visueel geweld, maar het hielp het verhaal maar weinig verder. Ik zou het ook niet erg gevonden hebben als ze er maar de helft van de aflevering of zo aan besteedt hadden in plaats van een hele. Allemaal prachtig om te zien, maar het duurde maar en duurde maar. Als je zit te wachten op een verhaal dat ergens toe leidt, dan is deze ep saai ja.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zaten die niet al juist in de allereerste aflevering ofzo? Er staat me nog iets bij van een scene met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was dat heel iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Al vaak genoeg hier voorbij zien komen dat mensen totaal niet interessant vinden wat er bij de Wall gebeurt. Ikzelf vind het ook één van de minst interessante verhaallijnen eerlijk gezegd, maar ik heb wel genoten van het spektakel verder.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelfs dan snap ik het niet. Het moet betekenen dat je personages als Jon Snow en anderen van de Wall totaal niet interessant vindt, anders zit je toch op het puntje van je stoel gedurende de hele aflevering, hopende dat ze blijven leven? Ik wel.
Prachtig inderdaad, gaat wat tijd en energie inzitten om die choreografie erin te krijgenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er was ook 1 zo'n scene in deze aflevering waarin de camera door bleef lopen en alles liet zien
Voor het algehele plot van de serie was het inderdaad geen spannende aflevering, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan snap ik het niet. Het moet betekenen dat je personages als Jon Snow en anderen van de Wall totaal niet interessant vindt, anders zit je toch op het puntje van je stoel gedurende de hele aflevering, hopende dat ze blijven leven? Ik wel.
Oberyns dood was erger/schokkenderquote:Op maandag 9 juni 2014 19:23 schreef FastFox91 het volgende:
Rip Ygritte.![]()
Wat een actie deze episode.
Mooi was dat ja. Ook voor het overzicht.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er was ook 1 zo'n scene in deze aflevering waarin de camera door bleef lopen en alles liet zien
Dat de camera 'draait' en verschillende uithoeken laat zien op het slachtveld in een shot. Ik weet niet meer precies op welk moment het was.quote:
Ja, het doodgaan wel, maar vrouwen horen niet vermoord te worden.quote:
Als je naast de mannen gaat strijden vraag je er zelf wel om imo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, het doodgaan wel, maar vrouwen horen niet vermoord te worden.![]()
Voor de acteurs lijkt mij het ook jammer als je uit de serie geschreven wordt.
Hoe willen ze die ooit weer boven krijgen. Tillen helpt niet denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:10 schreef Kutmanager het volgende:
Oh man, toen die sloopkogel naar beneden kwam had ik het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |