https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283quote:#WAARISWAYLON!
HIER BEN IK!
Lieve Fans,
Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.
The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agendas ook op ingericht.
Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album Heaven after Midnight in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.
Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.
Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.
Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.
Liefs Waylon (Wally)
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Old_Pal het volgende:
Wat mij betreft sluiten we de boel en is dit het einde van de reeks topics.. Waylon is een loser, laten we het daar maar op houden.
Inderdaad zeg!quote:
twitter:DollyBellefleur twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:10:34@songfestivalNL Deze Nederlandse hertaling van Calm After The Storm al gehoord & clip gezien? http://t.co/poR027gCW0 reageer retweet
Sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Waar is de creatieve TT? Ik ben teleurgesteld.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef KoningPils het volgende:
Alweer een maand geleden de halve finale
Nein.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Old_Pal het volgende:
Wat mij betreft sluiten we de boel en is dit het einde van de reeks topics.. Waylon is een loser, laten we het daar maar op houden.
En terecht ook wel dat hij even zijn (enige volledig) eigen TCL-nummer promoot.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:52 schreef Greys het volgende:
Waylon post net deze op Facebook.
Toepasselijk, wel
Wow wat een mooie plaat, mag waylon volgend jaar hiermee naar het songfestival..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:52 schreef Greys het volgende:
Waylon post net deze op Facebook.
Toepasselijk, wel
Heel mooi!! Wat ik overigens pas nu begrijp is dat Waylon een relatie heeft gehad met P. PAAIJquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor net deze voor het eerst, maar dit nummer zingt ie ook wel verdomd mooi zeg!
Dat gelooft toch geen hondquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heel mooi!! Wat ik overigens pas nu begrijp is dat Waylon een relatie heeft gehad met P. PAAIJ![]()
Verschrikkelijk!! Wat moet zo'n leuke, supersexy, muzikale, aardige, lekkere boy nou met zo'n Old_Pal!! Sorry...... vel.
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:42 schreef ato het volgende:
[..]
Wow wat een mooie plaat, mag waylon volgend jaar hiermee naar het songfestival..
In datzelfde programma zong hij ook 'Kusje' samen met Herman van Veenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor net deze voor het eerst, maar dit nummer zingt ie ook wel verdomd mooi zeg!
Van Calm after the Storm blijft echt niets over zoquote:
Ja maar als vrouw ben je verplicht echt ELKE vrouw beeldig, mooi en prachtig te vinden. En leuk, vooral ook leuk. Anders ben je jaloersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan mobiel niet uit het vorige deel quoten, dus dan maar gewoon posten.
@Loohcs: wijvennijd? Met alle respect, Ilse was de minst mooie vrouw tussen al het geweld van prachtige vrouwen op ESF, dus doe me een lol
Het is een giechelende boerin die uit de bocht vliegt met haar gelach en tranen. Dus nijd?
Ja dat was ik bijna vergetenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw ben je verplicht echt ELKE vrouw beeldig, mooi en prachtig te vinden. En leuk, vooral ook leuk. Anders ben je jaloers
Dat is idd een plaatje.quote:
Oh gelukkig!! Ik zou anders bijna aan zijn verstandelijke vermogens gaan twijfelen namelijk. Dus het was niet meer dan een wanhopige poging van haar om de kijkers een rad voor de ogen te draaien aangaande haar 'nog steeds goed in de markt liggen' bij mannen? Figuresquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gelooft toch geen hond![]()
Er ging een roddel ten tijde van die talentenjacht waaraan hij mee deed (waar zij in de jury zat) dat hij dan wel met Ptwish in het nest zou zijn gedoken. Zij zei dat het zo was, met een knipoog, hij heeft het altijd ontkend. Geloof er ook helemaal niets van (neem dan een oud vel dat iets voor je carrière kan betekenen...)
Ik vind er eigenlijk niets aanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef ato het volgende:
Maar wat een mooi nummer is Calm after the storm ook, beste Nederlandse inzending ooit.
Ik vind Ilse juist een mooi en fris koppie hebben, zeker voor haar leeftijd. Die standaard blonde snol van Waylon daar vind ik dan weer niets aan.quote:
Zij beweerde het in haar boek, toch? Net als dat ze het met John de Mol gedaan zou hebben? (Die dat overigens ook ontkende.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gelooft toch geen hond![]()
Er ging een roddel ten tijde van die talentenjacht waaraan hij mee deed (waar zij in de jury zat) dat hij dan wel met Ptwish in het nest zou zijn gedoken. Zij zei dat het zo was, met een knipoog, hij heeft het altijd ontkend. Geloof er ook helemaal niets van (neem dan een oud vel dat iets voor je carrière kan betekenen...)
quote:Nico neukt als een hagedis. Tijdens het klaarkomen hapt hij vliegen uit de lucht.'
Oh ja, bijna vergeten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw ben je verplicht echt ELKE vrouw beeldig, mooi en prachtig te vinden. En leuk, vooral ook leuk. Anders ben je jaloers
Het is gewoon ontluisterend hoe weinig er van overblijft, idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Calm after the Storm blijft echt niets over zo
JB Meijers zingt nu dus Waylon.
Jawel, maar ik vond zijn vorige veel mooier, straalt meer klasse uit.quote:
die meneer naast JB zingt toch Waylon? en nee... er blijft niets van over.. jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Calm after the Storm blijft echt niets over zo
JB Meijers zingt nu dus Waylon.
Geen idee hoe de vorige er uit zag eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond zijn vorige veel mooier, straalt meer klasse uit.
Vorige:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vorige er uit zag eigenlijk
(En van de huidige heb ik ook eigenlijk maar een half gezicht gezien, op die foto dat ze onderweg gingen naar KopenhagenDat leek een beetje Doutzenachtig. ).
Bij excl. sport blijft het wel 1 staanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:10 schreef KoningPils het volgende:
1 10-05-2014 2059
EUROVISIE SONGFESTIVAL FINALE
Ned1 33,3 63,6 5.149.000
Nog 1 week, dan staat de finale op plek 2 in de kijkcijfer top 100
Dat blijft subjectief, maar ik had 'mooi' nog niet eens genoemd, dus dat jij daarover begint zegt misschien wel iets...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan mobiel niet uit het vorige deel quoten, dus dan maar gewoon posten.
@Loohcs: wijvennijd? Met alle respect, Ilse was de minst mooie vrouw tussen al het geweld van prachtige vrouwen op ESF, dus doe me een lol
Het is een giechelende boerin die uit de bocht vliegt met haar gelach en tranen. Dus nijd?
Een boerin blijft een boerin. Uitstraling kun je niet kopen. En visagie verandert niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief, maar ik had 'mooi' nog niet eens genoemd, dus dat jij daarover begint zegt misschien wel iets...
Ik vroeg me alleen af waarom je van Ilse amper een 'internationaal ogende' poster zou kunnen maken, that's all. Of je haar hyper-gedrag kan hebben is weer wat anders.
M'n laatste post hierover dan maar want ieder zijn mening is misschien wel correct maar ook een dooddoener, ongeveer zoals: "Ik vind Waylon sexy, stoer en internationaal en Ilse een boerin omdat ik dat vind"...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een boerin blijft een boerin. Uitstraling kun je niet kopen. En visagie verandert niks.
Maar dat is een welles-nietes discussie. Ieder zijn mening.
En waar zou nijd anders over gaan? Over haar lieve acties van de laatste tijd?Er is niks om nijd over te hebben.
En het zegt niks over mijWijvennijd is op FOK altijd over uiterlijk.
Als je een bril koopt en ziet hoe Ilse eruit ziet en zich gedraagt, zul je de boerin snel vinden hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:48 schreef Loohcs het volgende:
[..]
M'n laatste post hierover dan maar want ieder zijn mening is misschien wel correct maar ook een dooddoener, ongeveer zoals: "Ik vind Waylon sexy, stoer en internationaal en Ilse een boerin omdat ik dat vind"...
+ JB en die andere gast zingen beter dan Jakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |