- "I shall wear it like a badge of honor"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Robert was ook goed in de omgang met de dames.
[ afbeelding ]
Talk shit - get hit.
Lekker koppie heeft ze ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
oh spoiler, dit is pas volgende aflevering!!!![]()
![]()
![]()
wejo zonder krullen ziet zij er wel beter uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
oh spoiler, dit is pas volgende aflevering!!!![]()
![]()
![]()
Weet ik eigenlijk niet. Effe IMDBen he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
waar is dit uit? Voor researchdoeleinden.
hahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Effe IMDBen he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vines?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Tokamak het volgende:
Vriend/collega stuurde me dit, ze had de laatste aflevering nog niet gezien
[ afbeelding ]Fuck is deze!!!???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zieke shit.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
kapotte wijnfles, me dunkt.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Tokamak het volgende:
Vriend/collega stuurde me dit, ze had de laatste aflevering nog niet gezien
[ afbeelding ]gast ga weg met je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk nog best grappig. Dat ze aan het kaneelhappen is en die gare dansjes van haar zijn ook gaaf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Er staat ook nog zo'n compilatie van Vines van haar met Sophie Turner.
Oberyn heeft op de laatste aflevering na in totaal 2 minuten screentime gehad? Dat zou ik geen hoofdpersoon noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja ligt er inderdaad aan wie je als main character bestempelt. Robbert, Ned, Khal Drogo, Catelyn, Robb, Joffrey en Oberyn waren naar mijn mening toch wel zeker hoofdpersonen hoor.
ja dat is toch de acteur die tyrion speelt? xDDDquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:34 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dusssss...
Wat vonden jullie van het accent van Grey Worm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |