Mee eens, vooral Joffrey was perfect gelukt!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Perfectie moet je niet laten verwateren met troep natuurlijk.
Ook het eerste wat ze tegen elkaar zeggen als ze elkaar na een aantal jaar weer zien:quote:
Tyrion was terug aan het denken aan vroeger, de goede oude tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Had nou iemand een idee wat de moraal van dat hele beetle verhaal tussen Tyrion en Jamie was ?
Het ging maar door en ik begreep er niets van... althans wat voor bijbedoeling het had.
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Had nou iemand een idee wat de moraal van dat hele beetle verhaal tussen Tyrion en Jamie was ?
Het ging maar door en ik begreep er niets van... althans wat voor bijbedoeling het had.
haha zijn lach is zo aanstekelijkquote:
prachtig, prachtig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekken
Wat laten zien over de band tussen Tyrion en Jaime denk ik. Al vond ik t verhaal zelf vooral een voorbeeld dat iedereen op de een of andere macht heeft/begeert.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wat slecht bedacht ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekken
Waren geen special effects, dus zoveel geld hoefde het niet te kosten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
of het was gewoon tijdverdrijf zodat ze minder tijd hoefden te besteden aan de match en kosten konden besparen
Ik krijg hier spontaan zin van om alles weer opnieuw te kijken.quote:
Het is toch normaal dat in een serie mensen dood gaan. Zal wel erg saai zijn als iedereen onsterfelijk is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee man, geniaalIk had het zo niet bekeken hoor..
Ik heb nog nooit een serie gezien waar main characters zo aan de lopende band - en totaal onverwacht - worden afgeslacht als Game of Thrones.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat in een serie mensen dood gaan. Zal wel erg saai zijn als iedereen onsterfelijk is.
Dat zegt meer over die andere series.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serie gezien waar main characters zo aan de lopende band - en totaal onverwacht - worden afgeslacht als Game of Thrones.
Ik ben geen doorgewinterd serie-kijker maar volgens mij zijn er echt niet zo veel series die zoiets aandurven hoor.quote:
HEERLIJK! enige keer dat die teef een tegenslag krijgtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Robert was ook goed in de omgang met de dames.
[ afbeelding ]
talk shit - get hit.
Game of Thrones heeft dan ook best veel personages. De main characters zoals Arya, Jon Snow, Stannis, Tyrion en Daenerys leven nog steeds. Het zijn voornamelijk de personen om hen heen die sterven. Alleen Ned en Cat zou je misschien nog onder main characters kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serie gezien waar main characters zo aan de lopende band - en totaal onverwacht - worden afgeslacht als Game of Thrones.
Die stukjes van Cat zijn trouwens echt tergent saai. Housewifetroubles TLC muchquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Game of Thrones heeft dan ook best veel personages. De main characters zoals Arya, Jon Snow, Stannis, Tyrion en Daenerys leven nog steeds. Het zijn voornamelijk de personen om hen heen die sterven. Alleen Ned en Cat zou je misschien nog onder main characters kunnen plaatsen.
Tsja ligt er inderdaad aan wie je als main character bestempelt. Robbert, Ned, Khal Drogo, Catelyn, Robb, Joffrey en Oberyn waren naar mijn mening toch wel zeker hoofdpersonen hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Game of Thrones heeft dan ook best veel personages. De main characters zoals Arya, Jon Snow, Stannis, Tyrion en Daenerys leven nog steeds. Het zijn voornamelijk de personen om hen heen die sterven. Alleen Ned en Cat zou je misschien nog onder main characters kunnen plaatsen.
Wat ik al eerder zei, Ned en Catelyn zou je nog onder hoofdpersonen kunnen plaatsen. De rest waren meer bijpersonen die rondom de hoofdpersoon rondhangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja ligt er inderdaad aan wie je als main character bestempelt. Robbert, Ned, Khal Drogo, Catelyn, Robb, Joffrey en Oberyn waren naar mijn mening toch wel zeker hoofdpersonen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |