klopt ja, net als die scene met dat boek waarin jaimie wordt beschreven als the king slayer en voor de rest blanco, ik verwacht daarom ook dat er een belangrijke rol voor hem weggelegd is mbt tyrion zodoende zal zijn boek verder gevuld wordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Het hele stuk tussen Jaime en Tyrion deze aflevering is volgens mij meer karakter building, zoals dat al enkele afleveringen aan de gang is. Er wordt keer op keer duidelijk gemaakt dat Jaime niet wil dat Tyrion dood gaat.
Dat viel me ook op toen ze naast Littlefinger stond afgelopen afleveringquote:
dikke ijzeren deur ofzoquote:
blijft een ver van mijn bed show gebeuren voor de rest van het land en de signalen mbt the WW worden niet serieus genomenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom niemand buiten de Nightswatch aandacht besteed aan de wildlings. Ze worden toch wel op de hoogte gehoiden van wat er daar gebeurt?
Ze hebben Giants hé, die weten daar wss wel raad mee. Daarom wilde Jon ook dat de tunnel helemaal afgesloten werd..quote:
quote:
Maar wij hebben Gandalf. Pew pew pew, use the force Harry.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ze hebben Giants hé, die weten daar wss wel raad mee. Daarom wilde Jon ook dat de tunnel helemaal afgesloten werd..
idd op het moment dat ze daar doorheen zijn is het klaar. jon zal met een paar matties het wel overleven, maar de restquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ze hebben Giants hé, die weten daar wss wel raad mee. Daarom wilde Jon ook dat de tunnel helemaal afgesloten werd..
valt reuze mee, amerikanen kennendequote:
Ja precies, dat hele "winter is coming" is bijgeloof uit het noorden. Die sukkels met die andere goden en zo. Zo wordt t een beetje gezien geloof ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
blijft een ver van mijn bed show gebeuren voor de rest van het land en de signalen mbt the WW worden niet serieus genomen
Tetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja oke, daarin hadden ze een functie. Alleen heeft heel die verhaallijn aan de andere kant van de zee (nog) geen functie...
Snel gemaakt!quote:
Misschien hebben niet alle kettingen van Sansa een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Snel gemaakt!Wel heel mooi.
Weet er iemand al wat dat sierraad betekent?
maleficentquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond haar er vooral uitzien als een evil queen van disney met die schoudertjes.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond haar er vooral uitzien als een evil queen van disney met die schoudertjes.
De gelijkenis is treffend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De wicked witch toch gewoon.
Epischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |