abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juni 2014 @ 01:24:22 #201
163650 Greys
pi_141095832
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Echt netjes was het als hij niks had gezegd en had bevestigd dat het eenmalig bedoeld was. Hij bracht het netjes, maar had het voor zich kunnen houden.
Die optie heb je echt niet/amper meer als je trending topic bent op twitter met #waariswaylon en alle social media vol staan met berichten dat je 'dan wel weer dronken en stoned in de goot ligt', denk ik in alle eerlijkheid. :@

En dat hij iets móest zeggen is ook Ilse d'r eigen schuld, die ineens zonder ook maar IETS normaal te melden met Waylon-wannabe's ging optreden :D Wat moet hij dan als men er naar vraagt? Liegen dat hij geen zin meer had?

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja zeker :D
Waylon kan straks nog binnenlopen op mediatrainingen geven aan de glamourpoesjes :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 juni 2014 @ 02:29:00 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_141098031
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Die optie heb je echt niet/amper meer als je trending topic bent op twitter met #waariswaylon en alle social media vol staan met berichten dat je 'dan wel weer dronken en stoned in de goot ligt', denk ik in alle eerlijkheid. :@

En dat hij iets móest zeggen is ook Ilse d'r eigen schuld, die ineens zonder ook maar IETS normaal te melden met Waylon-wannabe's ging optreden :D Wat moet hij dan als men er naar vraagt? Liegen dat hij geen zin meer had?

Ja, ik ben het met je eens hoor. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 15-06-2014 02:56:08 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 15 juni 2014 @ 02:36:56 #203
1986 Jane
pi_141098181
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:15 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft in elk geval zin in zijn Vondel-optreden vanavond :D

[ afbeelding ]
Tijn en ik zijn er vanavond maar even heen gegaan. Supertof, echt! ^O^

Aangekondigd door Tygo Gernandt trouwens. (misschien hebben ze nog wat ervaringen uitgewisseld?) B-) ;)

(beetje crappy kwaliteit, sorry)

Het begin van Heaven After Midnight (en toen was mijn telefoon vol :'))

[ Bericht 1% gewijzigd door Jane op 15-06-2014 02:56:17 ]
  zondag 15 juni 2014 @ 04:02:32 #204
1986 Jane
pi_141099884
Was deze hier al gepost, trouwens?

http://humortv.vara.nl/p.(...)lte-na-de-storm.html
pi_141103440
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het ook zéker heel knap hoe vooral hij dit aanpakt, qua netheid :)

En voor haar is het idd vast de beste strategie om zich te hullen in stilzwijgen.

Als ze, in plaats van te zeggen dat hij het 'druk' heeft, gewoon de situatie had uitgelegd ('afspraak was week na ESF weer op de solotour, en het is lastig om nu samen door te gaan omdat Waylon niet makkelijk zijn verantwoordelijkheid naar zijn team opzij kan zetten, maar we proberen er nog uit te komen'), dan was er niks aan de hand geweest.

Komen met een klein, zwak leugentje, het probleem doodzwijgen en verder doorknallen met nep-Waylon's alsof er niks aan de hand is, is dan een niet zo handige tactiek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_141126281
Nou voor diegenen die nog naar Tuckerville willen komend weekend , bij vakantieveilingen worden de veldkaarten nu per 2 voor 11 en 10 euro geveild
http://www.vakantieveilin(...)le_songfestival.html
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_141127324
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef indaha het volgende:
Nou voor diegenen die nog naar Tuckerville willen komend weekend , bij vakantieveilingen worden de veldkaarten nu per 2 voor 11 en 10 euro geveild
Ik kan er op de fiets heen. Maar na die stunt van Ilse hoeft het van mij niet meer :')
Kutwijf :P
pi_141144057
Toch opvallend dat ze dat Tuckerville niet uitverkopen... dat zal een tegenvaller zijn en wellicht heeft het onderlinge gezeik daar wel aan bijgedragen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_141144623
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch opvallend dat ze dat Tuckerville niet uitverkopen... dat zal een tegenvaller zijn en wellicht heeft het onderlinge gezeik daar wel aan bijgedragen
Zou je denken? :D Kan haast niet anders..
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_141144716
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Greys het volgende:

en en alle social media vol staan met berichten dat je 'dan wel weer dronken en stoned in de goot ligt',

Ah, dat heb ik allemaal niet gevolgd en gelezen. Als het zo erg was dan moest hij wel ja.
En er is idd wel wat voor te zeggen dat hij het eerlijk vertelt, maar zeggen dat zij je geen ruimte geeft is nou echt niet het meest subtiele.
Maar welke versie je ook kiest, wel of niet eerlijk, het levert drama op :')
Je zou bijna zeggen dat ze er nooit aan moeten hadden beginnen. _O- Of ze hadden samen aan tafel moeten vertellen dat zij andere plannen had, maar dat gaat ook niet.

Inmiddels heb ik het hele leuke gevoel van die mooie tweede plaats niet eens meer, het is net of ze ons het hele ESF hebben lopen neppen :') Best jammer.
pi_141144879
Hij zegt ook geen 'rare drugs' meer te gebruiken. Niet dat hij helemaal clean is...
dag
  maandag 16 juni 2014 @ 11:21:38 #212
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_141145277
Ik begrijp werkelijk niet waarom Ilse nu pas met deze reactie komt en niet drie weken geleden. Dan had ze veel minder shit over zich heen gekregen. Zonde voor haar eigen imago dat ze het initiatief niet heeft gepakt in de media.

quote:
In een reactie zegt Ilse DeLange 'ontzettend trots te zijn op het succes van The Common Linnets, dat ook aan Waylon te danken is'. Graag was ze samen met Waylon met dit album 'onbevangen de wereld over gegaan'. 'Ik vind het erg jammer dat het ons niet gelukt is om er uit te komen.' Verder meldt ze Waylon alle goeds toe te wensen. 'Ik kijk ernaar uit om op 21 juni ons succes nog één keer samen te vieren op (muziekfestival. red.) Tuckerville.'
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 16 juni 2014 @ 11:51:34 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_141146128
Kaartje staat nu op 1 euro.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 16 juni 2014 @ 12:52:03 #214
1986 Jane
pi_141148105
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Peter het volgende:
Hij zegt ook geen 'rare drugs' meer te gebruiken. Niet dat hij helemaal clean is...
Hij zal wel blowen. Maar om dat nou 'niet clean' te noemen...

Eigenlijk belachelijk dat z'n drugsverleden er altijd weer bij wordt gesleept. Alleen maar omdat hij er altijd zo eerlijk en openhartig over is geweest, want er zitten genoeg BNers (af en toe) aan de 'rare drugs' waar je nooit iets over hoort en leest. Soms zijn wij Nederlanders echt een kleinzielig volkje. En dan durven we onszelf tolerant te noemen. Kun je je voorstellen dat Keith Richards (of bijna elke ouwe rocker trouwens) keer op keer over zijn drugsgebruik doorgezaagd blijft worden ipv over de Stones en de muziek zelf?
pi_141150427
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Jane het volgende:

[..]

Hij zal wel blowen. Maar om dat nou 'niet clean' te noemen...

Eigenlijk belachelijk dat z'n drugsverleden er altijd weer bij wordt gesleept. Alleen maar omdat hij er altijd zo eerlijk en openhartig over is geweest, want er zitten genoeg BNers (af en toe) aan de 'rare drugs' waar je nooit iets over hoort en leest. Soms zijn wij Nederlanders echt een kleinzielig volkje. En dan durven we onszelf tolerant te noemen. Kun je je voorstellen dat Keith Richards (of bijna elke ouwe rocker trouwens) keer op keer over zijn drugsgebruik doorgezaagd blijft worden ipv over de Stones en de muziek zelf?
De halve tv-wereld zit te snuiven (pak een Georgina, Tygo, etc), alleen die waren niet vader of moeder, en hadden geen verplichtingen.
Als jij zo verslaafd bent dat je jezelf huilend opsluit en je moeder moet je komen redden, omgang met je kind is niet meer mogelijk en je laat het joch zitten, dan kun je dat wel heftig noemen. Ik kan daar ook niks positiefs over zeggen. (En nu nog dingen doen terwijl je ex-junk bent, tja...).
Máár dat is al een lange tijd geleden, dus nu zou dat onderwerp wel een keer klaar moeten zijn, alleen is Waylon nu wat populairder geworden en dus wordt het uit de kast getrokken. Mijn moeder kent hem ook pas nu sinds het ESF. En de bladen willen ook hun spul verkopen natuurlijk.
pi_141153456
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik had idd ook verwacht dat het allang uitverkocht zou zijn. Op Facebook wordt je met die advertenties dood gegooid.

Denk dat het ook wel een beetje aan de naam ligt. Nikszeggend.
pi_141164140
ik heb kaarten, wilde ze eigenlijk verkopen maar daar krijg je geen fatsoenlijke prijs meer voor... dus dan gaan we maar gewoon... wordt vast wel leuk :D
  maandag 16 juni 2014 @ 20:28:10 #218
1986 Jane
pi_141168627
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De halve tv-wereld zit te snuiven (pak een Georgina, Tygo, etc), alleen die waren niet vader of moeder, en hadden geen verplichtingen.
Als jij zo verslaafd bent dat je jezelf huilend opsluit en je moeder moet je komen redden, omgang met je kind is niet meer mogelijk en je laat het joch zitten, dan kun je dat wel heftig noemen. Ik kan daar ook niks positiefs over zeggen. (En nu nog dingen doen terwijl je ex-junk bent, tja...).
Máár dat is al een lange tijd geleden, dus nu zou dat onderwerp wel een keer klaar moeten zijn, alleen is Waylon nu wat populairder geworden en dus wordt het uit de kast getrokken. Mijn moeder kent hem ook pas nu sinds het ESF. En de bladen willen ook hun spul verkopen natuurlijk.
Mmmtja....nee....ja....nee....nou ja, deels mee eens.
Tuurlijk is het een heftig verhaal en natuurlijk is het wel logisch dat het weer even wordt aangehaald nu de belangstelling voor hem groot is en zijn populariteit is gestegen. Maar m.i. kun je ook bewondering hebben voor iemand die uit zo'n dal weet te klimmen en zijn leven (en carrière) zo weet om te draaien. Dat kun je wel degelijk ook (heel) positief benaderen. Net als het feit dat hij het (vooral ook voor zichzelf) niet probeert te ontkennen of bagatelliseren. Dat hij zo kwetsbaar durft te zijn, maakt hem heel sterk. In feite zegt hij "Kom maar op met jullie kritiek en vooroordelen, ik kan het aan", maar dat wil natuurlijk ook weer niet zeggen dat het hem niets doet als bij het minste of geringste wordt gesuggereerd dat hij weer in de goot ligt. Of dat hij wil dat het steeds daar maar weer over gaat, in plaats van over de muziek die hij maakt.

Wat hij nu al dan niet gebruikt/nuttigt, doet er volgens mij totaal niet toe. Tenminste, niet dat 'wij' er iets mee te maken hebben. Er zijn geen verhalen dat hij laveloos van straat wordt geplukt, hij komt netjes (op tijd) opdagen bij optredens, zingt en speelt goed, is netjes en vriendelijk tegen de pers en anderen... welke aanleiding geeft hij om te denken dat het helemaal mis is met hem?

For the record, ik steek de hand ook in eigen boezem en het spijt me dat, op het moment dat hij, toen nog onverklaarbaar, 'verdwenen' was uit TCL, bij mij het gevoel op kwam dat het 'dan wel iets' met middelengebruik van Waylon te maken zou hebben. Terwijl hijzelf geen enkele aanleiding had gegeven om dat te denken. (Dus Willem, jongen, mocht je op FOK! lurken: Sorry! :P)

De dingen die gebeurd zijn, zijn volgens mij dat:
- hij aan een langlopend project meedeed, wat op een gegeven moment dusdanig veranderde dat hij er genoeg van kreeg, maar waar nog wat verplichtingen aan zaten die hij netjes is nagekomen. (al heeft hij zich voor het ESF dan een keer wat ongelukkig uitgelaten, wrs uit frustratie)
- zijn relatie op de klippen is gelopen en hij een nieuwe vriendin kreeg

Dingen die iedereen kunnen overkomen volgens mij, maar over hem verschijnt dan gelijk een ongelooflijk giftig artikel in het AD, met niet-onderbouwde insinuaties van oude kennissen en zijn moeder die zich laat ontglippen dat het contact verbroken is. Hij houdt braaf zijn mond en zet alsnog een wereldperformance neer op het ESF. En hij zegt nog steeds niets als hij naderhand zonder verklaring ineens vervangen blijkt te zijn bij The Common Linnets.
Maar hij kreeg - zeker in het begin - wel alle shit over zich heen. Oké, hier had Greys wel al het vermoeden dat de oorzaak bij Ilse lag, maar de rest van Nederland zag natuurlijk nog steeds dat lieve, vrolijke Almelose boerinnetje. Het lag natuurlijk veel meer voor de hand dat het aan die ex-junk lag. En Ilse leek het ook wel prima te vinden dat Waylon de klappen opving. Totdat hij n.a.v. #waariswaylon zijn mond opentrok en zij ineens kritiek kreeg. Toen werd ze ziek.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken... hij hoeft niet ineens een heilige te worden. Zolang ik geen Amy Whinehouse/Lindsay Lohan-achtige verhalen hoor (die bovendien onderbouwd zijn), geloof ik dat het allemaal wel meevalt met zijn gebruik van wat dan ook. Sowieso gun ik hem dat het goed met hem gaat.

En om de post van Greys van vlak na de halve finale nog maar eens een keer aan te halen:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.
Ik heb met Waylon gewoon altijd een beetje medelijden. Die gast wordt zo goed als nooit eens positief neergezet in de media, terwijl hij toch professioneel gezien altijd zijn stinkende best doet en persoonlijk degenen die zo over hem schrijven ooit iets kwaad doet.

Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg :)
Nog steeds waar, tot en met het (te) lief zijn voor Ilse aan toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 16-06-2014 20:48:02 ]
pi_141224815
We gaan zien de 21e of het dan een beetje vol is op het veld(niet dat ik er ben, maar toch..)
dag
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2014 @ 08:49:11 #220
368283 ato
pi_141234403
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik allemaal niet gevolgd en gelezen. Als het zo erg was dan moest hij wel ja.
En er is idd wel wat voor te zeggen dat hij het eerlijk vertelt, maar zeggen dat zij je geen ruimte geeft is nou echt niet het meest subtiele.
Maar welke versie je ook kiest, wel of niet eerlijk, het levert drama op :')
Je zou bijna zeggen dat ze er nooit aan moeten hadden beginnen. _O- Of ze hadden samen aan tafel moeten vertellen dat zij andere plannen had, maar dat gaat ook niet.

Inmiddels heb ik het hele leuke gevoel van die mooie tweede plaats niet eens meer, het is net of ze ons het hele ESF hebben lopen neppen :') Best jammer.
Dat gevoel heb ik totaal niet, zij zouden de finale niet halen, het was een vreselijk liedje, het wordt niets. Toen na hun repetities moesten wij toch Nederland niet onderschatten, wij worden eerste in de halve finale, wij gaan door, wij worden plotseling favoriet. Nederland doet na een lange tijd weer mewe met de puntentelling. Nee dit pakken zij mij niet meer af, het is jammer dat het zo gelopen is verder. Maar Nederland heeft toch wel een zeer goede plaats neergezet wat niemand had verwacht.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juni 2014 @ 12:27:39 #221
163650 Greys
pi_141240598
En nu moest ze wel, repeteren voor Tuckerville. Samen, met Waylon.
En nu noemt ze hem dus wél, op twitter. Wel nog steeds zonder hashtag of mention, uiteráárd.
Want dat snapt ze alleen bij JB Meijers en Jake, hoe dat werkt :7

IlseDeLange twitterde op woensdag 18-06-2014 om 12:19:34 Rehearsing with Waylon for our celebration concert at Tuckerville. http://t.co/bCcPBp1cQH reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:44:57 #222
1986 Jane
pi_141241049
Ja, het is inmiddels allemaal wel té opvallend om nog toeval te zijn.
Blijkbaar neemt ze hem nog steeds van alles kwalijk. Toch? Anders gedraag je je niet zo zielig, denk ik dan. Kennelijk was haar Grote Plan toch gewoon om hem als zingende etalagepop mee te slepen door Europa (wie weet zelfs over de wereld) ter meerdere ere en glorie van Ilse. En ze is boos dat hij dat niet wilde. Raar mens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jane op 18-06-2014 12:53:29 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juni 2014 @ 13:12:10 #223
163650 Greys
pi_141241897
Het is idd echt geen toeval meer dat ze nooit @waylonline gewoon in haar berichten zet.
Wat een kinderachtige doos, echt :D :')
Stel je vóór dat hij aandacht zou krijgen door haar berichten. Trutje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_141242845
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:12 schreef Greys het volgende:

Stel je vóór dat hij aandacht zou krijgen door haar berichten. Trutje.
Ik blijf toch denken of er niet een andere reden is, of wellicht hoop ik het omdat ik het zo stom vind _O-

En na al die tijd je zegje doen, net nu dat gebeuren er aan zit te komen, tja...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juni 2014 @ 13:43:40 #225
163650 Greys
pi_141242984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik blijf toch denken of er niet een andere reden is, of wellicht hoop ik het omdat ik het zo stom vind _O-
Er is echt niet één logische reden te bedenken, serieus :D
Want:
a) hij heeft gewoon een actieve twitter account
b) dat weet zij en ze volgen elkaar
c) ze weet ook hoe ze JB en Jake moet hashtaggen en/of mentionnen met @

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 18-06-2014 13:51:48 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')