Hey, de Habanera uit Carmen ...... Het thema in de begeleiding is exact hetzelfdequote:
Klinkt mooi met live band, Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Schijnt dat het ook via de radio is te volgen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef Greys het volgende:
En nu moest ze wel, repeteren voor Tuckerville. Samen, met Waylon.
En nu noemt ze hem dus wél, op twitter. Wel nog steeds zonder hashtag of mention, uiteráárd.
Want dat snapt ze alleen bij JB Meijers en Jake, hoe dat werkttwitter:IlseDeLange twitterde op woensdag 18-06-2014 om 12:19:34Rehearsing with Waylon for our celebration concert at Tuckerville. http://t.co/bCcPBp1cQH reageer retweet
In het refrein hoor ik het welquote:
Oei, ik denk meteen aan Adelequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat mag van mij zó naar het ESF volgend jaar namens Nederland
Welke studio?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar om waren ze eigenlijk in de studio? Het gaat toch om een optreden?
Ja. Ik las ergens dat ze in de studio waren samen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke studio?
Of bedoel je de repetitie voor Tuckerville?
Jawel ,de melodielijn in het refrein doet me echt wel aan CATS denkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen omdat er een gerekte 'oehhhh' in zit.
Verder niet, toch?
Kovac!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef Greys het volgende:
Nou, weten we al wie er voor volgend jaar gaat en daarna ruzie krijgen?
Ik word een beetje Ilse-Waylon-moe.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5345-tuckerville-festival.htmlquote:Op zaterdag 21 juni presenteert Radio 2 Tuckerville Festival, met Ilse DeLange en Waylon als hoofdact op het podium in Enschede!
De Dijk, Daniël Lohues en Tim Knol zijn special guests.
TUCKERVILLE FESTIVAL: AMERICANA FESTIJN
Radio 2 presenteert zaterdag 21 juni van 16.00 tot 24.00 uur Tuckerville Festival. We brengen bezoekers op het gezellige plein in de stemming. Op het Americana festijn klinkt muziek dat is afgeleid van de originele country, folk en blues, gestoken in een modern jasje. De optredende artiesten nemen festivalgangers mee in een muzikale Mid West sfeer en zingen nummers uit eigen repertoire.
JACKY, MCCHICKS & MICHELLE VAN MIN
Van 16.00 tot 18.00 uur blikken de Radio 2 dj’s vooruit op het concert dat om 20.00 uur begint en beklimmen onder anderen Jacky, McChicks en Michelle van Min het Radio 2 podium. Van 18.00 tot 24.00 uur doen de dj’s live verslag en zijn er sfeerimpressies. Luisteraars horen in de loop van de avond tracks van de optredens. De presentatie is in handen van de Radio 2 dj’s Daniël Dekker, Corné Klijn en Bart Arens. Sander Guis doet verslag vanuit het stadion.
GRATIS TOEGANKELIJK
Tuckervillage, het plein voor het stadion met eetkraampjes en het Radio 2 podium, is openbaar toegankelijk. Heb je geen kaarten voor Tuckervillage? Kom dan wel gezellig vanaf 16.00 luisteren naar de optredens op ons podium.
Dit heb ik intussen, na wat meer erover te hebben nagedacht, ook heel erg. Vooral omdat ze van het begin af aan heel duidelijk zijn geweest. TCL was een 'gelegenheidsduo', punt. Ze zouden samenwerken voor het ESF en ook enkel voor het ESF. Daarna zouden ze verder kijken hoe of wat. Voor zover ik het kan beoordelen is dat ook precies hoe het is gegaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:06 schreef superrmama het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat mensen het voornamelijk Ilse kwalijk nemen, ik heb daar echt een heel ander gevoel bij. Zeker na vandaag bij 3fm, het plagiaat gedoe.
Vind het enge vormen aannemen, de reacties op haar Fb, van Waylon "fans", zonder te weten wat er echt speelt...
Ze deed het in de maanden voorafgaand aan ESF ook al nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dus omdat hij niet verder wilde, en zij baalt, meldt ze hem niet op Twitter. Kan me er wel iets bij voorstellen. Ze zijn toch al uit elkaar.
Dat laatste zeker, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:36 schreef Greys het volgende:
Ach, vandaag nog even toneelstukje bij Tuckerville en dan hoeven ze niets meer met elkaar te maken te hebben. Maar beter ook. Zonde van die goede vriendschap, dat wel
Ik vond haar altijd al een beetje een labiele stuiterbal, en dit rijmt er dan ook weer ontzettend meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Greys het volgende:
(Vond het wel een béétje tekenend trouwens dat Ilse zo zenuwachtig was voor het weerzien met Waylon.)
Ik weet niet hoe ver van tevoren bepaalde dingen al besloten waren. Ik zat, jammer genoeg, niet bij de besprekingen die tot dit duo geleid hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:36 schreef Greys het volgende:
Roger, best eens hoor, maar toen ze nog wél officieel een 'gelegenheidsduo' waren, zijnde in de weken voorafgaand aan het ESF, de weken ván het ESF in Kopenhagen en die ene week ná het ESF, toen ze dus gewoon nog volledig samen 'hoorden', negeerde ze hem ook al qua noemen overal.
Ja dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver van tevoren bepaalde dingen al besloten waren. Ik zat, jammer genoeg, niet bij de besprekingen die tot dit duo geleid hebben.![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een weloverwogen keuze is geweest om zijn naam uit de officiële TCL beschrijvingen te laten, als hij bijvoorbeeld al voor het ESF zou hebben aangegeven na afloop niet met TCL door te gaan.
Als hij voor en tijdens het hele gebeuren als vast onderdeel overal bij had gestaan en na afloop zijn naam overal zou worden verwijderd, dan komt dat veel meer over als een echte 'breuk' dan wat het eigenlijk is. ajbwib
Ik kan me totaal niet voorstellen dat er niet veel meer achter zit. Wie weet wat voor discussie ze gehad hebben hierover en dat hij dan roept "weet je, doe het tijdens het ESF maar niet meer".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Greys het volgende:
Je gaat toch geen tweets sturen met 'Jaaaaaaaaaaa we zijn tweede omg omg omg' zonder 50% van de act er in te noemen??En dan wél de gitarist, bv?
Dat heeft wat mij betreft geen hol te maken met al dan niet tijdelijk zijn en dat het dan geen nut heeft. Het is onfatsoenlijkHet is degene die jou mede naar het succes heeft geholpen. Wat nou wel of geen 'nut'. Sorry, ik snap die redenering écht niet.
Vanaf 7 dagen na het ESF niet meer noemen, zoals de afspraak was, oké. Logisch. Kan ik echt inkomen. Maar TIJDENS het ESF, kom op zeg
twitter:berthellegers twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:01:43Hoor ik naast me iemand zeggen dat hij vandaag nog voor 5 euro kaartje #tuckerville heeft gekocht... http://t.co/0BnVoF09Uw reageer retweet
twitter:NathalieDeckers twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:20:49Calm after the storm #Tuckerville #IlseDeLange #Waylon http://t.co/Jq36CP8vOt reageer retweet
Ik weet niet hoe dat werkt met twitter, duhquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:55 schreef Greys het volgende:
Je gaat toch geen tweets sturen met 'Jaaaaaaaaaaa we zijn tweede omg omg omg' zonder 50% van de act er in te noemen??En dan wél de gitarist, bv?
Aahw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef Jane het volgende:
Waylon vertelt openhartig op Radio 2.
Zijn zoon (van 12) is daar met z'n vriendinnetje.Waylon vindt dat misschien wel het allerleukste. Hij ontmoet het meisje vandaag ook voor het eerst.
Wat lief.
Vond hem zo als de trotse pappa klinken toen hij het over z'n zoon had. En dat 'ie hem en z'n vriendinnetje had laten ophalen en dat ze in de VIP-box zitten o.i.d..quote:
twitter:Huisarts_in_NL twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 20:50:58#Tuckerville Helaas erg slechte akoestiek in de Grolsch Veste, maar verder lekker optreden van Ilse, Waylon, De Dijk.... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |