Draken zijn de reden dat Harrenhal er in zijn huidige vorm er zo bij ligt...quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Draken doen toch niks
White Walkers ook niet
Blijf dat nog steeds het domste van de serie vinden. In het begin constant in beeld alsof ze heel belangrijk zijn en ze dragen zelden iets bij aan het verhaal.
Dat was alleen wel 300 jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Draken zijn de reden dat Harrenhal er in zijn huidige vorm er zo bij ligt...
En sindsdien zijn er geen draken meer geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was alleen wel 300 jaar geleden.
Maar nu zijn er weer 3!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En sindsdien zijn er geen draken meer geweest.
Nouja, dat zeg ik: om kijkers aan te trekken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk daar niet voor, maar ik vind het wel raar dat er mee geadverteerd wordt als het ware, terwijl ze amper voorkomen. Laat ze er dan gewoon lekker uit, maar goed, dat denk ik wel bij meer stukken van de serie. Hopelijk komt het allemaal ooit nog bij elkaar om alles een beetje betekenis te geven.
Fair point, maar ik wordt er gewoon moe van als ze weer eens White Walkers in de preview laten zien om die dan vervolgens welgeteld 30 seconden screentime te geven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nouja, dat zeg ik: om kijkers aan te trekken.
Lieten ze dat weg, dan had je op het eerste gezicht niet meer te bieden dan Rome of Spartacus o.i.d.
Nu hebben ze zogezegd draken en ijsmonsters, en dat klinkt toch toffer.
En als mensen eenmaal in de serie gezogen zijn en er blijken helemaal geen draken oid in te zitten, dan laten ze de serie toch niet meer vallen.
Dus ik kan het wel begrijpen.
Laat de serie vallen doen. Doe dan, doe dan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Fair point, maar ik wordt er gewoon moe van als ze weer eens White Walkers in de preview laten zien om die dan vervolgens welgeteld 30 seconden screentime te geven.
Goede serie hoor, maar niet het hosanna wat sommige mensen roepen en toch een beetje overgewaardeerd.
Sansa is ook echt freaking lang!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Arya (Maisie) en Sansa (Sophie) schelen in het echt iets meer dan één jaarDat had ik dan ook weer niet verwacht
Geinig, bij mij heeft het omgekeerd gewerkt. Ik was huiverig om de serie te gaan kijken, omdat ik niks geef om fantasy waar het vrijwel alleen om draken en elfjes en zo gaat. Begon dus schoorvoetend aan GoT.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
...
En als mensen eenmaal in de serie gezogen zijn en er blijken helemaal geen draken oid in te zitten, dan laten ze de serie toch niet meer vallen.
De serie is één grote metafoor voor de huidige wereld. Terwijl echte grote problemen zoals draken en klimaatverandering eraan komen zitten koningen/politici maar een beetje te neuzelen over macht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lieten ze dat weg, dan had je op het eerste gezicht niet meer te bieden dan Rome of Spartacus o.i.d.
Nu hebben ze zogezegd draken en ijsmonsters, en dat klinkt toch toffer.
Ik ben wel zeer benieuwd hoe zich dat gaat uitspelen, op basis van deze qoute van de showrunner twijfel ik of het echt zo gaat worden als veel mensen hopen/ verwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het juist mooi, die white walkers die zo op de achtergrond sluimerend steeds dichterbij komen. Een soort onderhuidse spanning, die door de serie verweven is. Gaat echt nog wel komen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze is 1m75...quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sansa is ook echt freaking lang!![]()
Ik zweer het je, Sansa had nog een goeie kans gemaakt tegen de Mountain.
1m78quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Say whuuut! Dan is LF gewoon enorm klein.
Waar denk je dat die L voor staatquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lena Headey (Cersei): 1,66mquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer benieuwd hoe zich dat gaat uitspelen, op basis van deze qoute van de showrunner twijfel ik of het echt zo gaat worden als veel mensen hopen/ verwachten.Jammer dan dat ten minste 4 van de hoofdrolspelers/posterboys (denk aan Jon, Bran, Dany, Tyrion) beantwoorden aan het cliche goodguy stereotype wat we in andere films/series tegenkomen. Ook iemand als Jaime begint steeds meer richting "braaf" te gaan terwijl een Cersei steeds meer richting evil gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat riekt toch echt naar een klassieke good-evil battle. Het zal nooit een Disneyfilm worden, maar men is toch echt twee overduidelijke kampen aan het vormen."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Zij lijkt ook erg lang vind ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lena Headey (Cersei): 1,66m
De enige die echt een beetje groot te noemen is is die mountian (2m06) voor de rest zijn ze (zeker voor Nederlandse begrippen) echt niet lang.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lena Headey (Cersei): 1,66m
Het ging er toch over of zíj geil was? Volgens mij was ze dat niet. Maar volgens mij was ze wel mooi.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze is meerderjarig hoor.
Je hoeft je geilheid dit keer niet te verbergen.
Hoe dan? Bore him to death?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sansa is ook echt freaking lang!![]()
Ik zweer het je, Sansa had nog een goeie kans gemaakt tegen de Mountain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |