http://www.nu.nl/achterkl(...)t-patricia-paay.html ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gelooft toch geen hond![]()
Er ging een roddel ten tijde van die talentenjacht waaraan hij mee deed (waar zij in de jury zat) dat hij dan wel met Ptwish in het nest zou zijn gedoken. Zij zei dat het zo was, met een knipoog, hij heeft het altijd ontkend. Geloof er ook helemaal niets van (neem dan een oud vel dat iets voor je carričre kan betekenen...)
Gadverdamme!!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-patricia-paay.html ...
Patty Brard en Tygo Gernand hebben het ook samen gedaan... Hebben ze beiden toegegeven. Dus het komt vaker voor in showbizzland..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar toch, hij zag er toen ook prima uit, hij kon toch tien jonge knappe kippies krijgen aan elke hand?
Ik wilde net wat gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik me ook wel gewoon bij jouw reactie aansluiten.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat zeg ik, de kick van een oudere vrouw
Iemand zonder vaste relatie, die sex weet te waarderen, die houdt wel van variatie.
Elke week een jong kippie is dat niet. En ik schat hem wel zo in dat hij niet vies van experimenteren is.
Sowieso een paar borrels en hoppakee!
Het gaat me er niet eens zozeer om dat ze oud is, maar meer dat ze een afgelikte boterham is, omdat ze het gewoon met iedereen doet (net als Brard trouwens) en dat dus al haar hele lange leven lang. Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben. Bovendien vind ik haar een zeer onaangenaam, hooghartig mens, en dat speelt ook mee. Wie wil er nou sex met een naar persoon?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Stonden wel een paar bladzijden in Parties haar boek, maar ik ben de details alweer vergeten.
Zo gek is het toch niet, ze zit strakker in haar vel dan sommige vrouwen die 30 jaar jonger zijn![]()
En de kick van een oudere vrouw ofzo.
Ik niet, maar ik heb een levendige fantasie, en ik stel me die twee in bed voor dan, en sja.... ik word daar niet vrolijk van.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net wat gaan schrijven, maar eigenlijk kan ik me ook wel gewoon bij jouw reactie aansluiten.Niet dat ik nu per se fan ben van Paay, maar zoals ik eerder al zei, twee volwassenen die het met elkaar doen... who cares?
Ieuwwwwwww, moet er niet eens aan denkenquote:Je kunt ook het positieve ervan zien. A), je hoeft blijkbaar geen jong fotomodel te zijn om bij hem in bed te belanden
Nee, ze zal schrijven dat het saai was en dat ie er niks van kanquote:en B) als ik het goed heb schreef Ptwish in haar boek dat hij er behoorlijk goed in was. Dus dat zijn alleen maar pluspunten.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Patty Brard en Tygo Gernand hebben het ook samen gedaan...
waylon kennelijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gaat me er niet eens zozeer om dat ze oud is, maar meer dat ze een afgelikte boterham is, omdat ze het gewoon met iedereen doet (net als Brard trouwens) en dat dus al haar hele lange leven lang. Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben. Bovendien vind ik haar een zeer onaangenaam, hooghartig mens, en dat speelt ook mee. Wie wil er nou sex met een naar persoon?
Wel met John de Mol anders, volgens haar verhaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ze zal schrijven dat het saai was en dat ie er niks van kanZij, als 'godin en woest aantrekkelijke diva', heeft toch nooooooooooooooit slechte seks
Serieus?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Wie wil er nou sex met een naar persoon?
Interessante wending in zo'n Songfestivaltopic...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Haar spelonkje moet al last van eeltvorming hebben.
Zo is het. En inderdaad, hij zal het zelf ongetwijfeld ook met genoeg dames gedaan hebben. Wat natuurlijk ook gewoon mag.quote:
Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Jane het volgende:
Goeie post weer, Pisces29.Grappig ook dat je exact de zin schrijft die ook door me heen ging toen ik mijn laatste post typte.
[..]
Zo is het. En inderdaad, hij zal het zelf ongetwijfeld ook met genoeg dames gedaan hebben. Wat natuurlijk ook gewoon mag.
Was er trouwens nu nog iets in Boulevard? (Ik zal wel naar de bekende weg vragen, maar toch...)
Oké dan!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.
Waylon zei dat zijn relatie met Ilse...TOP is...![]()
![]()
Het komt allemaal wel weer goed!.... Ooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Management wilde niet dat er vragen werden gesteld over Ilse aan Waylon.
Waylon zei dat zijn relatie met Ilse...TOP is...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |