dat kan geen GoT zijn, ik zie een tv op de achtergrond en het is geen GoT-kleding en -interieur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
oh spoiler, dit is pas volgende aflevering!!!![]()
![]()
![]()
Johquote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat kan geen GoT zijn, ik zie een tv op de achtergrond en het is geen GoT-kleding en -interieur.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat kan geen GoT zijn, ik zie een tv op de achtergrond en het is geen GoT-kleding en -interieur.
____quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Geil? Nee. Mooi? Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
die missandelei was best geil toen ze naakt was, vonden jullie niet?
Ik zag een analogie met The Mountain.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die simpele neef is George Martin, de beetles de characters in de serie en wij zijn Tyrion die toekijkt en een logica in het afmaken van onze geliefde characters probeert te ontdekken
Volgens de *pieieieieiep* was het alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan was ik misschien niet duidelijk: Dany vroeg zich af of ie alles kwijt was of alleen zijn rotsen en dat wist Melli niet, dus als ie alleen zijn noten kwijt is kan ie nog best "een veeg" geven.
Zet dat maar in spoilertags lijkt me.quote:
Ze is meerderjarig hoor.quote:
quote:
Kun je net zo goed die draken weglaten en Hagen Jaqar en die zombies en die white walkers en ... en....quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het is allemaal een grote hoax! De aflevering moet opnieuw geschoten worden!
http://www.sciencealert.com.au/news/20140406-25612.html
Jawel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Draken doen toch niks
White Walkers ook niet
Mwah, ik kijk daar niet voor, maar ik vind het wel raar dat er mee geadverteerd wordt als het ware, terwijl ze amper voorkomen. Laat ze er dan gewoon lekker uit, maar goed, dat denk ik wel bij meer stukken van de serie. Hopelijk komt het allemaal ooit nog bij elkaar om alles een beetje betekenis te geven.quote:
Draken zorgen ervoor dat ze die steden in heeft kunnen nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Draken doen toch niks
White Walkers ook niet
Blijf dat nog steeds het domste van de serie vinden. In het begin constant in beeld alsof ze heel belangrijk zijn en ze dragen zelden iets bij aan het verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |