abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140840512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat gelooft toch geen hond :D
Er ging een roddel ten tijde van die talentenjacht waaraan hij mee deed (waar zij in de jury zat) dat hij dan wel met Ptwish in het nest zou zijn gedoken. Zij zei dat het zo was, met een knipoog, hij heeft het altijd ontkend. Geloof er ook helemaal niets van (neem dan een oud vel dat iets voor je carričre kan betekenen...)
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-patricia-paay.html ...
dag
  zondag 8 juni 2014 @ 20:49:13 #77
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140843003
quote:
Gadverdamme!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 8 juni 2014 @ 21:23:23 #78
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140844893
Waylon is helemaal de weg kwijt. Met zo'n oud lijk rampestampen .....

Brrrrr.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juni 2014 @ 21:32:17 #79
163650 Greys
pi_140845391
Oh. Ieuw :') :D

Mjah, kweet niet of ik Gerard Joling nou klakkeloos moet geloven eigenlijk.
Dat moeten wel de drugs geweest zijn dan idd vijf jaar geleden, als het waar is. Gatver _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140847321
Stonden wel een paar bladzijden in Parties haar boek, maar ik ben de details alweer vergeten.

Zo gek is het toch niet, ze zit strakker in haar vel dan sommige vrouwen die 30 jaar jonger zijn :D
En de kick van een oudere vrouw ofzo.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juni 2014 @ 22:02:25 #81
163650 Greys
pi_140847391
Ja maar toch, hij zag er toen ook prima uit, hij kon toch tien jonge knappe kippies krijgen aan elke hand? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140847576
Ja dat zeg ik, de kick van een oudere vrouw :D
Iemand zonder vaste relatie, die sex weet te waarderen, die houdt wel van variatie.
Elke week een jong kippie is dat niet. En ik schat hem wel zo in dat hij niet vies van experimenteren is.
Sowieso een paar borrels en hoppakee!
pi_140848538
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar toch, hij zag er toen ook prima uit, hij kon toch tien jonge knappe kippies krijgen aan elke hand? :o
Patty Brard en Tygo Gernand hebben het ook samen gedaan... Hebben ze beiden toegegeven. Dus het komt vaker voor in showbizzland..
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juni 2014 @ 22:21:30 #84
163650 Greys
pi_140848612
Oh brrrrrrr.
Dan zou ik als man toch liever Ptwish doen dan Patty, dat dan weer wel _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2014 @ 22:26:36 #85
368283 ato
pi_140848989
Ik zag laatst op facebook een filmpje van een man van 36 die een relatie had met een vrouw van 91 en met elkaar flink aan het tongen was..bleghhh..

Zo strak is Patricia ook niet meer hoor, maar vooruit zij ziet er wel goed uit voor haar leeftijd.

Tygo is toch ook heel raar..
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 8 juni 2014 @ 22:28:31 #86
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140849114
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat zeg ik, de kick van een oudere vrouw :D
Iemand zonder vaste relatie, die sex weet te waarderen, die houdt wel van variatie.
Elke week een jong kippie is dat niet. En ik schat hem wel zo in dat hij niet vies van experimenteren is.
Sowieso een paar borrels en hoppakee!
Ik wilde net wat gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik me ook wel gewoon bij jouw reactie aansluiten. ^O^ Niet dat ik nu per se fan ben van Paay, maar zoals ik eerder al zei, twee volwassenen die het met elkaar doen... who cares?

Was zijn ex-vrouw trouwens ook niet ouder dan hij? Blijkbaar houdt hij dus niet alleen van jonge kippies. ;) (Ja, ik heb de afgelopen weken een soort stoomcursus Waylon gedaan, dus het zit me allemaal nog vrij vers in het geheugen. :P )

Je kunt ook het positieve ervan zien. A), je hoeft blijkbaar geen jong fotomodel te zijn om bij hem in bed te belanden en B) als ik het goed heb schreef Ptwish in haar boek dat hij er behoorlijk goed in was. Dus dat zijn alleen maar pluspunten. :+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 8 juni 2014 @ 23:06:26 #87
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140851581
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Stonden wel een paar bladzijden in Parties haar boek, maar ik ben de details alweer vergeten.

Zo gek is het toch niet, ze zit strakker in haar vel dan sommige vrouwen die 30 jaar jonger zijn :D
En de kick van een oudere vrouw ofzo.
Het gaat me er niet eens zozeer om dat ze oud is, maar meer dat ze een afgelikte boterham is, omdat ze het gewoon met iedereen doet (net als Brard trouwens) en dat dus al haar hele lange leven lang. Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben. Bovendien vind ik haar een zeer onaangenaam, hooghartig mens, en dat speelt ook mee. Wie wil er nou sex met een naar persoon?
  zondag 8 juni 2014 @ 23:15:39 #88
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140852219
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik wilde net wat gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik me ook wel gewoon bij jouw reactie aansluiten. ^O^ Niet dat ik nu per se fan ben van Paay, maar zoals ik eerder al zei, twee volwassenen die het met elkaar doen... who cares?
Ik niet, maar ik heb een levendige fantasie, en ik stel me die twee in bed voor dan, en sja.... ik word daar niet vrolijk van.

quote:
Je kunt ook het positieve ervan zien. A), je hoeft blijkbaar geen jong fotomodel te zijn om bij hem in bed te belanden
Ieuwwwwwww, moet er niet eens aan denken :{w

quote:
en B) als ik het goed heb schreef Ptwish in haar boek dat hij er behoorlijk goed in was. Dus dat zijn alleen maar pluspunten. :+
Nee, ze zal schrijven dat het saai was en dat ie er niks van kan :D Zij, als 'godin en woest aantrekkelijke diva', heeft toch nooooooooooooooit slechte seks ;)

Afijn, als we het nou gewoon weer over het ESF en TCL en CATS kunnen hebben, dan is een naakte Ptwitch die stoute dingen doet met mannen in no time uit mijn gedachten :Y Gelukkig!!
  zondag 8 juni 2014 @ 23:16:49 #89
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140852278
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Patty Brard en Tygo Gernand hebben het ook samen gedaan...
:( Bedankt voor de nieuwe associatie :(
pi_140852688
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het gaat me er niet eens zozeer om dat ze oud is, maar meer dat ze een afgelikte boterham is, omdat ze het gewoon met iedereen doet (net als Brard trouwens) en dat dus al haar hele lange leven lang. Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben. Bovendien vind ik haar een zeer onaangenaam, hooghartig mens, en dat speelt ook mee. Wie wil er nou sex met een naar persoon?
waylon kennelijk?
dag
  zondag 8 juni 2014 @ 23:57:51 #91
1986 Jane
pi_140854319
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef ElizabethR het volgende:

Nee, ze zal schrijven dat het saai was en dat ie er niks van kan :D Zij, als 'godin en woest aantrekkelijke diva', heeft toch nooooooooooooooit slechte seks ;)

Wel met John de Mol anders, volgens haar verhaal. :') (saaie seks dus)

Maareh... ik ben ook geen Paay-fan hoor, zoals ik al zei. Ik vind het ook een naar, viezig, dom mens, dus wat dat betreft snap ik er ook niks van. Ik heb alleen het idee dat de afkeuring van sommigen meer in de leeftijd (of het leeftijdsverschil) zit en dat vind ik nogal stom. Waarom hier over vallen, terwijl het omgekeerde geval (oude vent, jong kippetje) nauwelijks een wenkbrauw ( :+ ) doet oprijzen?

Als ze het allebei leuk hebben gehad: good for them. En mocht Waylon er achteraf toch spijt van hebben gehad, ach... Zoveel mensen hebben wel eens een scharrel gehad waar ze naderhand niet al te happy mee waren. That's life. Alleen hebben die meestal de mazzel dat er nooit een boek over wordt geschreven. Ik denk niet dat hij er wakker van ligt.
pi_140879948
TCL gate update zo dadelijk bij RTL Boulevard *O* of...toch weer niet -O-
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_140880613
quote:

Wie wil er nou sex met een naar persoon?
Serieus?
Ik denk dat 80% van jonge mensen hier niet wakker van ligt :D
Alsof iedereen allemaal liefdevol terugdenkt aan scharrels en exen. :N Sex is soms gewoon alleen sex.

En ehm, Waylon met zijn neus in de coke. Hoe kritisch zou hij geweest zijn denk je?
Een gezonde jongen die zin had. Ik zie er nog steeds niks vreemds aan. En over een afgelikte boterham gesproken, ik zie Waylon niet aan voor enkel een handjevol bedpartners. :) (Geen kritiek dit laatste, just sayin' ;) )
pi_140889808
quote:

Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben.
Interessante wending in zo'n Songfestivaltopic...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:44:06 #95
1986 Jane
pi_140891285
Goeie post weer, Pisces29. ;) Grappig ook dat je exact de zin schrijft die ook door me heen ging toen ik mijn laatste post typte.
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Pisces29 het volgende:

Sex is soms gewoon alleen sex.

Zo is het. En inderdaad, hij zal het zelf ongetwijfeld ook met genoeg dames gedaan hebben. Wat natuurlijk ook gewoon mag.

Was er trouwens nu nog iets in Boulevard? (Ik zal wel naar de bekende weg vragen, maar toch...)
pi_140894512
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Jane het volgende:
Goeie post weer, Pisces29. ;) Grappig ook dat je exact de zin schrijft die ook door me heen ging toen ik mijn laatste post typte.

[..]

Zo is het. En inderdaad, hij zal het zelf ongetwijfeld ook met genoeg dames gedaan hebben. Wat natuurlijk ook gewoon mag.

Was er trouwens nu nog iets in Boulevard? (Ik zal wel naar de bekende weg vragen, maar toch...)

Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.
Waylon zei dat zijn relatie met Ilse...TOP is... *O* :D
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 9 juni 2014 @ 23:12:15 #97
1986 Jane
pi_140897121
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Oké dan! :D _O-

Tnx voor de update! :)
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 23:54:36 #98
375570 crew  Cyan9
pi_140899626
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Het komt allemaal wel weer goed!.... Ooit. :D
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140899744
Ik haat Ilse.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 01:19:18 #100
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140902155
Grappig al die Ilse-haters ...... ze hebben het nu over Waylon die een paar borrels nodig heeft om Patricia Paay te bevredigen. Geen kwaad woord over deze loser. :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')