https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283quote:#WAARISWAYLON!
HIER BEN IK!
Lieve Fans,
Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.
The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agendas ook op ingericht.
Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album Heaven after Midnight in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.
Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.
Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.
Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.
Liefs Waylon (Wally)
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Old_Pal het volgende:
Wat mij betreft sluiten we de boel en is dit het einde van de reeks topics.. Waylon is een loser, laten we het daar maar op houden.
Inderdaad zeg!quote:
twitter:DollyBellefleur twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:10:34@songfestivalNL Deze Nederlandse hertaling van Calm After The Storm al gehoord & clip gezien? http://t.co/poR027gCW0 reageer retweet
Sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Waar is de creatieve TT? Ik ben teleurgesteld.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef KoningPils het volgende:
Alweer een maand geleden de halve finale
Nein.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Old_Pal het volgende:
Wat mij betreft sluiten we de boel en is dit het einde van de reeks topics.. Waylon is een loser, laten we het daar maar op houden.
En terecht ook wel dat hij even zijn (enige volledig) eigen TCL-nummer promoot.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:52 schreef Greys het volgende:
Waylon post net deze op Facebook.
Toepasselijk, wel
Wow wat een mooie plaat, mag waylon volgend jaar hiermee naar het songfestival..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:52 schreef Greys het volgende:
Waylon post net deze op Facebook.
Toepasselijk, wel
Heel mooi!! Wat ik overigens pas nu begrijp is dat Waylon een relatie heeft gehad met P. PAAIJquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor net deze voor het eerst, maar dit nummer zingt ie ook wel verdomd mooi zeg!
Dat gelooft toch geen hondquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heel mooi!! Wat ik overigens pas nu begrijp is dat Waylon een relatie heeft gehad met P. PAAIJ![]()
Verschrikkelijk!! Wat moet zo'n leuke, supersexy, muzikale, aardige, lekkere boy nou met zo'n Old_Pal!! Sorry...... vel.
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:42 schreef ato het volgende:
[..]
Wow wat een mooie plaat, mag waylon volgend jaar hiermee naar het songfestival..
In datzelfde programma zong hij ook 'Kusje' samen met Herman van Veenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor net deze voor het eerst, maar dit nummer zingt ie ook wel verdomd mooi zeg!
Van Calm after the Storm blijft echt niets over zoquote:
Ja maar als vrouw ben je verplicht echt ELKE vrouw beeldig, mooi en prachtig te vinden. En leuk, vooral ook leuk. Anders ben je jaloersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan mobiel niet uit het vorige deel quoten, dus dan maar gewoon posten.
@Loohcs: wijvennijd? Met alle respect, Ilse was de minst mooie vrouw tussen al het geweld van prachtige vrouwen op ESF, dus doe me een lol
Het is een giechelende boerin die uit de bocht vliegt met haar gelach en tranen. Dus nijd?
Ja dat was ik bijna vergetenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw ben je verplicht echt ELKE vrouw beeldig, mooi en prachtig te vinden. En leuk, vooral ook leuk. Anders ben je jaloers
Dat is idd een plaatje.quote:
Oh gelukkig!! Ik zou anders bijna aan zijn verstandelijke vermogens gaan twijfelen namelijk. Dus het was niet meer dan een wanhopige poging van haar om de kijkers een rad voor de ogen te draaien aangaande haar 'nog steeds goed in de markt liggen' bij mannen? Figuresquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gelooft toch geen hond![]()
Er ging een roddel ten tijde van die talentenjacht waaraan hij mee deed (waar zij in de jury zat) dat hij dan wel met Ptwish in het nest zou zijn gedoken. Zij zei dat het zo was, met een knipoog, hij heeft het altijd ontkend. Geloof er ook helemaal niets van (neem dan een oud vel dat iets voor je carrière kan betekenen...)
Ik vind er eigenlijk niets aanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef ato het volgende:
Maar wat een mooi nummer is Calm after the storm ook, beste Nederlandse inzending ooit.
Ik vind Ilse juist een mooi en fris koppie hebben, zeker voor haar leeftijd. Die standaard blonde snol van Waylon daar vind ik dan weer niets aan.quote:
Zij beweerde het in haar boek, toch? Net als dat ze het met John de Mol gedaan zou hebben? (Die dat overigens ook ontkende.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Er ging een roddel ten tijde van die talentenjacht waaraan hij mee deed (waar zij in de jury zat) dat hij dan wel met Ptwish in het nest zou zijn gedoken. Zij zei dat het zo was, met een knipoog, hij heeft het altijd ontkend. Geloof er ook helemaal niets van (neem dan een oud vel dat iets voor je carrière kan betekenen...)
quote:Nico neukt als een hagedis. Tijdens het klaarkomen hapt hij vliegen uit de lucht.'
Oh ja, bijna vergeten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw ben je verplicht echt ELKE vrouw beeldig, mooi en prachtig te vinden. En leuk, vooral ook leuk. Anders ben je jaloers
Het is gewoon ontluisterend hoe weinig er van overblijft, idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Calm after the Storm blijft echt niets over zo
JB Meijers zingt nu dus Waylon.
Jawel, maar ik vond zijn vorige veel mooier, straalt meer klasse uit.quote:
die meneer naast JB zingt toch Waylon? en nee... er blijft niets van over.. jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Calm after the Storm blijft echt niets over zo
JB Meijers zingt nu dus Waylon.
Geen idee hoe de vorige er uit zag eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond zijn vorige veel mooier, straalt meer klasse uit.
Vorige:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vorige er uit zag eigenlijk
(En van de huidige heb ik ook eigenlijk maar een half gezicht gezien, op die foto dat ze onderweg gingen naar KopenhagenDat leek een beetje Doutzenachtig. ).
Bij excl. sport blijft het wel 1 staanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:10 schreef KoningPils het volgende:
1 10-05-2014 2059
EUROVISIE SONGFESTIVAL FINALE
Ned1 33,3 63,6 5.149.000
Nog 1 week, dan staat de finale op plek 2 in de kijkcijfer top 100
Dat blijft subjectief, maar ik had 'mooi' nog niet eens genoemd, dus dat jij daarover begint zegt misschien wel iets...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan mobiel niet uit het vorige deel quoten, dus dan maar gewoon posten.
@Loohcs: wijvennijd? Met alle respect, Ilse was de minst mooie vrouw tussen al het geweld van prachtige vrouwen op ESF, dus doe me een lol
Het is een giechelende boerin die uit de bocht vliegt met haar gelach en tranen. Dus nijd?
Een boerin blijft een boerin. Uitstraling kun je niet kopen. En visagie verandert niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief, maar ik had 'mooi' nog niet eens genoemd, dus dat jij daarover begint zegt misschien wel iets...
Ik vroeg me alleen af waarom je van Ilse amper een 'internationaal ogende' poster zou kunnen maken, that's all. Of je haar hyper-gedrag kan hebben is weer wat anders.
M'n laatste post hierover dan maar want ieder zijn mening is misschien wel correct maar ook een dooddoener, ongeveer zoals: "Ik vind Waylon sexy, stoer en internationaal en Ilse een boerin omdat ik dat vind"...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een boerin blijft een boerin. Uitstraling kun je niet kopen. En visagie verandert niks.
Maar dat is een welles-nietes discussie. Ieder zijn mening.
En waar zou nijd anders over gaan? Over haar lieve acties van de laatste tijd?Er is niks om nijd over te hebben.
En het zegt niks over mijWijvennijd is op FOK altijd over uiterlijk.
Als je een bril koopt en ziet hoe Ilse eruit ziet en zich gedraagt, zul je de boerin snel vinden hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:48 schreef Loohcs het volgende:
[..]
M'n laatste post hierover dan maar want ieder zijn mening is misschien wel correct maar ook een dooddoener, ongeveer zoals: "Ik vind Waylon sexy, stoer en internationaal en Ilse een boerin omdat ik dat vind"...
+ JB en die andere gast zingen beter dan Jakequote:
Was een mooie docu, ja. Ik had er als die hard fan niet zo veel van verwacht, maar was blij verrast.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Eowyn5 het volgende:
JB net gezien bij de geweldige beatlesdocu op ned 3..erg leuk...al die passie en gedrevenheid waarmee hij praat over de beatlesnummers en de muzikale genialiteit van de fab 4..... Sowieso iedereen die in de docu aan het woord kwam.....
Volgens mij begrijp jij de verhoudingen in de muziekwereld niet. TCL is een project ontwikkeld en gedragen door Ilse. Waylon mocht aanhaken maar verkoos om te vertrekken. Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:42 schreef Jane het volgende:
En ook interessant en ook meer ontopic... Bij het Grammy tributeconcert dat nu uitgezonden wordt, spelen Paul McCartney en Ringo Starr samen een paar nummers, maar toch noemen ze zich niet 'The Beatles'. Zonder John en George namelijk geen Beatles, dat snapt iedereen.
Dus zonder Waylon ook geen...![]()
Ik vond het wel meevallen, Cornald had overigens het vaak gelijk wat punten betreft. Maar dat konden wij ook wel vertellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:21 schreef Jason22 het volgende:
Hier nog de puntentelling met Duits commentaar.
''Kan es noch spannend werden'' na de punten van Estland.![]()
Wat vonden jullie van het Nederlands commentaar? Ik vond het bar slecht tijdens de puntentelling en met name Cornald dan.
Neem nog een augurkquote:Op zondag 8 juni 2014 07:31 schreef Old_Pal het volgende:
Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.
Ik wilde een hele komkommer voorstellen. In één keer doorslikken graag.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 07:31 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.
quote:Op zondag 8 juni 2014 07:31 schreef Old_Pal het volgende:
Volgens mij begrijp jij de verhoudingen in de muziekwereld niet. TCL is een project ontwikkeld en gedragen door Ilse. Waylon mocht aanhaken maar verkoos om te vertrekken. Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-patricia-paay.html ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gadverdamme!!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-patricia-paay.html ...
Patty Brard en Tygo Gernand hebben het ook samen gedaan... Hebben ze beiden toegegeven. Dus het komt vaker voor in showbizzland..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar toch, hij zag er toen ook prima uit, hij kon toch tien jonge knappe kippies krijgen aan elke hand?
Ik wilde net wat gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik me ook wel gewoon bij jouw reactie aansluiten.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat zeg ik, de kick van een oudere vrouw
Iemand zonder vaste relatie, die sex weet te waarderen, die houdt wel van variatie.
Elke week een jong kippie is dat niet. En ik schat hem wel zo in dat hij niet vies van experimenteren is.
Sowieso een paar borrels en hoppakee!
Het gaat me er niet eens zozeer om dat ze oud is, maar meer dat ze een afgelikte boterham is, omdat ze het gewoon met iedereen doet (net als Brard trouwens) en dat dus al haar hele lange leven lang. Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben. Bovendien vind ik haar een zeer onaangenaam, hooghartig mens, en dat speelt ook mee. Wie wil er nou sex met een naar persoon?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Stonden wel een paar bladzijden in Parties haar boek, maar ik ben de details alweer vergeten.
Zo gek is het toch niet, ze zit strakker in haar vel dan sommige vrouwen die 30 jaar jonger zijn![]()
En de kick van een oudere vrouw ofzo.
Ik niet, maar ik heb een levendige fantasie, en ik stel me die twee in bed voor dan, en sja.... ik word daar niet vrolijk van.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net wat gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik me ook wel gewoon bij jouw reactie aansluiten.Niet dat ik nu per se fan ben van Paay, maar zoals ik eerder al zei, twee volwassenen die het met elkaar doen... who cares?
Ieuwwwwwww, moet er niet eens aan denkenquote:Je kunt ook het positieve ervan zien. A), je hoeft blijkbaar geen jong fotomodel te zijn om bij hem in bed te belanden
Nee, ze zal schrijven dat het saai was en dat ie er niks van kanquote:en B) als ik het goed heb schreef Ptwish in haar boek dat hij er behoorlijk goed in was. Dus dat zijn alleen maar pluspunten.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Patty Brard en Tygo Gernand hebben het ook samen gedaan...
waylon kennelijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gaat me er niet eens zozeer om dat ze oud is, maar meer dat ze een afgelikte boterham is, omdat ze het gewoon met iedereen doet (net als Brard trouwens) en dat dus al haar hele lange leven lang. Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben. Bovendien vind ik haar een zeer onaangenaam, hooghartig mens, en dat speelt ook mee. Wie wil er nou sex met een naar persoon?
Wel met John de Mol anders, volgens haar verhaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ze zal schrijven dat het saai was en dat ie er niks van kanZij, als 'godin en woest aantrekkelijke diva', heeft toch nooooooooooooooit slechte seks
Serieus?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Wie wil er nou sex met een naar persoon?
Interessante wending in zo'n Songfestivaltopic...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben.
Zo is het. En inderdaad, hij zal het zelf ongetwijfeld ook met genoeg dames gedaan hebben. Wat natuurlijk ook gewoon mag.quote:
Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Jane het volgende:
Goeie post weer, Pisces29.Grappig ook dat je exact de zin schrijft die ook door me heen ging toen ik mijn laatste post typte.
[..]
Zo is het. En inderdaad, hij zal het zelf ongetwijfeld ook met genoeg dames gedaan hebben. Wat natuurlijk ook gewoon mag.
Was er trouwens nu nog iets in Boulevard? (Ik zal wel naar de bekende weg vragen, maar toch...)
Oké dan!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.
Waylon zei dat zijn relatie met Ilse...TOP is...![]()
![]()
Het komt allemaal wel weer goed!.... Ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.
Waylon zei dat zijn relatie met Ilse...TOP is...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:00 schreef KoningPils het volgende:
Botswana? Daar hebben ze drie cd's verkocht?
Oh, héél tof inderdaad!quote:
twitter:CommonLinnets twitterde op woensdag 11-06-2014 om 10:09:21Tomorrow we will play "Calm after the storm" @HotelMtv !!! Linnets: @jbmeijers and @IlseDeLange Can't wait!!! reageer retweet
Ha, wat leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:13 schreef Jason22 het volgende:
Een kijkje achter de schermen bij de mensen die de punten hebben gegeven dit jaar. Op 2.25 zie je hoe Tim zich voorbereide.![]()
Aldus de facebook van TCL.quote:Members Jake Etheridge, Matthew Crosby, Rob, Crosby, JB Meijers, Ilse DeLange
Het is nu bijna raar dat Waylon bij Tuckerville wel meezingt. Wat een puinhoop.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:42 schreef Greys het volgende:
Hé, en bij hen staat er dus géén jaartal?
Dus geen wisselend gedoe, gewoon nu wel deze vaste samenstelling vanaf nu?
Op zich is het niet vreemd dat muzikanten min of meer vast aan dit project zijn verbonden, en de zangers kunnen wisselen...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:42 schreef Greys het volgende:
Hé, en bij hen staat er dus géén jaartal?
Dus geen wisselend gedoe, gewoon nu wel deze vaste samenstelling vanaf nu?
Hm. Dubieus.
Dat wisselende samenstelling was kennelijk alleen geldig voor Waylon. Is er gewoon bij verzonnen om hem daarna zsm weer te kunnen lozen
'Members 2014: Ilse en Waylon', stond er.
Het jaar duurde maar kort, vloog voorbij.
Ja, had dan 'mei 2014: Waylon' gezetquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich is het niet vreemd dat muzikanten min of meer vast aan dit project zijn verbonden, en de zangers kunnen wisselen...
Maar goed, alles is inderdaad zo vreemd gecommuniceerd in het begin
Meer wéér dan nóg, eigenlijk.quote:
Er is in feite weinig 'gate' meer, maar ik blijf het zelf toch nog even allemaal volgen t/m Tuckerville, heb ik besloten. Dus plaats gewoon je Ilse- en Waylon-nieuws tot die tijd plaatsen hier, w.m.b..quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we ons daar maar op focussen, de gate is saai geworden.
21 juni toch? Da's dus zaterdag over een week.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer is dat Tuckerville eigenlijk? Te lui om te googlen.![]()
grapje, right?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:58 schreef KoningPils het volgende:
Ilse reageert op Waylon-gate nu op tv
Ik voorzie een nieuw nummerquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:42 schreef Greys het volgende:
'Members 2014: Ilse en Waylon', stond er.
Het jaar duurde maar kort, vloog voorbij.
Gifjes van de Poolse dames?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK / [Poule B @ 13/06/14 - 21:00] Spanje v Nederland #1 - Livetopic.
Ik dacht, ik help jullie voor jullie wraak morgen.
Ze herhaalde de woorden van Waylon.quote:
Gezellig tochquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, een paar van jullie gaan nu al los in het Brazilie - Kroatie topic. Kan er wel om lachen
Ik zit hier ook stiekem voor Kroatië te zijn. Ik weet niet waarom, want ik heb Brazilië als wereldkampioen ingevuld in de pool op mijn werk.quote:
Die JB is toch ook geen zanger?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:16 schreef Jane het volgende:
Hotel M, eerder vanavond.
Ook de smachtende blikken van JB zijn meer pijnlijk dan geil.En aan Ilses blikken te zien vindt zij dat ook.
En ondanks dat Waylon zich altijd vocaal inhield in dit nummer, mis ik zijn stem toch ook. Dat warme geluid van de samenzang is gewoon weg, waardoor het schelle van Ilse teveel opvalt. Imho, natuurlijk.
Ik denk serieus dat dat moeilijker is dan je misschien denkt. Iemand inhuren die goed zingt is het probleem niet, maar diegene is dan niet voor niets achtergrond- of studiozanger. Die heeft dan de wil of de uitstraling niet om op de voorgrond te staan. Of je huurt iemand in voor het 'plaatje' (model/acteur), maar dan moet je hem laten playbacken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Huur dan in godesnaam een tijdelijk 'nieuw lid' van TCL in die de honneurs waarneemt.
Nou ja, laat ik het voor de verandering een klein beetje voor Ilse opnemen, ze kan ook weinig anders, hè? Ze doet haar best, zeg maar. Gezien de omstandigheden. Kijk, in haar beleving is het natuurlijk Waylon die ermee gekapt is. Die haar als het ware heeft laten stikken. Dat de oorzaak daarvan in haar eigen houding/opstelling zit, ziet ze denk ik zelf niet. En ook niet dat ze het wellicht nog had kunnen redden door minder koppig te zijn en in te gaan op zijn laatste handreiking.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:34 schreef Moira. het volgende:
Zo zonde he
Hoe knal je zo'n 'spontaan ongekend succes' direct na afloop van het ESF weer de vernieling in
OMG, om maar even met jouw woorden te spreken, schmexy!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:25 schreef Greys het volgende:
Waylon Music heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
30 min. ·
Taking my Hat off Twice Tomorrow - Volkskrant Magazine and Vondelparkfestival - photography Stephan Vanfleteren -again an artist from Belgium #Volkskrantmagazine #Waylon #Vondelparkfestival #StephanVanfleteren
[ afbeelding ]
Eeeew die vent kijkt echt als een creep. Hele liedje is niets meer aan ook. Slecht gezongen zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:16 schreef Jane het volgende:
Hotel M, eerder vanavond.
Ook de smachtende blikken van JB zijn meer pijnlijk dan geil.En aan Ilses blikken te zien vindt zij dat ook.
En ondanks dat Waylon zich altijd vocaal inhield in dit nummer, mis ik zijn stem toch ook. Dat warme geluid van de samenzang is gewoon weg, waardoor het schelle van Ilse teveel opvalt. Imho, natuurlijk.
Ik krijg er inderdaad meer Jeanny-van-Falco-associaties bij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Eeeew die vent kijkt echt als een creep.
quote:Jetzt hör ich sie! Sie kommen
Sie kommen, dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, DU BIST BEI MIR!![]()
Wat ik verder ook van Ilse denk, ze is wel een professional. Ze hoort ook wat wij horen, ze ziet ook wat wij zien. Ze weet het wel, denk ik. Maar je hebt denk ik wel gelijk dat ze vanuit haar omgeving wellicht niet de dingen hoort die wel gezegd zouden moeten worden. Ze heeft zich denk ik in de loop der jaren gewoon omringt door mensen die volledig in haar dienst staan en zeggen wat Ilse graag wil horen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Thanks for all the wonderful reactions on yesterday's performance!!
When we (JB Meijers Matthew Crosby Jake Etheridge Rob Crosby Ilse DeLange) wrote it we knew it was special...We love singing it!
Ze maakt het ook alleen maar erger he.. Volgens mij leeft ze echt in een bubble en vertelt niemand in haar omgeving d'r eens de waarheid.
twitter:Rolfnl twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 16:43:13@IlseDeLange treedt op met de inmiddels derde incarnatie van @waylonline . Zou Conchita nog een baard hebben? reageer retweet
twitter:thomasacda twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:40:20THE common linnets All over again! 'Altijd al gezegd hoor dit' reageer retweet
Oh bah, dat beetje sympathie dat ik nog voor haar had is nu ook wel wegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Thanks for all the wonderful reactions on yesterday's performance!!
When we (JB Meijers Matthew Crosby Jake Etheridge Rob Crosby Ilse DeLange) wrote it we knew it was special...We love singing it!
Ze maakt het ook alleen maar erger he.. Volgens mij leeft ze echt in een bubble en vertelt niemand in haar omgeving d'r eens de waarheid.
Rise like a Orangequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik voelde mij vanavond vanaf 3-1 trouwens een beetje een Conchita qua emoosjioneele uitbarstingen
Ze blijft hem inderdaad op een soort geniepige manier - fake glimlach om de mond - de grond in stampen. Als je dat dan vergelijkt met die oproep van Waylon laatst om te stoppen met vervelende reacties richting Ilse, dan weet je dat hij als mens in ieder geval vele malen boven haar uitstijgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bah, dat beetje sympathie dat ik nog voor haar had is nu ook wel weg
Nog wéér even benadrukken dat Waylon niet mee schreef aan het nummer.
Ze is volledig vergeten dat ze die 2e plaats minstens voor 50% aan hem te danken heeft.
Brrrr.
Je was niet de enige.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik voelde mij vanavond vanaf 3-1 trouwens een beetje een Conchita qua emoosjioneele uitbarstingen
quote:
Geen idee, maar als hij maar niet denkt dat hij het in z'n eentje, zonder Robben, ook wel kan. Dat hij dan die WK-beker tenminste alleen voor zichzelf kan claimen.quote:
Dat niemand haar nou gewoon eens vertelt dat ze hier dan ook mee moet stoppen. Hij heeft geen kwaad woord over haar gezegd en neemt het voor haar op, en zij blijft idd maar gluiperig egoïstisch doen. Ik hoop inmiddels serieus dat ze tegen de lamp loopt en dat hij er uiteindelijk als lachende derde (of zevende, met haar trouwe gevolg) vandoor gaatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze blijft hem inderdaad op een soort geniepige manier - fake glimlach om de mond - de grond in stampen. Als je dat dan vergelijkt met die oproep van Waylon laatst om te stoppen met vervelende reacties richting Ilse, dan weet je dat hij als mens in ieder geval vele malen boven haar uitstijgt.
Maar ik zie dit soort dingen ook wel als een soort wanhoopsacties hoor, van haar. Als ze echt zo heppy-de-peppy was en de wereld aan haar voeten lag, dan zou ze de behoefte niet voelen om Waylon nog steeds trappen na te geven. Maar het lukt niet echt zonder hem, dus is ze boos. Zoiets denk ik.
Van Persie is wel meer eye candy op het podium. (Volgens m'n eigen bescheiden mening dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Geen idee, maar als hij maar niet denkt dat hij het in z'n eentje, zonder Robben, ook wel kan. Dat hij dan die WK-beker tenminste alleen voor zichzelf kan claimen.
Ligt er maar aan waar je aan zit te denken. Ik denk eigenlijk dat Waylon al een beetje de lachende derde (of hoeveelste dan ook) is. Nee, niet als internationale ster, maar wel als vrij mens. En als artiest waar Nederland in ieder geval veel meer respect voor heeft gekregen. Hij staat met z'n porem, nee blote borst, op de voorkant van VK magazine.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat niemand haar nou gewoon eens vertelt dat ze hier dan ook mee moet stoppen. Hij heeft geen kwaad woord over haar gezegd en neemt het voor haar op, en zij blijft idd maar gluiperig egoïstisch doen. Ik hoop inmiddels serieus dat ze tegen de lamp loopt en dat hij er uiteindelijk als lachende derde (of zevende, met haar trouwe gevolg) vandoor gaat
Ik heb de papieren versie vanochtend maar even gekocht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:42 schreef Jee2701 het volgende:
het interview met Waylon in de volkskrant: https://blendle.nl/#item/bnl-vkm-20140614-3284132
Ja, dat is inderdaad hoe het nu naar voren komt. Heel bizar. Blijkbaar heb ik haar toch steeds nog te hoog ingeschat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef marcodej het volgende:
Dus Ilse heeft zonder te communiceren besloten het proces voort te zetten zoals afgesproken, dus na een week was het 'Houdoe en de groeten.'
Je zou toch bijna het eerdere plan alsnog ten uitvoer gaan brengen en daar gaan staan met je 'Team Waylon'-spandoeken.quote:In een reactie zegt Ilse DeLange 'ontzettend trots te zijn op het succes van The Common Linnets, dat ook aan Waylon te danken is'. Graag was ze samen met Waylon met dit album 'onbevangen de wereld over gegaan'. 'Ik vind het erg jammer dat het ons niet gelukt is om er uit te komen.' Verder meldt ze Waylon alle goeds toe te wensen. 'Ik kijk ernaar uit om op 21 juni ons succes nog één keer samen te vieren op (muziekfestival. red.) Tuckerville.'
Ik weet het niet, maar ik krijg de indruk dat er gewoon totaal geen contact meer is geweest tussen die twee. Wat natuurlijk gewoon heel raar zou zijn. Toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef marcodej het volgende:
Wel vaag: was er nu na die week helemaal geen contact meer of zijn ze nog om de tafel gegaan om een en ander af te stemmen?
quote:Een deel van de schoen wringt in elk geval bij het management. Waylons manager, Paul Brinks, is de ex-manager van Ilse DeLange; in de aanloop naar het songfestival kwam het tussen Brinks en DeLange tot een breuk. Waylon zegt erover: 'Als we allebei nog bij hetzelfde management zouden zitten, was het een stuk makkelijker geweest. Ik ga nu niet zomaar mijn team loslaten en zeggen: dat was het, bedankt voor het begeleiden en aju.'
Even benadrukken wie er aan dat nummer geschreven hebben en wie dus de Common Linnets vormen.quote:Thanks for all the wonderful reactions on yesterday's performance!!
Daar heeft mijn vriend dus laatst iets over gehoord van een insider die haar kent. Niet alle ins en outs, maar wel dat hij (de manager dus) ontslagen is omdat hij iets niet wilde uitvoeren waar zij hem opdracht toe had gegeven, oid. Te vaag om conclusies uit te trekken misschien, maar het begint er wel op te lijken dat je er gewoon uit ligt als je het waagt om tegen Ilse in te gaan. Zelfs als het wellicht in principe goed advies is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:45 schreef Jee2701 het volgende:
Blijkbaar was die Paul Brinks in februari nog gewoon de manager van Ilse... nu niet meer... ben nu wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom
Ja, puur het feit dat ze dat elke keer doet (ook in de tweets en FB berichten, vanaf het begin) zegt wel genoeg. Het is kennelijk Héél Erg Belangrijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Even benadrukken wie er aan dat nummer geschreven hebben en wie dus de Common Linnets vormen.
Dat denk ik niet helemaal. Zelfs als hij liegt, en zij gaat praten, dan pas wordt het écht een soap, die enkel negatief is voor haar carrière. Beter houdt ze het zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
(Want sorry, zolang we haar al die weken totaal niet horen ga ik er dús maar van uit dat hij gewoon de waarheid spreekt. Anders had Team DeLange al lang aan de bel getrokken).
Echt netjes was het als hij niks had gezegd en had bevestigd dat het eenmalig bedoeld was. Hij bracht het netjes, maar had het voor zich kunnen houden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het ook zéker heel knap hoe vooral hij dit aanpakt, qua netheid
Ja zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
(Hier kunnen Sabia en Touriya nog wat van leren)
Die optie heb je echt niet/amper meer als je trending topic bent op twitter met #waariswaylon en alle social media vol staan met berichten dat je 'dan wel weer dronken en stoned in de goot ligt', denk ik in alle eerlijkheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Echt netjes was het als hij niks had gezegd en had bevestigd dat het eenmalig bedoeld was. Hij bracht het netjes, maar had het voor zich kunnen houden.
Waylon kan straks nog binnenlopen op mediatrainingen geven aan de glamourpoesjesquote:
Ja, ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die optie heb je echt niet/amper meer als je trending topic bent op twitter met #waariswaylon en alle social media vol staan met berichten dat je 'dan wel weer dronken en stoned in de goot ligt', denk ik in alle eerlijkheid.
En dat hij iets móest zeggen is ook Ilse d'r eigen schuld, die ineens zonder ook maar IETS normaal te melden met Waylon-wannabe's ging optredenWat moet hij dan als men er naar vraagt? Liegen dat hij geen zin meer had?
Tijn en ik zijn er vanavond maar even heen gegaan. Supertof, echt!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:15 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft in elk geval zin in zijn Vondel-optreden vanavond
[ afbeelding ]
Als ze, in plaats van te zeggen dat hij het 'druk' heeft, gewoon de situatie had uitgelegd ('afspraak was week na ESF weer op de solotour, en het is lastig om nu samen door te gaan omdat Waylon niet makkelijk zijn verantwoordelijkheid naar zijn team opzij kan zetten, maar we proberen er nog uit te komen'), dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het ook zéker heel knap hoe vooral hij dit aanpakt, qua netheid
En voor haar is het idd vast de beste strategie om zich te hullen in stilzwijgen.
Ik kan er op de fiets heen. Maar na die stunt van Ilse hoeft het van mij niet meerquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef indaha het volgende:
Nou voor diegenen die nog naar Tuckerville willen komend weekend , bij vakantieveilingen worden de veldkaarten nu per 2 voor 11 en 10 euro geveild
Zou je denken?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch opvallend dat ze dat Tuckerville niet uitverkopen... dat zal een tegenvaller zijn en wellicht heeft het onderlinge gezeik daar wel aan bijgedragen
Ah, dat heb ik allemaal niet gevolgd en gelezen. Als het zo erg was dan moest hij wel ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Greys het volgende:
en en alle social media vol staan met berichten dat je 'dan wel weer dronken en stoned in de goot ligt',
quote:In een reactie zegt Ilse DeLange 'ontzettend trots te zijn op het succes van The Common Linnets, dat ook aan Waylon te danken is'. Graag was ze samen met Waylon met dit album 'onbevangen de wereld over gegaan'. 'Ik vind het erg jammer dat het ons niet gelukt is om er uit te komen.' Verder meldt ze Waylon alle goeds toe te wensen. 'Ik kijk ernaar uit om op 21 juni ons succes nog één keer samen te vieren op (muziekfestival. red.) Tuckerville.'
Hij zal wel blowen. Maar om dat nou 'niet clean' te noemen...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Peter het volgende:
Hij zegt ook geen 'rare drugs' meer te gebruiken. Niet dat hij helemaal clean is...
De halve tv-wereld zit te snuiven (pak een Georgina, Tygo, etc), alleen die waren niet vader of moeder, en hadden geen verplichtingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij zal wel blowen. Maar om dat nou 'niet clean' te noemen...
Eigenlijk belachelijk dat z'n drugsverleden er altijd weer bij wordt gesleept. Alleen maar omdat hij er altijd zo eerlijk en openhartig over is geweest, want er zitten genoeg BNers (af en toe) aan de 'rare drugs' waar je nooit iets over hoort en leest. Soms zijn wij Nederlanders echt een kleinzielig volkje. En dan durven we onszelf tolerant te noemen. Kun je je voorstellen dat Keith Richards (of bijna elke ouwe rocker trouwens) keer op keer over zijn drugsgebruik doorgezaagd blijft worden ipv over de Stones en de muziek zelf?
Ik had idd ook verwacht dat het allang uitverkocht zou zijn. Op Facebook wordt je met die advertenties dood gegooid.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch opvallend dat ze dat Tuckerville niet uitverkopen... dat zal een tegenvaller zijn en wellicht heeft het onderlinge gezeik daar wel aan bijgedragen
Mmmtja....nee....ja....nee....nou ja, deels mee eens.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De halve tv-wereld zit te snuiven (pak een Georgina, Tygo, etc), alleen die waren niet vader of moeder, en hadden geen verplichtingen.
Als jij zo verslaafd bent dat je jezelf huilend opsluit en je moeder moet je komen redden, omgang met je kind is niet meer mogelijk en je laat het joch zitten, dan kun je dat wel heftig noemen. Ik kan daar ook niks positiefs over zeggen. (En nu nog dingen doen terwijl je ex-junk bent, tja...).
Máár dat is al een lange tijd geleden, dus nu zou dat onderwerp wel een keer klaar moeten zijn, alleen is Waylon nu wat populairder geworden en dus wordt het uit de kast getrokken. Mijn moeder kent hem ook pas nu sinds het ESF. En de bladen willen ook hun spul verkopen natuurlijk.
Nog steeds waar, tot en met het (te) lief zijn voor Ilse aan toe.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.
Ik heb met Waylon gewoon altijd een beetje medelijden. Die gast wordt zo goed als nooit eens positief neergezet in de media, terwijl hij toch professioneel gezien altijd zijn stinkende best doet en persoonlijk degenen die zo over hem schrijven ooit iets kwaad doet.
Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg
Dat gevoel heb ik totaal niet, zij zouden de finale niet halen, het was een vreselijk liedje, het wordt niets. Toen na hun repetities moesten wij toch Nederland niet onderschatten, wij worden eerste in de halve finale, wij gaan door, wij worden plotseling favoriet. Nederland doet na een lange tijd weer mewe met de puntentelling. Nee dit pakken zij mij niet meer af, het is jammer dat het zo gelopen is verder. Maar Nederland heeft toch wel een zeer goede plaats neergezet wat niemand had verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik allemaal niet gevolgd en gelezen. Als het zo erg was dan moest hij wel ja.
En er is idd wel wat voor te zeggen dat hij het eerlijk vertelt, maar zeggen dat zij je geen ruimte geeft is nou echt niet het meest subtiele.
Maar welke versie je ook kiest, wel of niet eerlijk, het levert drama op
Je zou bijna zeggen dat ze er nooit aan moeten hadden beginnen.Of ze hadden samen aan tafel moeten vertellen dat zij andere plannen had, maar dat gaat ook niet.
Inmiddels heb ik het hele leuke gevoel van die mooie tweede plaats niet eens meer, het is net of ze ons het hele ESF hebben lopen neppenBest jammer.
twitter:IlseDeLange twitterde op woensdag 18-06-2014 om 12:19:34Rehearsing with Waylon for our celebration concert at Tuckerville. http://t.co/bCcPBp1cQH reageer retweet
Ik blijf toch denken of er niet een andere reden is, of wellicht hoop ik het omdat ik het zo stom vindquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:12 schreef Greys het volgende:
Stel je vóór dat hij aandacht zou krijgen door haar berichten. Trutje.
Er is echt niet één logische reden te bedenken, serieusquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf toch denken of er niet een andere reden is, of wellicht hoop ik het omdat ik het zo stom vind
Echt hequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:12 schreef Greys het volgende:
Het is idd echt geen toeval meer dat ze nooit @waylonline gewoon in haar berichten zet.
Wat een kinderachtige doos, echt![]()
![]()
Stel je vóór dat hij aandacht zou krijgen door haar berichten. Trutje.
quote:
Er ging iets mis met mijn quote ik vind de twitternaam waylonline nogalquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt een andere reden bedenken? Bring it!
Prachtige video, ze straalt echt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef Greys het volgende:
En nu moest ze wel, repeteren voor Tuckerville. Samen, met Waylon.
En nu noemt ze hem dus wél, op twitter. Wel nog steeds zonder hashtag of mention, uiteráárd.
Want dat snapt ze alleen bij JB Meijers en Jake, hoe dat werkttwitter:IlseDeLange twitterde op woensdag 18-06-2014 om 12:19:34Rehearsing with Waylon for our celebration concert at Tuckerville. http://t.co/bCcPBp1cQH reageer retweet
@waylonzonderachternaam was idd beter geweestquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er ging iets mis met mijn quote ik vind de twitternaam waylonline nogal
Typisch, dit zei hij zeker net voordat hij moest niezen en er een enorme witte stofwolk uit zijn neus schoot. Blij dat Ilse het hoofdstuk Waylon heeft afgesloten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Peter het volgende:
Hij zegt ook geen 'rare drugs' meer te gebruiken. Niet dat hij helemaal clean is...
Dan zou 'ie wel alleen nog maar lekkere kortje berichtjes ontvangen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
@waylonzonderachternaam was idd beter geweest
Ofquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is echt niet één logische reden te bedenken, serieus
Want:
a) hij heeft gewoon een actieve twitter account
b) dat weet zij en ze volgen elkaar
c) ze weet ook hoe ze JB en Jake moet hashtaggen en/of mentionnen met @
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:07 schreef ato het volgende:
Ik begrijp jullie verbazing volledig over hoe het nu gaat met The common linnits (let wel, voor mij is het ook Ilse en Waylon) en vind het ook jammer.
Maar ik vind het wel erg Ilse haat worden en wij weten nog steeds niet wat er precies is gebeurd tussen hun!
Die leek me onlogisch omdat hijquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of
d) hij wilt niet opgenoemd worden, hij wist dat TCL zo kort en tijdelijk zou zijn en hij wilt de volledige focus op zijn solo ding.
Ja, volgens mij ook. Meer dan een paar niet erg opzienbarende rtv-optredens bij de buren is het niet geworden met de internationale carrière voor Ilse. Kan me niet voorstellen dat het nu nog ergens ontploft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:32 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Volgensmij is iedereen het in Europa alweer vergeten
Ja, dat mag van mij zó naar het ESF volgend jaar namens Nederlandquote:
De video van Anouk met die neerstortende ballerina was ook niet bepaald TROS, dus ik heb nog hoop!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:45 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik kreeg weer kippenvel !
Maar de video is niet tros dus ja, Jan Smit!
Nee, maar wel nadat het nummer al bekend was inderdaad volgens mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Maar die video kwam toch na/de dag van de finale uit?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:15 schreef Greys het volgende:
Beschuldigd van plagiaat door een man die vorig jaar een demo naar Ilse stuurde
http://www.omroepwest.nl/(...)n-mijn-liedje-gepikt
Hey, de Habanera uit Carmen ...... Het thema in de begeleiding is exact hetzelfdequote:
Klinkt mooi met live band, Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Schijnt dat het ook via de radio is te volgen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef Greys het volgende:
En nu moest ze wel, repeteren voor Tuckerville. Samen, met Waylon.
En nu noemt ze hem dus wél, op twitter. Wel nog steeds zonder hashtag of mention, uiteráárd.
Want dat snapt ze alleen bij JB Meijers en Jake, hoe dat werkttwitter:IlseDeLange twitterde op woensdag 18-06-2014 om 12:19:34Rehearsing with Waylon for our celebration concert at Tuckerville. http://t.co/bCcPBp1cQH reageer retweet
In het refrein hoor ik het welquote:
Oei, ik denk meteen aan Adelequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat mag van mij zó naar het ESF volgend jaar namens Nederland
Welke studio?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar om waren ze eigenlijk in de studio? Het gaat toch om een optreden?
Ja. Ik las ergens dat ze in de studio waren samen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke studio?
Of bedoel je de repetitie voor Tuckerville?
Jawel ,de melodielijn in het refrein doet me echt wel aan CATS denkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen omdat er een gerekte 'oehhhh' in zit.
Verder niet, toch?
Kovac!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef Greys het volgende:
Nou, weten we al wie er voor volgend jaar gaat en daarna ruzie krijgen?
Ik word een beetje Ilse-Waylon-moe.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5345-tuckerville-festival.htmlquote:Op zaterdag 21 juni presenteert Radio 2 Tuckerville Festival, met Ilse DeLange en Waylon als hoofdact op het podium in Enschede!
De Dijk, Daniël Lohues en Tim Knol zijn special guests.
TUCKERVILLE FESTIVAL: AMERICANA FESTIJN
Radio 2 presenteert zaterdag 21 juni van 16.00 tot 24.00 uur Tuckerville Festival. We brengen bezoekers op het gezellige plein in de stemming. Op het Americana festijn klinkt muziek dat is afgeleid van de originele country, folk en blues, gestoken in een modern jasje. De optredende artiesten nemen festivalgangers mee in een muzikale Mid West sfeer en zingen nummers uit eigen repertoire.
JACKY, MCCHICKS & MICHELLE VAN MIN
Van 16.00 tot 18.00 uur blikken de Radio 2 dj’s vooruit op het concert dat om 20.00 uur begint en beklimmen onder anderen Jacky, McChicks en Michelle van Min het Radio 2 podium. Van 18.00 tot 24.00 uur doen de dj’s live verslag en zijn er sfeerimpressies. Luisteraars horen in de loop van de avond tracks van de optredens. De presentatie is in handen van de Radio 2 dj’s Daniël Dekker, Corné Klijn en Bart Arens. Sander Guis doet verslag vanuit het stadion.
GRATIS TOEGANKELIJK
Tuckervillage, het plein voor het stadion met eetkraampjes en het Radio 2 podium, is openbaar toegankelijk. Heb je geen kaarten voor Tuckervillage? Kom dan wel gezellig vanaf 16.00 luisteren naar de optredens op ons podium.
Dit heb ik intussen, na wat meer erover te hebben nagedacht, ook heel erg. Vooral omdat ze van het begin af aan heel duidelijk zijn geweest. TCL was een 'gelegenheidsduo', punt. Ze zouden samenwerken voor het ESF en ook enkel voor het ESF. Daarna zouden ze verder kijken hoe of wat. Voor zover ik het kan beoordelen is dat ook precies hoe het is gegaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:06 schreef superrmama het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat mensen het voornamelijk Ilse kwalijk nemen, ik heb daar echt een heel ander gevoel bij. Zeker na vandaag bij 3fm, het plagiaat gedoe.
Vind het enge vormen aannemen, de reacties op haar Fb, van Waylon "fans", zonder te weten wat er echt speelt...
Ze deed het in de maanden voorafgaand aan ESF ook al nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dus omdat hij niet verder wilde, en zij baalt, meldt ze hem niet op Twitter. Kan me er wel iets bij voorstellen. Ze zijn toch al uit elkaar.
Dat laatste zeker, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:36 schreef Greys het volgende:
Ach, vandaag nog even toneelstukje bij Tuckerville en dan hoeven ze niets meer met elkaar te maken te hebben. Maar beter ook. Zonde van die goede vriendschap, dat wel
Ik vond haar altijd al een beetje een labiele stuiterbal, en dit rijmt er dan ook weer ontzettend meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Greys het volgende:
(Vond het wel een béétje tekenend trouwens dat Ilse zo zenuwachtig was voor het weerzien met Waylon.)
Ik weet niet hoe ver van tevoren bepaalde dingen al besloten waren. Ik zat, jammer genoeg, niet bij de besprekingen die tot dit duo geleid hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:36 schreef Greys het volgende:
Roger, best eens hoor, maar toen ze nog wél officieel een 'gelegenheidsduo' waren, zijnde in de weken voorafgaand aan het ESF, de weken ván het ESF in Kopenhagen en die ene week ná het ESF, toen ze dus gewoon nog volledig samen 'hoorden', negeerde ze hem ook al qua noemen overal.
Ja dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver van tevoren bepaalde dingen al besloten waren. Ik zat, jammer genoeg, niet bij de besprekingen die tot dit duo geleid hebben.![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een weloverwogen keuze is geweest om zijn naam uit de officiële TCL beschrijvingen te laten, als hij bijvoorbeeld al voor het ESF zou hebben aangegeven na afloop niet met TCL door te gaan.
Als hij voor en tijdens het hele gebeuren als vast onderdeel overal bij had gestaan en na afloop zijn naam overal zou worden verwijderd, dan komt dat veel meer over als een echte 'breuk' dan wat het eigenlijk is. ajbwib
Ik kan me totaal niet voorstellen dat er niet veel meer achter zit. Wie weet wat voor discussie ze gehad hebben hierover en dat hij dan roept "weet je, doe het tijdens het ESF maar niet meer".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Greys het volgende:
Je gaat toch geen tweets sturen met 'Jaaaaaaaaaaa we zijn tweede omg omg omg' zonder 50% van de act er in te noemen??En dan wél de gitarist, bv?
Dat heeft wat mij betreft geen hol te maken met al dan niet tijdelijk zijn en dat het dan geen nut heeft. Het is onfatsoenlijkHet is degene die jou mede naar het succes heeft geholpen. Wat nou wel of geen 'nut'. Sorry, ik snap die redenering écht niet.
Vanaf 7 dagen na het ESF niet meer noemen, zoals de afspraak was, oké. Logisch. Kan ik echt inkomen. Maar TIJDENS het ESF, kom op zeg
twitter:berthellegers twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:01:43Hoor ik naast me iemand zeggen dat hij vandaag nog voor 5 euro kaartje #tuckerville heeft gekocht... http://t.co/0BnVoF09Uw reageer retweet
twitter:NathalieDeckers twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:20:49Calm after the storm #Tuckerville #IlseDeLange #Waylon http://t.co/Jq36CP8vOt reageer retweet
Ik weet niet hoe dat werkt met twitter, duhquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Greys het volgende:
Je gaat toch geen tweets sturen met 'Jaaaaaaaaaaa we zijn tweede omg omg omg' zonder 50% van de act er in te noemen??En dan wél de gitarist, bv?
Aahw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef Jane het volgende:
Waylon vertelt openhartig op Radio 2.
Zijn zoon (van 12) is daar met z'n vriendinnetje.Waylon vindt dat misschien wel het allerleukste. Hij ontmoet het meisje vandaag ook voor het eerst.
Wat lief.
Vond hem zo als de trotse pappa klinken toen hij het over z'n zoon had. En dat 'ie hem en z'n vriendinnetje had laten ophalen en dat ze in de VIP-box zitten o.i.d..quote:
twitter:Huisarts_in_NL twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:50:58#Tuckerville Helaas erg slechte akoestiek in de Grolsch Veste, maar verder lekker optreden van Ilse, Waylon, De Dijk.... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |