SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ja inderdaad, V. ja.
Nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:45 schreef Maanvis het volgende:
die romance tussen grey worm en missandei komt toch niet in het boek voor of wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor de zekerheid in spoilertags gezet, het is niet iets onthullends maar eerder achtergrondinfo.
Of misschien ben ik gek, maar het kwam op mij een beetje geforceerd over. Maar wellicht zat ik van meet af aan te wachten op hét gevecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Verbal het volgende:
Ben ik nou gek dan? Ik vond het oprecht wel mooi, de treurigheid van zo'n mismaakte vechtmachine en zo'n mooi meisje die een soort ontluikende liefde hebben die niet geconsumeerd kan worden...
V.
Geniet!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef Skillstorm het volgende:
Yes! De boeken binnen.
http://imgur.com/SPHDbqj
Ik ben in de rooie bezig (maar dat schiet niet op).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef Skillstorm het volgende:
Yes! De boeken binnen.
Nou ja, niet geconsumeerd. Ik weet niet of die Unsullied een eed hebben afgelegd om nooit een meiske te hebben, maar verder is het ook nog de vraag of ze alleen zijn stenen of ook zijn zuil hebben weggehaald (zoals Dany zo omslachtig formuleerde).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Verbal het volgende:
Ben ik nou gek dan? Ik vond het oprecht wel mooi, de treurigheid van zo'n mismaakte vechtmachine en zo'n mooi meisje die een soort ontluikende liefde hebben die niet geconsumeerd kan worden...
V.
Dat is het consumeer-deel uit mijn post.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nou ja, niet geconsumeerd. Ik weet niet of die Unsullied een eed hebben afgelegd om nooit een meiske te hebben, maar verder is het ook nog de vraag of ze alleen zijn stenen of ook zijn zuil hebben weggehaald (zoals Dany zo omslachtig formuleerde).
Hij was getrouwd onlangs met een meid uit een bepaalde House. Zei die tegen Tyrion, weet niet meer welke House.quote:
Ikke nie snap wa je bedoel.quote:
Ja ok, ik denk niet dat we hem nog terugzien trouwens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij was getrouwd onlangs met een meid uit een bepaalde House. Zei die tegen Tyrion, weet niet meer welke House.
Denk het wel, maar goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja ok, ik denk niet dat we hem nog terugzien trouwens.
House Stokeworth.quote:
En Ramsay Snow heet inmiddels Ramsay Bolton.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:46 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij moet er nog een Rode Adder toegevoegd worden bij de dooien...
V.
Laatst ook een boxset gekocht, maar bij mij waren boek 3 en 5 wel opgesplitst in twee losse boeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef Skillstorm het volgende:
Yes! De boeken binnen.
Perfect juist. Het was ook geen vrolijke lach.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vonden jullie die lach van Arya ook een beetje nep?
Hij is al wel rood gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:46 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij moet er nog een Rode Adder toegevoegd worden bij de dooien...
V.
Het was een beetje een fake lach, als dat de bedoeling was was het perfect.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Perfect juist. Het was ook geen vrolijke lach.
1 = 1quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:58 schreef Gezicht het volgende:
Welke boeken komen eigenlijk voorbij in seizoen 1 t/m 4 van de serie? Niet boek 1 t/m 4 neem ik aan?
Varys vertelde Oberyn dat hij aseksueel is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Vieuw het volgende:
Varys had dacht ik ook een oogje op jongetjes?
Stop eens met dat uitlokken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:45 schreef Maanvis het volgende:
die romance tussen grey worm en missandei komt toch niet in het boek voor of wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 03-06-2014 18:17:02 ]Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:15 schreef chroestjov het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Soort running gag maar al wel ontkracht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Vieuw het volgende:
Varys had dacht ik ook een oogje op jongetjes?
Lijkt me wel een beetje vergezocht, was gewoon een momentje voor comic relief denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Aristoteless het volgende:
Ik heb nog een kleine theorie die Tyrion zou kunnen redden. Voorafgaand aan de trial by combat riep Pycelle de goden op om als een soort rechter over het lot van Tyrion te beslissen. Een ritueel die schijnbaar nodig is om het tot een echte trial by combat te maken. Echter werd Pycelle onderbroken door Tywin (ik heb de boeken niet gelezen dus ik ga uit van wat ik in de serie heb gezien). Hierdoor kun je zeggen dat het gewoon een gevecht was zonder dat de goden zich er mee bemoeid hebben. Als Tyrion slim is (tja daar moet hij het toch altijd van hebben) roept hij meteen na zijn vaders uitspraak dat de goden zich niet hebben kunnen uitspreken en het dus geen trial by combat was. Zal hij wel opnieuw een champion zoeken die voor hem wilt vechten, maar die hoef dan (waarschijnlijk) niet meer te vechten tegen de The Mountain.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee.Hollywood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor de zekerheid in spoilertags gezet, het is niet iets onthullends maar eerder achtergrondinfo.
Ik vond die schijtlollige boerscene aan het begin anders een veel slechtere.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien wel de allerslechtste scene van de hele serie vooralsnog.
Ok dan cousin Orson.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond die schijtlollige boerscene aan het begin anders een veel slechtere.
Godallejezus wat was dat een pover geacteerde totaal overdige scene...
Verder zijn alle scenes met Hot Pie er in de allerslechtste scenes van GoT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Procedurefouten lijken mij nu niet meteen iets waar ze in Game of Thrones aan mee doen ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Aristoteless het volgende:
Ik heb nog een kleine theorie die Tyrion zou kunnen redden. Voorafgaand aan de trial by combat riep Pycelle de goden op om als een soort rechter over het lot van Tyrion te beslissen. Een ritueel die schijnbaar nodig is om het tot een echte trial by combat te maken. Echter werd Pycelle onderbroken door Tywin (ik heb de boeken niet gelezen dus ik ga uit van wat ik in de serie heb gezien). Hierdoor kun je zeggen dat het gewoon een gevecht was zonder dat de goden zich er mee bemoeid hebben. Als Tyrion slim is (tja daar moet hij het toch altijd van hebben) roept hij meteen na zijn vaders uitspraak dat de goden zich niet hebben kunnen uitspreken en het dus geen trial by combat was. Zal hij wel opnieuw een champion zoeken die voor hem wilt vechten, maar die hoef dan (waarschijnlijk) niet meer te vechten tegen de The Mountain.
[ Bericht 7% gewijzigd door outtayourleague op 03-06-2014 19:40:14 ]- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
ja ze zeggen dat het puur is voor de voruwelijke HBO kijkers... maargoed hoe je een relatie aangaat met iemand zonder ballen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef GGMM het volgende:
Overigens kwam die romance tussen grey worm en missandei helemaal niet voor in het boek, dat vond ik wel een beetje raar.
Nou ik als vrouw kon het ook niet zo waarderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze zeggen dat het puur is voor de voruwelijke HBO kijkers... maargoed hoe je een relatie aangaat met iemand zonder ballen...
Er is meer in een relatie dan hersenloos pompen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze zeggen dat het puur is voor de voruwelijke HBO kijkers... maargoed hoe je een relatie aangaat met iemand zonder ballen...
het is de middeleeuwen he...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is meer in een relatie dan hersenloos pompen.
Zo lang de pilaar er nog aan zit, zal het qua seks wel goed zitten...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zit ook een mooie spoiler in.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef outtayourleague het volgende:
Weet niet of 'ie al gepost was, maar wel inzichtelijk:
O.a. de bevestiging van het al vaak geposte vermoeden dat Sansa leert van LF, duiding van de scene over neef Orson en over waarom Oberyn van the Mountain moest verliezen.
Pilaar, optimistisch hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang de pilaar er nog aan zit, zal het qua seks wel goed zitten...
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meer kwijt waren dan alleen ballen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Zonder ballen krijgt je em niet meer omhoog toch?
Daarom castreren ze katten ook..
Dus dan heb je er nog niks aan.
Dat wordt likken als lassie dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meer kwijt waren dan alleen ballen.
Daar gaat het niet om, ik dácht dat je zonder ballen het fluppertje niet meer omhoog kreeg, dat die twee verbonden zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meer kwijt waren dan alleen ballen.
Wat bedoel je??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is meer in een relatie dan hersenloos pompen.
Maar hopen dat hij op FOK! zit, dan.quote:
Ah, ik wist niet dat je ervaring had met FOK!pilaren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga uit van het FOK! gemiddelde, dat begrijp je.
Ik weet er het fijne niet van, maar er worden mannelijke hormonen geproduceerd daar. Dus als ze verwijderd worden, zal de man moeite hebben met het krijgen van een erectie en het houden van een erectie. Ook zal hij weinig zin of behoefte meer hebben in of aan seks.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik dácht dat je zonder ballen het fluppertje niet meer omhoog kreeg, dat die twee verbonden zijn.
Geen idee of dat los van elkaar staat of niet
Dus voor wie wél heeft opgelet bij biologie; kun je een erectie krijgen, en dus seks hebben, als je geen testikels meer hebt?
Om het gewoon even in normale woorden te omschrijven?
Het gaat er dan even niet om of de Unsullied wel of geen piemels hebben.
Dat je zonder een leuter best een relatie aan kunt gaan met iemand.quote:
Wel mogelijk, maar het libido neemt af, omdat het testosterongehalte afneemt. Dan is het toch een stuk lastiger om een erectie te krijgen, maar niet onmogelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik dácht dat je zonder ballen het fluppertje niet meer omhoog kreeg, dat die twee verbonden zijn.
Geen idee of dat los van elkaar staat of niet
Dus voor wie wél heeft opgelet bij biologie; kun je een erectie krijgen, en dus seks hebben, als je geen testikels meer hebt?
Om het gewoon even in normale woorden te omschrijven?
Het gaat er dan even niet om of de Unsullied wel of geen piemels hebben.
Aah, bedankt voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel mogelijk, maar het libido neemt af, omdat het testosterongehalte afneemt. Dan is het toch een stuk lastiger om een erectie te krijgen, maar niet onmogelijk lijkt me.
oke jij hebt dus nog niet seksuele voorlichtinggehadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook zeer slecht geacteerd zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah, bedankt voor de duidelijkheid![]()
Maar als je Grey Worm zo zag kijken.. Libido zat denk ik
Ik kan me voorstellen dat mannen opgewonden raken van een naakte Missandei..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kan ook zeer slecht geacteerd zijn
Sinds gisteren weer volledig bij met alle afleveringen! Topseizoen tot op heden
Ik kan me dat ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mannen opgewonden raken van een naakte Missandei..![]()
Zelfs gecastreerde mannen
Ik moest lachenquote:
Je vergeet Nedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef _Dido_ het volgende:
Net de laatste ep gezien. Had al wat dingen gehoord in m'n omgeving, maar oh my GodZelden in een serie meegemaakt dat er zo veel memorabele afleveringen in zitten: the red wedding, the purple wedding, Joffreys dood, dit...
ergens beetje gay zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zat de OP even te bekijken, en vroeg me af hoe dat met Lancel Lannister zit.. Heb z'n wiki er even bij gezocht, blijkt dat we hem sinds eind seizoen 2 niet meer hebben gezien. Iemand een idee wat er met hem verder gebeurd is?
Ik vond hem er wel wat gay uitzienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Lancel is niet gayDat is dat neefje van Jaime/Cersei/Tyrion, die page van Robert.
Dat gare kapsel van hem, met dat domme hoedjequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat gare kapsel van hem, met dat domme hoedje![]()
Ik dacht dat hij dood was, maar volgens de GoT wiki niet. Maar omdat hij ook nog in de OP stond, dan gaat er toch iemand van uit dat hij nog terug keert in de serie.. toch?
Deed ie het met Cersei?quote:
Nietquote:
Cersei houdt het graag in de familiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deed ie het met Cersei?Ik vergeet wel heel veel
Perfectie moet je niet laten verwateren met troep natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei houdt het graag in de familie
Mee eens, vooral Joffrey was perfect gelukt!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Perfectie moet je niet laten verwateren met troep natuurlijk.
Ook het eerste wat ze tegen elkaar zeggen als ze elkaar na een aantal jaar weer zien:quote:
Tyrion was terug aan het denken aan vroeger, de goede oude tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Had nou iemand een idee wat de moraal van dat hele beetle verhaal tussen Tyrion en Jamie was ?
Het ging maar door en ik begreep er niets van... althans wat voor bijbedoeling het had.
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Had nou iemand een idee wat de moraal van dat hele beetle verhaal tussen Tyrion en Jamie was ?
Het ging maar door en ik begreep er niets van... althans wat voor bijbedoeling het had.
haha zijn lach is zo aanstekelijkquote:
prachtig, prachtig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekken
Wat laten zien over de band tussen Tyrion en Jaime denk ik. Al vond ik t verhaal zelf vooral een voorbeeld dat iedereen op de een of andere macht heeft/begeert.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat slecht bedacht ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekken
Waren geen special effects, dus zoveel geld hoefde het niet te kosten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
of het was gewoon tijdverdrijf zodat ze minder tijd hoefden te besteden aan de match en kosten konden besparen
Ik krijg hier spontaan zin van om alles weer opnieuw te kijken.quote:
Het is toch normaal dat in een serie mensen dood gaan. Zal wel erg saai zijn als iedereen onsterfelijk is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee man, geniaalIk had het zo niet bekeken hoor..
Ik heb nog nooit een serie gezien waar main characters zo aan de lopende band - en totaal onverwacht - worden afgeslacht als Game of Thrones.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat in een serie mensen dood gaan. Zal wel erg saai zijn als iedereen onsterfelijk is.
Dat zegt meer over die andere series.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serie gezien waar main characters zo aan de lopende band - en totaal onverwacht - worden afgeslacht als Game of Thrones.
Ik ben geen doorgewinterd serie-kijker maar volgens mij zijn er echt niet zo veel series die zoiets aandurven hoor.quote:
HEERLIJK! enige keer dat die teef een tegenslag krijgtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Robert was ook goed in de omgang met de dames.
[ afbeelding ]
talk shit - get hit.
Game of Thrones heeft dan ook best veel personages. De main characters zoals Arya, Jon Snow, Stannis, Tyrion en Daenerys leven nog steeds. Het zijn voornamelijk de personen om hen heen die sterven. Alleen Ned en Cat zou je misschien nog onder main characters kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serie gezien waar main characters zo aan de lopende band - en totaal onverwacht - worden afgeslacht als Game of Thrones.
Die stukjes van Cat zijn trouwens echt tergent saai. Housewifetroubles TLC muchquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Game of Thrones heeft dan ook best veel personages. De main characters zoals Arya, Jon Snow, Stannis, Tyrion en Daenerys leven nog steeds. Het zijn voornamelijk de personen om hen heen die sterven. Alleen Ned en Cat zou je misschien nog onder main characters kunnen plaatsen.
Tsja ligt er inderdaad aan wie je als main character bestempelt. Robbert, Ned, Khal Drogo, Catelyn, Robb, Joffrey en Oberyn waren naar mijn mening toch wel zeker hoofdpersonen hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Game of Thrones heeft dan ook best veel personages. De main characters zoals Arya, Jon Snow, Stannis, Tyrion en Daenerys leven nog steeds. Het zijn voornamelijk de personen om hen heen die sterven. Alleen Ned en Cat zou je misschien nog onder main characters kunnen plaatsen.
Wat ik al eerder zei, Ned en Catelyn zou je nog onder hoofdpersonen kunnen plaatsen. De rest waren meer bijpersonen die rondom de hoofdpersoon rondhangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja ligt er inderdaad aan wie je als main character bestempelt. Robbert, Ned, Khal Drogo, Catelyn, Robb, Joffrey en Oberyn waren naar mijn mening toch wel zeker hoofdpersonen hoor.
Robb? Zn vrouw? Joffrey? Echt net zo hoofdpersoon als die anderen hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, Ned en Catelyn zou je nog onder hoofdpersonen kunnen plaatsen. De rest waren meer bijpersonen die rondom de hoofdpersoon rondhangen.
Ik ben er ook weer ingetrapt. Oberyn was tof. Al was dat ook vast de bedoeling, in retroperspectief...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Jaapvaak het volgende:
Bij deze voor altijd afgeleerd een band met characters krijgen.
Je weet toch dat alle karakters die ook maar een tikkeltje rechtvaardigheid zoeken, dood gaan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer ingetrapt. Oberyn was tof. Al was dat ook vast de bedoeling, in retroperspectief...
quote:
- "I shall wear it like a badge of honor"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Robert was ook goed in de omgang met de dames.
[ afbeelding ]
Talk shit - get hit.
Lekker koppie heeft ze ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
oh spoiler, dit is pas volgende aflevering!!!![]()
![]()
![]()
wejo zonder krullen ziet zij er wel beter uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Weet ik eigenlijk niet. Effe IMDBen he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
waar is dit uit? Voor researchdoeleinden.
hahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Effe IMDBen he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vines?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Tokamak het volgende:
Vriend/collega stuurde me dit, ze had de laatste aflevering nog niet gezien
[ afbeelding ]Fuck is deze!!!???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zieke shit.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
kapotte wijnfles, me dunkt.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Tokamak het volgende:
Vriend/collega stuurde me dit, ze had de laatste aflevering nog niet gezien
[ afbeelding ]gast ga weg met je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk nog best grappig. Dat ze aan het kaneelhappen is en die gare dansjes van haar zijn ook gaaf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Er staat ook nog zo'n compilatie van Vines van haar met Sophie Turner.
Oberyn heeft op de laatste aflevering na in totaal 2 minuten screentime gehad? Dat zou ik geen hoofdpersoon noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja ligt er inderdaad aan wie je als main character bestempelt. Robbert, Ned, Khal Drogo, Catelyn, Robb, Joffrey en Oberyn waren naar mijn mening toch wel zeker hoofdpersonen hoor.
ja dat is toch de acteur die tyrion speelt? xDDDquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:34 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dusssss...
Wat vonden jullie van het accent van Grey Worm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
golcctlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij zit in zeven van de acht afleveringen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oberyn heeft op de laatste aflevering na in totaal 2 minuten screentime gehad? Dat zou ik geen hoofdpersoon noemen.
Ja als we de definitie van een hoofdpersonage gaan baseren op de lengte van hoelang ze te zien zijn, dan heeft got geen hoofdpersonages!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij zit in zeven van de acht afleveringen.
Wat een ontzettend lekkere reedt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zou ook niet zeggen dat het een hoofdpersonage is. Wat een hoofdpersonage is, is bij GoT sowieso lastig. Maar laten we zijn rol ook niet onderschatten dit seizoen. Hij was wel een van de meer prominente personages.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja als we de definitie van een hoofdpersonage gaan baseren op de lengte van hoelang ze te zien zijn, dan heeft got geen hoofdpersonages!
Die 3 minuten had je toch nog best even af kunnen kijken lijkt me..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef VeX- het volgende:
Godverdehoerentyfus. Ik had vanmorgen dus al een stuk van de ep gekeken. Vanaf het begin van de aflevering tot en met dat stuk waar my nigga Oberyn de baas The Mountain aan het ownen was. Toen moest ik naar mn werk haasten. Ik vrolijk want mn favorietjes bleven leven.
Dus ik keek zonet de aflevering verder met de 'kennis' dat Oberyn ging winnen. Nou je kon me wegvegen toen het tij omsloeg en The Mountain hem te pletter drukte. Ik dacht na the red wedding wel een buffer te hebben opgebouwd maar deze klap komt recht op mn kaak vallen. Ik ben letterlijk even van mn tablet weggelopen.
Dit is echt vertyft. Heb gewoon een pit in mn maag nu door deze trolling. Serieus, fuck het allemaal.
Op zijn minst heb jij nog in een illusie kunnen leven dat het goed kwam, de meeste hadden de shock al meteen te pakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef VeX- het volgende:
Godverdehoerentyfus. Ik had vanmorgen dus al een stuk van de ep gekeken. Vanaf het begin van de aflevering tot en met dat stuk waar my nigga Oberyn de baas The Mountain aan het ownen was. Toen moest ik naar mn werk haasten. Ik vrolijk want mn favorietjes bleven leven.
Dus ik keek zonet de aflevering verder met de 'kennis' dat Oberyn ging winnen. Nou je kon me wegvegen toen het tij omsloeg en The Mountain hem te pletter drukte. Ik dacht na the red wedding wel een buffer te hebben opgebouwd maar deze klap komt recht op mn kaak vallen. Ik ben letterlijk even van mn tablet weggelopen.
Dit is echt vertyft. Heb gewoon een pit in mn maag nu door deze trolling. Serieus, fuck het allemaal.
Als Tyrion doodgaat stop ik met kijken. Ze kunnen allemaal de tyfus krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef VeX- het volgende:
Ik blijf doorkijken tot ik zeker weet dat Tyrion geen zombie wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als Tyrion doodgaat stop ik met kijken. Ze kunnen allemaal de tyfus krijgen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik blijf doorkijken tot ik zeker weet dat Tyrion geen zombie wordt.
Dat was meer om zijn broer uit Kings landing te houden dacht ik. Wel leuk dat Sansa het eindelijk een keer begint te begrijpenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom wilt tywin eigenlijk tyrion dood hebben? hij deed toch in zon andere aflevering emotioneel zeggend dat hij hem liet leven ondanks dat die een dwarf is
Ik hoop nog steeds dat die deal met dingetje en the wall doorgaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom wilt tywin eigenlijk tyrion dood hebben? hij deed toch in zon andere aflevering emotioneel zeggend dat hij hem liet leven ondanks dat die een dwarf is
Z'n vrouw stierf bij de geboorte van Tyrion en verder is hij (een beetje) een schande voor de familie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ze is zo tofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als Tyrion op tijd bij de Night's Watch gaat, kan hij z'n straf ontlopen. De Wall is alleen geen plek voor hem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die deal met dingetje en the wall doorgaat.
Dan was ik misschien niet duidelijk: Dany vroeg zich af of ie alles kwijt was of alleen zijn rotsen en dat wist Melli niet, dus als ie alleen zijn noten kwijt is kan ie nog best "een veeg" geven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:48 schreef Verbal het volgende:
Niet
Hij kan haar technisch geen veeg geven. De pruimen niet op sap zetten. Van bil gaan. Kieren, soppen, ketsen, de oudste beweging ter wereld maken, flenzen, palen, pompen, een punt zetten, ketsen, fleppen, in de suikerpot roeren, het roompotje peilen.
Dus.
V.
Ik denk eigenlijk dat Tyrion prima past daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als Tyrion op tijd bij de Night's Watch gaat, kan hij z'n straf ontlopen. De Wall is alleen geen plek voor hem.
Zou wel interessant zijn als dan de wildlings het daar over hebben genomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als Tyrion op tijd bij de Night's Watch gaat, kan hij z'n straf ontlopen. De Wall is alleen geen plek voor hem.
Als iedereen 1000 wildlings moet doden, ben je nog wel even bezig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
het is 100.000 wildlings tegen 105 night watchers..
hoe kan die aflevering 50+ minuten duren zou je denken.
Ohja.. zo had ik het niet bekekenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als iedereen 1000 wildlings moet doden, ben je nog wel even bezig.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Veel cooler dan dit gaat het niet worden:
[ afbeelding ]![]()
Wat een heldinquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Veel cooler dan dit gaat het niet worden:
[ afbeelding ]![]()
Opzich wel, maar vechten is nou niet z'n sterkste kant.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Tyrion prima past daar.
Ik vraag me eigenlijk wel af wat ze nou van plan zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn als dan de wildlings het daar over hebben genomen.
Hij zou wel een behoorlijk goede steward kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Opzich wel, maar vechten is nou niet z'n sterkste kant.
Vluchten voor de White Walkers toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat ze nou van plan zijn.
Of ben ik dat vergeten?
iedereen blijft daar hangenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben in de rooie bezig (maar dat schiet niet op).
V.
purple weddingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
HEERLIJK! enige keer dat die teef een tegenslag krijgt
Behalve dat je 'm dan niet meer omhoog kan krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan was ik misschien niet duidelijk: Dany vroeg zich af of ie alles kwijt was of alleen zijn rotsen en dat wist Melli niet, dus als ie alleen zijn noten kwijt is kan ie nog best "een veeg" geven.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:31 schreef Cikx het volgende:
Alternatief einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alternatief einde.Too soon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij zou een prima Lieutenant Commander of the Night's Watch kunnen zijn volgens mij. Kan nog leuk worden als zowel Tyrion als Stannis naar The Wall gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Alternatief einde.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
ja oké maar toen zat ik niet zo verbouwereerd te kijken als gisteren. Een onthoofding zag ik wel vaker. Dit was zó intens. Ik ben echt bang voor die Mountainquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vergeet NedDat was de ergste scene voor mij, want dat zag ik totaaaaaal niet aankomen. Ik dacht dat hij de hoofdpersoon was
![]()
![]()
dat kan geen GoT zijn, ik zie een tv op de achtergrond en het is geen GoT-kleding en -interieur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Johquote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat kan geen GoT zijn, ik zie een tv op de achtergrond en het is geen GoT-kleding en -interieur.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat kan geen GoT zijn, ik zie een tv op de achtergrond en het is geen GoT-kleding en -interieur.
____quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Geil? Nee. Mooi? Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
die missandelei was best geil toen ze naakt was, vonden jullie niet?
Ik zag een analogie met The Mountain.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens de *pieieieieiep* was het alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan was ik misschien niet duidelijk: Dany vroeg zich af of ie alles kwijt was of alleen zijn rotsen en dat wist Melli niet, dus als ie alleen zijn noten kwijt is kan ie nog best "een veeg" geven.
Zet dat maar in spoilertags lijkt me.quote:
Ze is meerderjarig hoor.quote:
quote:
Kun je net zo goed die draken weglaten en Hagen Jaqar en die zombies en die white walkers en ... en....quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het is allemaal een grote hoax! De aflevering moet opnieuw geschoten worden!
http://www.sciencealert.com.au/news/20140406-25612.html
Jawel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Draken doen toch niks
White Walkers ook niet
Mwah, ik kijk daar niet voor, maar ik vind het wel raar dat er mee geadverteerd wordt als het ware, terwijl ze amper voorkomen. Laat ze er dan gewoon lekker uit, maar goed, dat denk ik wel bij meer stukken van de serie. Hopelijk komt het allemaal ooit nog bij elkaar om alles een beetje betekenis te geven.quote:
Draken zorgen ervoor dat ze die steden in heeft kunnen nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Draken doen toch niks
White Walkers ook niet
Blijf dat nog steeds het domste van de serie vinden. In het begin constant in beeld alsof ze heel belangrijk zijn en ze dragen zelden iets bij aan het verhaal.
Draken zijn de reden dat Harrenhal er in zijn huidige vorm er zo bij ligt...quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Draken doen toch niks
White Walkers ook niet
Blijf dat nog steeds het domste van de serie vinden. In het begin constant in beeld alsof ze heel belangrijk zijn en ze dragen zelden iets bij aan het verhaal.
Dat was alleen wel 300 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Draken zijn de reden dat Harrenhal er in zijn huidige vorm er zo bij ligt...
En sindsdien zijn er geen draken meer geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was alleen wel 300 jaar geleden.
Maar nu zijn er weer 3!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En sindsdien zijn er geen draken meer geweest.
Nouja, dat zeg ik: om kijkers aan te trekken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk daar niet voor, maar ik vind het wel raar dat er mee geadverteerd wordt als het ware, terwijl ze amper voorkomen. Laat ze er dan gewoon lekker uit, maar goed, dat denk ik wel bij meer stukken van de serie. Hopelijk komt het allemaal ooit nog bij elkaar om alles een beetje betekenis te geven.
Fair point, maar ik wordt er gewoon moe van als ze weer eens White Walkers in de preview laten zien om die dan vervolgens welgeteld 30 seconden screentime te geven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nouja, dat zeg ik: om kijkers aan te trekken.
Lieten ze dat weg, dan had je op het eerste gezicht niet meer te bieden dan Rome of Spartacus o.i.d.
Nu hebben ze zogezegd draken en ijsmonsters, en dat klinkt toch toffer.
En als mensen eenmaal in de serie gezogen zijn en er blijken helemaal geen draken oid in te zitten, dan laten ze de serie toch niet meer vallen.
Dus ik kan het wel begrijpen.
Laat de serie vallen doen. Doe dan, doe dan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Fair point, maar ik wordt er gewoon moe van als ze weer eens White Walkers in de preview laten zien om die dan vervolgens welgeteld 30 seconden screentime te geven.
Goede serie hoor, maar niet het hosanna wat sommige mensen roepen en toch een beetje overgewaardeerd.
Sansa is ook echt freaking lang!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Arya (Maisie) en Sansa (Sophie) schelen in het echt iets meer dan één jaarDat had ik dan ook weer niet verwacht
Geinig, bij mij heeft het omgekeerd gewerkt. Ik was huiverig om de serie te gaan kijken, omdat ik niks geef om fantasy waar het vrijwel alleen om draken en elfjes en zo gaat. Begon dus schoorvoetend aan GoT.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
...
En als mensen eenmaal in de serie gezogen zijn en er blijken helemaal geen draken oid in te zitten, dan laten ze de serie toch niet meer vallen.
De serie is één grote metafoor voor de huidige wereld. Terwijl echte grote problemen zoals draken en klimaatverandering eraan komen zitten koningen/politici maar een beetje te neuzelen over macht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lieten ze dat weg, dan had je op het eerste gezicht niet meer te bieden dan Rome of Spartacus o.i.d.
Nu hebben ze zogezegd draken en ijsmonsters, en dat klinkt toch toffer.
Ik ben wel zeer benieuwd hoe zich dat gaat uitspelen, op basis van deze qoute van de showrunner twijfel ik of het echt zo gaat worden als veel mensen hopen/ verwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het juist mooi, die white walkers die zo op de achtergrond sluimerend steeds dichterbij komen. Een soort onderhuidse spanning, die door de serie verweven is. Gaat echt nog wel komen hoor
ze is 1m75...quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sansa is ook echt freaking lang!![]()
Ik zweer het je, Sansa had nog een goeie kans gemaakt tegen de Mountain.
1m78quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Say whuuut! Dan is LF gewoon enorm klein.
Waar denk je dat die L voor staatquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lena Headey (Cersei): 1,66mquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer benieuwd hoe zich dat gaat uitspelen, op basis van deze qoute van de showrunner twijfel ik of het echt zo gaat worden als veel mensen hopen/ verwachten.Jammer dan dat ten minste 4 van de hoofdrolspelers/posterboys (denk aan Jon, Bran, Dany, Tyrion) beantwoorden aan het cliche goodguy stereotype wat we in andere films/series tegenkomen. Ook iemand als Jaime begint steeds meer richting "braaf" te gaan terwijl een Cersei steeds meer richting evil gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat riekt toch echt naar een klassieke good-evil battle. Het zal nooit een Disneyfilm worden, maar men is toch echt twee overduidelijke kampen aan het vormen."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Zij lijkt ook erg lang vind ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lena Headey (Cersei): 1,66m
De enige die echt een beetje groot te noemen is is die mountian (2m06) voor de rest zijn ze (zeker voor Nederlandse begrippen) echt niet lang.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lena Headey (Cersei): 1,66m
Het ging er toch over of zíj geil was? Volgens mij was ze dat niet. Maar volgens mij was ze wel mooi.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze is meerderjarig hoor.
Je hoeft je geilheid dit keer niet te verbergen.
Hoe dan? Bore him to death?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sansa is ook echt freaking lang!![]()
Ik zweer het je, Sansa had nog een goeie kans gemaakt tegen de Mountain.
Dany een goody? Mag ik daar anders over denken? Nou ook weer niet pure evil, maar goody? Nee ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
Jammer dan dat ten minste 4 van de hoofdrolspelers/posterboys (denk aan Jon, Bran, Dany, Tyrion) beantwoorden aan het cliche goodguy stereotype
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het ging er toch over of zíj geil was? Volgens mij was ze dat niet. Maar volgens mij was ze wel mooi.
O, en ik was ook niet geil.
V.
Dat mag, maar haar gedrag/missie (tot op heden: slaven bevrijden) komt toch wel aardig overeen met wat wij tegenwoordig als "goed" omschrijven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dany een goody? Mag ik daar anders over denken? Nou ook weer niet pure evil, maar goody? Nee ...
Is al heel vaak gezegd hier. Ze gaan gewoon door. Ze weten het hele verhaal al namelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef Evertjan het volgende:
wat gaat er trouwens gebeuren als de serie de boeken heeft bijgehaald? Stopt de serie dan?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.Maar het hele "wel knap, maar niet geil" klinkt als iets wat rechtstreeks uit een Emma Watson topic uit 2005 gecopypaste is.
Niet tot in de details. En ik weet niet of George alle verhaallijnen wil vertellen. Tenzij hij geen zin meer heeft om zijn boeken af te maken...quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is al heel vaak gezegd hier. Ze gaan gewoon door. Ze weten het hele verhaal al namelijk.
Niet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dany een goody? Mag ik daar anders over denken? Nou ook weer niet pure evil, maar goody? Nee ...
Dany is nog het meest "good" van de hele serie, de typische disney princes. De voornaamste ergernis in de hele serie van velen geloof ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje.Maar het hele "wel knap, maar niet geil" klinkt als iets wat rechtstreeks uit een Emma Watson topic uit 2005 gecopypaste is.
[..]
Dat mag, maar haar gedrag/missie (tot op heden: slaven bevrijden) komt toch wel aardig overeen met wat wij tegenwoordig als "goed" omschrijven.
Kan me wel voor stellen dat het de kwaliteit nou niet echt ten goede komt om in een race tegen de klok de boeken te schrijven als je gewend bent er jaren over te doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tenzij hij geen zin meer heeft om zijn boeken af te maken...
Niet nee. Ze heeft d'r leuke smoeltje mee, maar voor de rest vind ik het een naieve doortrapte trut die naar niemand luistert en alleen maar uitersten kent.quote:
Ik zie dat echt niet in d'r en al helemaal geen Disney prinses. Denk echt dat ze met d'r schattige koppie een heleboel mensen en kijkers een rad voor ogen draait.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:31 schreef Norrage het volgende:
Dany is nog het meest "good" van de hele serie, de typische disney princes. De voornaamste ergernis in de hele serie van velen geloof ik.
Het hele punt is juist dat goed en slecht erg vervagen wanneer bepaalde belangen meespelen. Je kunt Cersei als evil neerzetten, feitelijk trachtte ze haar zoon te beschermen en dat opzich is niet zozeer het kwade. Dat ze Tyrion verantwoordelijk houdt voor de dood van haar moeder is sneu maar is dat opzich evil te noemen? Noem het eerder een onterechte wrok. Jaimy was meer arrogant dan echt evil. Ik vind de mountain evil, die dood mensen zonder echte noodzaak (de gevangenen bv). Hij speelt alleen niet een al te grote rol in het verhaal zelf.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer dan dat ten minste 4 van de hoofdrolspelers/posterboys (denk aan Jon, Bran, Dany, Tyrion) beantwoorden aan het cliche goodguy stereotype wat we in andere films/series tegenkomen. Ook iemand als Jaime begint steeds meer richting "braaf" te gaan terwijl een Cersei steeds meer richting evil gaat.
Dat riekt toch echt naar een klassieke good-evil battle. Het zal nooit een Disneyfilm worden, maar men is toch echt twee overduidelijke kampen aan het vormen.
She deals in absolutes....OMG she's a Sith!!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:32 schreef Weakling het volgende:
Niet nee. Ze heeft d'r leuke smoeltje mee, maar voor de rest vind ik het een naieve doortrapte trut die naar niemand luistert en alleen maar uitersten kent.
Doortrapt vind ik haar niet. Zij heeft geprobeerd het beste van haar omstandigheden te maken en wil mensen uit slavernij redden. Niet erg slecht, vind ik. De manier waarop zij dat doet is hard en onbuigzaam, ja, maar volgens mij is dat in haar geval een leerproces en luistert ze her en der wel naar mensen. Voor de rest is zij in haar optiek de rechtmatige koningin van Westeros en drakenmoeder... ja dat zal wel wat met je ego doen, maar er lopen meer onbuigzame ego's rond in de serie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:32 schreef Weakling het volgende:
Niet nee. Ze heeft d'r leuke smoeltje mee, maar voor de rest vind ik het een naieve doortrapte trut die naar niemand luistert en alleen maar uitersten kent.
Ik vind Jon nog een tikkeltje erger. Goed, hij bedonderde de wildlings, wat niet fraai is, maar ergens konden we dat nog wel begrijpen. Verder is het gewoon een koorknaap.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dany is nog het meest "good" van de hele serie, de typische disney princes. De voornaamste ergernis in de hele serie van velen geloof ik.
the nightswatch gaat de volgende aflevering niet overlevenquote:Op woensdag 4 juni 2014 05:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hij zou een prima Lieutenant Commander of the Night's Watch kunnen zijn volgens mij. Kan nog leuk worden als zowel Tyrion als Stannis naar The Wall gaan.
haha ik denk ook van niet maar het moet wel een mega dikke aflevering worden. Potverdoriequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
the nightswatch gaat de volgende aflevering niet overleven
Het beste boek, boek 3, is in twee jaar tijd geschreven. Ik heb de boeken niet gelezen, maar de laatste twee boeken schijnen erg matig te zijn. En hier deed hij 11 jaar over (het was vooral matig door veel fillermateriaal. De serie gaat dit wegknippen, waardoor seizoen 5 wel erg goed zou moeten zijn).quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:32 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kan me wel voor stellen dat het de kwaliteit nou niet echt ten goede komt om in een race tegen de klok de boeken te schrijven als je gewend bent er jaren over te doen.
de slag zal voornamelijk tegen die expeditie van wildlings zijn en niet tegen die 100.000 aan de andere kant van the wall, die zouden eerst door die afgesloten tunnel moetenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
het is 100.000 wildlings tegen 105 night watchers..
hoe kan die aflevering 50+ minuten duren zou je denken.
Niemand in het zuiden maakt zich daar echt zorgen om.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom niemand buiten de Nightswatch aandacht besteed aan de wildlings. Ze worden toch wel op de hoogte gehoiden van wat er daar gebeurt?
Precies. Snow wilde dat wel, maar zijn baas niet. Als er 1 knuppel is die het verdient om gruwelijk aan zijn einde te komen ...quote:
Hoera, een medestander!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:56 schreef Tokamak het volgende:
Dany begint zo langzamerhand een dictator te worden...
klopt ja, net als die scene met dat boek waarin jaimie wordt beschreven als the king slayer en voor de rest blanco, ik verwacht daarom ook dat er een belangrijke rol voor hem weggelegd is mbt tyrion zodoende zal zijn boek verder gevuld wordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Het hele stuk tussen Jaime en Tyrion deze aflevering is volgens mij meer karakter building, zoals dat al enkele afleveringen aan de gang is. Er wordt keer op keer duidelijk gemaakt dat Jaime niet wil dat Tyrion dood gaat.
Dat viel me ook op toen ze naast Littlefinger stond afgelopen afleveringquote:
dikke ijzeren deur ofzoquote:
blijft een ver van mijn bed show gebeuren voor de rest van het land en de signalen mbt the WW worden niet serieus genomenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom niemand buiten de Nightswatch aandacht besteed aan de wildlings. Ze worden toch wel op de hoogte gehoiden van wat er daar gebeurt?
Ze hebben Giants hé, die weten daar wss wel raad mee. Daarom wilde Jon ook dat de tunnel helemaal afgesloten werd..quote:
quote:
Maar wij hebben Gandalf. Pew pew pew, use the force Harry.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ze hebben Giants hé, die weten daar wss wel raad mee. Daarom wilde Jon ook dat de tunnel helemaal afgesloten werd..
idd op het moment dat ze daar doorheen zijn is het klaar. jon zal met een paar matties het wel overleven, maar de restquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ze hebben Giants hé, die weten daar wss wel raad mee. Daarom wilde Jon ook dat de tunnel helemaal afgesloten werd..
valt reuze mee, amerikanen kennendequote:
Ja precies, dat hele "winter is coming" is bijgeloof uit het noorden. Die sukkels met die andere goden en zo. Zo wordt t een beetje gezien geloof ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
blijft een ver van mijn bed show gebeuren voor de rest van het land en de signalen mbt the WW worden niet serieus genomen
Tetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja oke, daarin hadden ze een functie. Alleen heeft heel die verhaallijn aan de andere kant van de zee (nog) geen functie...
Snel gemaakt!quote:
Misschien hebben niet alle kettingen van Sansa een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Snel gemaakt!Wel heel mooi.
Weet er iemand al wat dat sierraad betekent?
maleficentquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond haar er vooral uitzien als een evil queen van disney met die schoudertjes.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond haar er vooral uitzien als een evil queen van disney met die schoudertjes.
De gelijkenis is treffend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De wicked witch toch gewoon.
Epischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |