Als iedereen 1000 wildlings moet doden, ben je nog wel even bezig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
het is 100.000 wildlings tegen 105 night watchers..
hoe kan die aflevering 50+ minuten duren zou je denken.
Ohja.. zo had ik het niet bekekenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als iedereen 1000 wildlings moet doden, ben je nog wel even bezig.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Veel cooler dan dit gaat het niet worden:
[ afbeelding ]![]()
Wat een heldinquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Veel cooler dan dit gaat het niet worden:
[ afbeelding ]![]()
Opzich wel, maar vechten is nou niet z'n sterkste kant.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Tyrion prima past daar.
Ik vraag me eigenlijk wel af wat ze nou van plan zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn als dan de wildlings het daar over hebben genomen.
Hij zou wel een behoorlijk goede steward kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Opzich wel, maar vechten is nou niet z'n sterkste kant.
Vluchten voor de White Walkers toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat ze nou van plan zijn.
Of ben ik dat vergeten?
iedereen blijft daar hangenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben in de rooie bezig (maar dat schiet niet op).
V.
purple weddingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
HEERLIJK! enige keer dat die teef een tegenslag krijgt
Behalve dat je 'm dan niet meer omhoog kan krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan was ik misschien niet duidelijk: Dany vroeg zich af of ie alles kwijt was of alleen zijn rotsen en dat wist Melli niet, dus als ie alleen zijn noten kwijt is kan ie nog best "een veeg" geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:31 schreef Cikx het volgende:
Alternatief einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alternatief einde.Too soon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij zou een prima Lieutenant Commander of the Night's Watch kunnen zijn volgens mij. Kan nog leuk worden als zowel Tyrion als Stannis naar The Wall gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als Tyrion op tijd bij de Night's Watch gaat, kan hij z'n straf ontlopen. De Wall is alleen geen plek voor hem.
Alternatief einde.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
ja oké maar toen zat ik niet zo verbouwereerd te kijken als gisteren. Een onthoofding zag ik wel vaker. Dit was zó intens. Ik ben echt bang voor die Mountainquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vergeet NedDat was de ergste scene voor mij, want dat zag ik totaaaaaal niet aankomen. Ik dacht dat hij de hoofdpersoon was
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |