Dit jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijven slapen is ok als het bij mij thuis is en ik je heb uitgenodigd, of je me zodanig hard het licht uit m'n ogen hebt geneukt dat lopen geen optie meer is, maar in principe wens ik gewoon in m'n eigen bed te slapen, zeg maar.
Dat vooralquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:58 schreef habitue het volgende:
Ik heb er goede en minder goede ervaringen mee
Tja. Uitnodiging om te blijven slapen krijg je er eigenlijk standaard bij als we gaan daten. Anders is de date om half negen afgelopen. #laatstebootquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijven slapen is ok als het bij mij thuis is en ik je heb uitgenodigd, of je me zodanig hard het licht uit m'n ogen hebt geneukt dat lopen geen optie meer is, maar in principe wens ik gewoon in m'n eigen bed te slapen, zeg maar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
om de echte date te laten plaatsvinden.
Een eerste date bij iemand thuis vind ik sowieso al vreemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja het was in overleg over waar af te spreken ivm reistijden enzo inderdaad, dus acceptabel op zich wel. Maar toch. Nee dank je.
En Fax: idd niets mis met een beurt, naar daarna gewoon afrollen en naar huis. Romantisch enzo
.
Posts van BoL langer dan een regel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Ik had laatst ook zo'n gevalletje, zeg maar voor de uberhaupt eerste date. Hell, nog geen kwartier gesproken in zijn totaliteit. We kwamen er toen ook pas achter dat Eindhoven-Amsterdam niet heel ideaal is. Dus ze stelde voor om halfweg af te spreken en als het zou klikken dan naar haar toe te gaan om de echte date te laatsen plaatsvinden. Daar crashen was dan uiteindelijk geen probleem.
Samenvatting vd samenvatting: als het leuk is kan en mag alles, als het niks is dan is heel dat slapen ook geen issue want het wordt toch geen palemanzen. Nu niet. Nooit niet. Ofwel: kappen met dat ge-analyseer altijd en ga nou eens gewoon gasje geven ipv overal beren op de weg zien. Doe es spontaan ofzo, wie weet wordt je leven er leuk van. Ik zeg maar wat hè. Al is de samenvatting vd samenvatting wat langer dan de oorsronkelijke tekst.
Dit was die ene die geen foto's online hadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een eerste date bij iemand thuis vind ik sowieso al vreemd.
Haalt alle vluchtmogelijkheden weg mocht het niet bevallen.
Ik zou je date nog eens screenen op zijn verleden, klinkt als een wannabe Ted Bundy.
Je mag met internetmensen ook helemaal niet meteen bij je thuis af sprekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou je date nog eens screenen op zijn verleden, klinkt als een wannabe Ted Bundy.
En een keer naar de wc om te appen! want als ze binnen het uur niets van je hoort moet ze de politie bellen!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mag met internetmensen ook helemaal niet meteen bij je thuis af spreken
Regel 1 van het internet! Anders eindig je verkracht en in stukjes
Je moet altijd tegen een goede vriendin zeggen waar je bent en op een openbare plek af spreken, dat staat in alle tijdschriften
Mensen doen hier lacherig over, maar ben het serieus wel met je eens. Je weet niet wat voor gek je voor je hebt in het echt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anderhalve week al. So things are getting pretty seriousquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:35 schreef Cart_A1993 het volgende:
Met mijn huidige vriendin die ik via datingsite ontmoet heb, hebben we eerst de avond voor de "grote" date een uurtje wat gedronken samen, we hadden wat tijd over en ik was in de buurt. zo konden we kijken of we elkaar echt leuk vonden, zoniet hadden we de date van de dag erna kunnen cancelen.
We hadden wat gedronken bij haar thuis, ik zei dat dat van mij niet perse hoefde omdat ik dat persoonlijk opdringerig over vind komen om elkaar voor het eerst in haar "comfort" zone te zien, zij gaf aan hier geen probleem mee te hebben.
Daarna gedate, en ondertussen sinds kort (anderhalve week) een relatie met deze geweldige meid!
Ja klopt wel, maar aan de andere kant: je weet ook niet wat je in huis haalt nadat je iemand 1x hebt gezien in de kroeg en dan is het wel oke of zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Mensen doen hier lacherig over, maar ben het serieus wel met je eens. Je weet niet wat voor gek je voor je hebt in het echt.
HÈHÈHÈ, elke relatie is kort geweest he voordat tie lang werdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anderhalve week al. So things are getting pretty serious
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
HÈHÈHÈ, elke relatie is kort geweest he voordat tie lang werd![]()
En nu al serieus, lol hebben en gezelligheid, daar draait het toch om
Nou, dit dus. Ook nogal wat thuisdates gehad, nooit een probleem geweest. En nee, Faxie, er wordt niemand gedrogeerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Ik had laatst ook zo'n gevalletje, zeg maar voor de uberhaupt eerste date. Hell, nog geen kwartier gesproken in zijn totaliteit. We kwamen er toen ook pas achter dat Eindhoven-Amsterdam niet heel ideaal is. Dus ze stelde voor om halfweg af te spreken en als het zou klikken dan naar haar toe te gaan om de echte date te laatsen plaatsvinden. Daar crashen was dan uiteindelijk geen probleem.
Samenvatting vd samenvatting: als het leuk is kan en mag alles, als het niks is dan is heel dat slapen ook geen issue want het wordt toch geen palemanzen. Nu niet. Nooit niet. Ofwel: kappen met dat ge-analyseer altijd en ga nou eens gewoon gasje geven ipv overal beren op de weg zien. Doe es spontaan ofzo, wie weet wordt je leven er leuk van. Ik zeg maar wat hè. Al is de samenvatting vd samenvatting wat langer dan de oorsronkelijke tekst.
Hoogstens van achter bewusteloos geslagen met een knuppelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Ook nogal wat thuisdates gehad, nooit een probleem geweest. En nee, Faxie, er wordt niemand gedrogeerd.
Ja hoor Joe, we weten het nu ondertussen wel. Jij doet ook anaal op de eerste date waar wij hier 7 dates doen over zoenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Ook nogal wat thuisdates gehad, nooit een probleem geweest. En nee, Faxie, er wordt niemand gedrogeerd.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoogstens van achter bewusteloos geslagen met een knuppel
Oh doen we hier ook aan anaal?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja hoor Joe, we weten het nu ondertussen wel. Jij doet ook anaal op de eerste date waar wij hier 7 dates doen over zoenen.
Jij was toch de billenman?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh doen we hier ook aan anaal?
kak...
Dat weet je niet, je zou maar een behoorlijke catfish tegenkomen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar jullie zijn mannen! Jullie hoeven niet bang te zijn om gedwongen anaal te moeten ontvangen
Als ik met iemand thuis af sprak was dat omdat ik al zeker wist dat ik wilde vozenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
& ik vind het meteen zo overkomen alsof je seks wilt.
Klopt, maar als ik anaal had gewild was ik wel homo gewordenquote:
Dan moet het wel een grote sterke zijn. Want dan gooi je de deur gewoon gelijk weer dichtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat weet je niet, je zou maar een behoorlijke catfish tegenkomen..
Maar jij bent een vrouw, dat is andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ik met iemand thuis af sprak was dat omdat ik al zeker wist dat ik wilde vozen
Beetje gedoe om dan eerst in de kroeg te gaan zitten
Ja dat is toch niet erg als je dat weet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dat is anders![]()
Als je als man zijnde een thuisdate afspreekt, om gezellig "wat te drinken" terwijl je dat ook op een leuk terrasje kan doen, weet je als vrouw zijnde toch ook wel waar de man op uit is?
En als ik een meid echt tof vind doe ik dat dus niet, en stel ik altijd terrasje/kroeg voor
Hoe weet je of iemand 'echt tof' is voor een eerste date?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cart_A1993 het volgende:
En als ik een meid echt tof vind doe ik dat dus niet
Newsflash er zijn ook genoeg vrouwen die alleen op seks uit zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dat is anders![]()
Als je als man zijnde een thuisdate afspreekt, om gezellig "wat te drinken" terwijl je dat ook op een leuk terrasje kan doen, weet je als vrouw zijnde toch ook wel waar de man op uit is?
En als ik een meid echt tof vind doe ik dat dus niet, en stel ik altijd terrasje/kroeg voor
Ik heb wel eens ongevraagd een pink in m'n reet gehad hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar jullie zijn mannen! Jullie hoeven niet bang te zijn om gedwongen anaal te moeten ontvangen
Dat is waar, maar je zou maar zo'n flinke neger voor je deur hebben staan die zn voet ertussen zet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet het wel een grote sterke zijn. Want dan gooi je de deur gewoon gelijk weer dicht
De trut!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens ongevraagd een pink in m'n reet gehad hoor
Dan maar afspreken in de kroegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat is waar, maar je zou maar zo'n flinke neger voor je deur hebben staan die zn voet ertussen zet.
Ik app vrij lang met iemand voor ik date, en dan weet je wel of er een "klik" is, en dan is het eigenlijk afwachten of die er in het echt ook is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand 'echt tof' is voor een eerste date?
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Newsflash er zijn ook genoeg vrouwen die alleen op seks uit zijn.
Die moet je niet willen. Er is iets goed mis met ze als ze sex willen. Dat soort dames moet je vermijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Newsflash er zijn ook genoeg vrouwen die alleen op seks uit zijn.
Dus wij gaan niet neuken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:56 schreef Weissman het volgende:
Die moet je niet willen. Er is iets goed mis met ze als ze sex willen. Dat soort dames moet je vermijden.
You just stole my line!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry. Zo ben ik niet.
Sex is speciaal, ik wacht liever op de juiste persoon.![]()
Verschil is dat het bij jou wel serieus zou zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Verschilt per meisje ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Verschil is dat het bij jou wel serieus zou zijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die moet je niet willen. Er is iets goed mis met ze als ze sex willen. Dat soort dames moet je vermijden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Daten jullie ook al via marktplaats? Blijkbaar is daar dus ook een markt voor.
Alleen gok ik wel dat het gemiddelde IQ iets lager ligt dan dat jullie zoekenMaar is dat een man of een vrouw die dat post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Daten jullie ook al via marktplaats? Blijkbaar is daar dus ook een markt voor.
Alleen gok ik wel dat het gemiddelde IQ iets lager ligt dan dat jullie zoekenDat heet geen daten maar prostitutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Je mag "bieden" dus je kan gelijk hebben inderdaad.quote:
Ik gok op een man. Dat stond er niet bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is dat een man of een vrouw die dat post?
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet erg als je dat weet?
Ik weet liever meteen waar hij op uit is dan dat we op het terras gaan zitten terwijl hij alsnog alleen op seks uit is
"ja ik vind hakken ook heel geil"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik gok op een man. Dat stond er niet bij.
"kun je morgen afspreken, ik heb een stijfje bij het idee, ik wil je hakken volspuitenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ja ik vind hakken ook heel geil"
- ja ik ook
"en nu? "
Mits man!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"kun je morgen afspreken, ik heb een stijfje bij het idee, ik wil je hakken volspuiten![]()
![]()
![]()
"
oh anders vervang je het stijfje door "bonkende clit" en het volspuiten door "volsauirten" opgelost.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mits man!
Vrouw: morgen afspreken om te scharen?!
Het is alleen sneu omdat marktplaats nou niet echt het ideale platform er voor isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh anders vervang je het stijfje door "bonkende clit" en het volspuiten door "volsauirten" opgelost.
Maar dit is echt wel te triest voor woorden hoor
Ik vind het vooral sneu omdat die mensen niet weten dat ze zich zelf voor gek zetten. Er zijn hier honderden websites voor op internet. Of andere plekken waar dit wel op z'n plaats is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is alleen sneu omdat marktplaats nou niet echt het ideale platform er voor is
Als hij toch iemand vind die hoge hakken ook kei geil vind en ze gaan samen lekker neuken en schoenen likken is dat toch kei leuk voor hun?
Zolang je geen andere mensen (ongevraagd) lastig valt (of dieren) dan denk ik altijd alleen maar 'good for you'
Shoesniffer1978 zal zich nergens meer kunnen vertonen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu omdat die mensen niet weten dat ze zich zelf voor gek zetten. Er zijn hier honderden websites voor op internet. Of andere plekken waar dit wel op z'n plaats is.
Wat ze verder uitspoken moeten ze inderdaad zelf weten.
Ik las net ook een advertentie van een man, hij had voor 300 euro een IPhone te koop. Maar als je naakt met hem zou komen koffie drinken en hij mocht je goed bekijken, mocht je hem gratis meenemen.![]()
Kom op.
Ah jawel, er zijn genoeg websites waar je je niet hoeft te schamen voor je fetish.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Shoesniffer1978 zal zich nergens meer kunnen vertonen.
Zaterdag heeft habitue een date, c_c binnenkort wss. En zo zijn er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:39 schreef mr-green het volgende:
Wel een beetje weinig date verhalen de laatste tijd...
Ja precies. Dat is wel een beetje zieligquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu omdat die mensen niet weten dat ze zich zelf voor gek zetten. Er zijn hier honderden websites voor op internet. Of andere plekken waar dit wel op z'n plaats is.
.
ik doe (deed) juist wel door-de-weeks. Mijn weekenden zijn te leuk voor deze ongein.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag heeft habitue een date, c_c binnenkort wss. En zo zijn er nog wel een paar.
Maarja doordeweeks wordt niet superveel gemeet.
En jij dan?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
En ik post ook bijna nooit dateverslagen want ik ben veel te bang dat ze mee lezen
Vertel jij aan je dates wat jouw account is op FOK! of date je soms met FOK!ers?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is wel een beetje zielig
Ook voor hen, want nu is de kans dat iemand gaat reageren veel kleiner
En ik post ook bijna nooit dateverslagen want ik ben veel te bang dat ze mee lezen
Je weet maar nooit of iemand een fokker / lurker isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Vertel jij aan je dates wat jouw account is op FOK! of date je soms met FOK!ers?
Weet je hoeveel mensen op fok zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel jij aan je dates wat jouw account is op FOK! of date je soms met FOK!ers?
Klopt, maar dan weten ze als nog je username niet. Of zetten jullie er zo veel info + foto's op dat dit gemakkelijk te achterhalen is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of iemand een fokker / lurker is
Had hij het ook door dat dit jouw account was?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen op fok zitten
Mijn vriend zit ook op fok, wist ik veel. Niet echt iets wat de eerste 800 dates ter sprake komt
Als iemand in het datingtopic zegt dat ie gister een dat eheeft gehad en in een kroeg heeft gezeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt, maar dan weten ze als nog je username niet. Of zetten jullie er zo veel info + foto's op dat dit gemakkelijk te achterhalen is?
Ik ben toen snel van username geswitched so no harm donequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had hij het ook door dat dit jouw account was?
zo kwam hij erachter dat ze samen een open relatie hebben. Zij dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had hij het ook door dat dit jouw account was?
Precies. Vooral in combi met een beetje inhoud over de date en wat achtergrond info over jezelfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand in het datingtopic zegt dat ie gister een dat eheeft gehad en in een kroeg heeft gezeten.
Weet de lezer evt wel te achterhalen dat jij dat evt zou kunnen zijn hoor
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zo kwam hij erachter dat ze samen een open relatie hebben. Zij dan.
True, maar het is natuurlijk aan jezelf hoeveel details je post.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand in het datingtopic zegt dat ie gister een dat eheeft gehad en in een kroeg heeft gezeten.
Weet de lezer evt wel te achterhalen dat jij dat evt zou kunnen zijn hoor
pijnlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zo kwam hij erachter dat ze samen een open relatie hebben. Zij dan.
Dan kun je er helemaal niet over klagen, want die sherlocken je vastquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Daarom moet je ook gewoon met (bekende) fokkers daten. Heb je die ellende niet
Daarom ook lekker klonenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kun je er helemaal niet over klagen, want die sherlocken je vast
Ik zou het eerst tegen de date vertellen, en daarna op fok posten als ik wist dat het een fokker wasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ook lekker klonen
Maar nee, je moet gewoon ook kunnen klagen, weet hij/zij er ook gelijk vanaf en kan je het oplossen
Wow, was Weiss ziek?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er hoogstens seks mee, maar dat wou jij weer niet
Ik voorheen ook niet. Maar heb het stiekem toch al gedaan.quote:
Sommige vrouwen niet zeg je. Betekent dus dat andere vrouwen er juist wel van houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
Thuisdates zijn opzich niet erg, als je zeker van elkaar bent dat de persoon ook is zoals je denkt dat tie is. zelf stel ik nooit een thuisdate voor, puur omdat ik snap dat sommige vrouwen daar niet van houden.
& ik vind het meteen zo overkomen alsof je seks wilt.
Was...? Isquote:
Soms kan je het niet weerstaan hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voorheen ook niet. Maar heb het stiekem toch al gedaan.
Soms rol je er gewoon in, of zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was...? Is
[..]
Soms kan je het niet weerstaan heHeb ik ook wel eens gehad
Dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sommige vrouwen niet zeg je. Betekent dus dat andere vrouwen er juist wel van houden.
En de meeste mannen willen toch ook seks (en genoeg vrouwen ook). Waarom doet iedereen zo moeilijk als je daar gewoon voor uit komt?
Het verschilt. En anders irl is niet per definitie goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
Soms rol je er gewoon in, of zo.
Over het algemeen zijn FOK!ers toch heel anders irl dan op FOK!. Althans, dat is mijn ervaring.
Dat haal je wel uit de gesprekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat is ook wel zo.
Maar hoe weet je dat een vrouw dat direct wilt, als je diegene nog nooit in het echt hebt gezien?
Oh ik bedoelde nu wel dat het positief was. Aardiger dan ze overkomen op internet bedoel ik. Overigens bedoel ik dan niet de mensen met wie ik zou daten maar in het algemeen de mensen van fok die ik gemeet heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het verschilt. En anders irl is niet per definitie goed
Dat is waar, toch maak ik altijd wel een afweging wat voor type meisje het is. Maar met iemand waar ik echt wel relatiemogelijkheden mee zie stel ik seks altijd even uit (en ja ik ben een gezonde jongemanquote:
Ik dacht dat we dit geheim zouden houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ooit 1x een fokker gedate en dat was wel echt damn
Maar goed, ik date geen fokkers. Het is een regel. Hij was er onderdoor gesneaked
Hoe vaak hebben we die shit hier wel niet gehoordquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Maar goed, ik date geen fokkers. Het is een regel.
elke user zegt dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we die shit hier wel niet gehoord![]()
Zelf Faxie zegt het tegenwoordig, dus dan weet je hoe serieus je dat moet nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we die shit hier wel niet gehoord![]()
Inderdaad uit het gesprek. Jij denkt toch ook te weten dat ze het niet wil? Ik draai dat om.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.
Maar hoe weet je dat een vrouw dat direct wilt, als je diegene nog nooit in het echt hebt gezien?
Er worden wel wat soa's doorgegeven jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Moet het maar niet zo'n dramabende zijn op fok
Dan deed ik wel mee
Maar ik heb geen zin in een gedeelde soa
Geen last van. Maar ik neuk dan ook niemand van fok.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
En dan al dat gedoe weer als iemand eerst met poppetje A ging en daarna met B en dat C daar weer een mening over heeft en dat B natuurlijk een enorme haat heeft richting A
Blabla
GTST is er niks bij
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen last van. Maar ik neuk dan ook niemand van fok.
Foksters datenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelf Faxie zegt het tegenwoordig, dus dan weet je hoe serieus je dat moet nemen.
Mijn inrichting veroorzaakt nogal eens wat heisa, zelfs in dit topicquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:26 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap dat thuisdate vraagstuk nooit zo. Natuurlijk zit het erin dat je blijft slapen maar even zo goed kan het zijn dat dat niet gebeurt, is juist leukEn je ziet gelijk met wie je te maken hebt als je bij iemand thuiskomt, of het goed voelt om daar te zijn. Ik vind het wel voordelen hebben. Om dat nou van te voren uit de chats op te maken is aannames doen. Je kunt met het idee spelen en flirten maar nog steeds niet met iemand het bed willen delen als puntje bij paaltje komt. Nooit vanuit gaan, go with the flow. En als ik lees hoeveel kroegdates thuis eindigen maakt dat ook al niet uit
Vooral het feit dat je die foto's hier ging delen volgens mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn inrichting veroorzaakt nogal eens wat heisa, zelfs in dit topic
wie wil er een foto?
Ik heb tegenwoordig een hoop planten en een loswandelende poesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vooral het feit dat je die foto's hier ging delen volgens mij
Ik vond het wel wat statisch ja, fiftiesmaar dan wel graag wat meer "leven" in huis. OCD?
Twee loslopende poezen toch? Ik ben nog erger dan jijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een hoop planten en een loswandelende poes
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Twee loslopende poezen toch? Ik ben nog erger dan jijsorry.
Nice!
Leuk experiment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Faxie een kloontje maakt en zich gaat gedragen naar alle tips die hij hier krijgt
ik zou hem nog steeds datenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:46 schreef Silenus het volgende:
Dat weet je niet, misschien een naïeve die zijn reputatie niet kent.
quote:
quote:
EN IK DAN?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ik kan mij ergens wel voorstellen dat Faxie niet met een bezette vrouw wil daten
Scherp weer van jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ik kan mij ergens wel voorstellen dat Faxie niet met een bezette vrouw wil daten
Als hij deze hint niet oppikt dan geef ik het op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb nog geen dm gehad dus dat lijkt me duidelijk genoeg
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet niet of jij met een bezette vrouw wil daten.. vertel eens
DM haar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluit.
"neuken" werkt altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Snel, wie heeft een gigantisch foute openingszin voor me?
Ik wist het! Okee:quote:
Jij. Ik. Ikea. Wanneer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Snel, wie heeft een gigantisch foute openingszin voor me?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
What has 50 teeth and holds back the incredible hulk?
- ?
My zipper.![]()
Al is die voor vrouwen misschien minder toepasselijk.
"Het spreekt 1 woord Frans en neukt als een tijger..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
What has 50 teeth and holds back the incredible hulk?
- ?
My zipper.![]()
Al is die voor vrouwen misschien minder toepasselijk.
oeh!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluit.
Ik heb wel eens een bed gesloopt, pluggen uit de muur (ja dat bed zat vast in de muur...).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef mr-green het volgende:
Hahaha samen een bed in elkaar zetten. Ok dat vraagt maar om een ding: NEUKEN!!!
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bed gesloopt, pluggen uit de muur (ja dat bed zat vast in de muur...).
"Kom je vanavond bij mij eten? Mijn ouders komen ook"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
-ho, ff gegevens verwijderen, moment-
Eigenlijk zou ik deze niet moeten klieren, want geile vent, maar ik verveel me.
Haha ik zag je gegevensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik deze niet moeten klieren, want geile vent, maar ik verveel me.
Zie-mij-hard-seks-hebben-postquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef mr-green het volgende:
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachen
lol, dat harde seks koppel jij eraan. Was gewoon een oud bed...quote:
Ik snapte anders niet het doel van het posten van een dergelijke postquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef mr-green het volgende:
lol, dat harde seks koppel jij eraan. Was gewoon een oud bed...
Maar voor jou beeldvorming houden we het op snoeiharde seks en gaten in de muur van het bonken ok
Het was gewoon een vrouw met veel massa, weet je hoe lang het duurt voordat zo'n massa tot stilstand is gekomen? Gewoon een beetje Newton bijbrengen tijdens de seksquote:
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Kom je vanavond bij mij eten? Mijn ouders komen ook"
"Wat vind jij een mooie naam voor een baby?"
"Mijn vriendinnen willen je ook een keer zien"
ben je al moe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.
Meer! Meer! Meer!
meestal prik ik hem er juist in bij een one-night-standquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef mr-green het volgende:
Daarom heb ik weinig met online daten... Openingszinnen, standaard vragen vanuit de andere kant etc etc.
Mrja openingszinnen tijdens uitgaan zijn ook vaak onzin maar dan heb je wel even face 2 face een gesprek met iemand en kan je wat beter een indruk van de persoon krijgen. Ook one night stands prik je er zo uit.
Ik heb een opening, heb jij zin?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.
Meer! Meer! Meer!
looool prik en pikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
meestal prik ik hem er juist in bij een one-night-stand
Dat is dus niet gebeurdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef mr-green het volgende:
Hahaha samen een bed in elkaar zetten. Ok dat vraagt maar om een ding: NEUKEN!!!
Dat deed het oude bed dus ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachen
die eerste snapt denk ik de helft van de vrouwen nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef habitue het volgende:
Are you from Tennessee? Cos you're the only 10 I see!
jouw jas zou prachtig staan aan mijn kapstok .
Kleren.. tapijtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef habitue het volgende:
Are you from Tennessee? Cos you're the only 10 I see!
jouw jas zou prachtig staan aan mijn kapstok .
Die moet je dan ook niet op badoo proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
die eerste snapt denk ik de helft van de vrouwen niet
wel mooi om gelijk een shifting te maken
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid!quote:
Ik zou haar ook niet serieus nemen volgens mij, dus ik hou me inquote:
duh Tiender is meer voor de fun en soms een one night standquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik nooit een succesverhaal ga hebben met tinder, want ik kan die shit niet serieus nemen.
Ik noem een ONS ook een succes heur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
duh Tiender is meer voor de fun en soms een one night stand
Hoeveel mensen ik wel niet ken (in een relatie) die op tinder zitten... puur voor de fun
goed puntquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik noem een ONS ook een succes heur.
De tegenpartij meestal niet in mijn gevalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Totaal geen last van. En anders is het niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
En dan al dat gedoe weer als iemand eerst met poppetje A ging en daarna met B en dat C daar weer een mening over heeft en dat B natuurlijk een enorme haat heeft richting A
Blabla
GTST is er niks bij
Is dit een verkapte dateoproep yats.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef yats het volgende:
[..]
Totaal geen last van. En anders is het niet mijn probleem.
Zo lastig kan het toch niet zijn om er een date uit te slepen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik nooit een succesverhaal ga hebben met tinder, want ik kan die shit niet serieus nemen.
als je herpes krijgt lijkt me dat toch best wel jouw probleemquote:
Goede reden om fok dating te mijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je herpes krijgt lijkt me dat toch best wel jouw probleem
1 waarvan ik het weetquote:
En dat is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij een faxietje doen. Mark my words.
Heerst dat zo op fok?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je herpes krijgt lijkt me dat toch best wel jouw probleem
Jij blij dat je niet met fokkers datequote:
quote:
Ik kon de druk niet aan wetende dat jullie hier zoveel van een date verwachten.quote:
Hehe, inderdaad. Belde twaalf uur op een dag met een date als het niet langer was. Hoe heette die leip ook alweer? Cyclone oid? Nooit meer wat van vernomen trouwens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:
Oh ja, dat was met die mafklapper die úren met een date belde vanaf zijn werk, dat is alweer een hele tijd geleden in dit topic, ik zit hier al te lang
Toen had ik net een nieuw bed gekocht, zouden we in elkaar gaan zettenNooit iets van gekomen natuurlijk.
Die kerel, als ik de goede voor me heb, belde vanaf een schip dacht ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Clicks_nl het volgende:
Twaalf uur??? Damn. Hoe kom je dan nog ergens aan toe?
Heb de meeste dates eigenlijk altijd geregeld zonder gebeld te hebben
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet ook maar weer eens een fokdate hebben trouwens, alweer een tijdje geleden. Laatste keer zou met iemand zijn die niet helemaal goed bij haar hoofd was of iets. Is er ook niet meer van gekomen.
Was je daar voor de evt date al achter of pas laterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet ook maar weer eens een fokdate hebben trouwens, alweer een tijdje geleden. Laatste keer zou met iemand zijn die niet helemaal goed bij haar hoofd was of iets. Is er ook niet meer van gekomen.
Een rit naar een date of een 'rit' ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster kennen is nog praktisch ook.. hij geeft me een rit
En, stroomt je DM-box al vol?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie nu pas deze. Wat the fuck mên.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou haar ook niet serieus nemen volgens mij, dus ik hou me in
En weer terug?quote:
Alsof die ooit hoog geweest isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat jouw kans hierop inderdaad vrij laag is inmiddels.
Wie zegt dat ik dat al niet gedaan heb?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Faxie een kloontje maakt en zich gaat gedragen naar alle tips die hij hier krijgt
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou hem nog steeds daten
Ik vind het een dotje
Niet mijn schuld hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Rhubarb! Je DM én PM-box zitten vol! Wees eens niet zo populair mens! M'n verhaal hangt nog halverwege!
Daarbij zou er weinig succes zijn, aangezien je nog steeds onder deze post hoe ellendig je het hebtquote:
Wie was je kloon dan? Kunnen we kijken wat er mis gingquote:
Jaaaa cyclone! Die deed inderdaad een Spezza'tje om vervolgens écht niet meer terug te kerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Belde twaalf uur op een dag met een date als het niet langer was. Hoe heette die leip ook alweer? Cyclone oid? Nooit meer wat van vernomen trouwens.
Yepquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die kerel, als ik de goede voor me heb, belde vanaf een schip dacht ik.
Zijn jullie de recordhouders hier?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef eefje801 het volgende:
H_J en ik zijn trouwens wel de Wilma Nanninga's van dit topic zeg
F1976quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij zou er weinig succes zijn, aangezien je nog steeds onder deze post hoe ellendig je het hebt
[..]
Wie was je kloon dan? Kunnen we kijken wat er mis ging
Bedoelde dat we altijd precies weten wie met wie gaat/ging en dat ook nog eens leuk vinden om te weten volgens mijquote:
Ik was jou nog even vergeten, jij bent helemaal goed op de hoogte altijd.quote:
Uhm effe denken, klinkt wel bekend. Maar die had nog steeds volgens mij veel wat van jouw trekjes.quote:
Het is toch F1978?quote:
quote:
Oepsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat echt? Want dan vind ik het wel meesterlijk van je ha ha.
Jezus, die heb ik als FA ooit nog geband geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef Cue_ het volgende:
Wat ik idd zo snel even teruglees en qua reacties van anderen, was je toen nog erger en is Faxie zelfs nog een beter account
Toch weten jullie niet alles, dat kan haast niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Bedoelde dat we altijd precies weten wie met wie gaat/ging en dat ook nog eens leuk vinden om te weten volgens mij
Try mequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Toch weten jullie niet alles, dat kan haast niet.
Lijstjes willen we!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Try me
Vanaf het moment dat ik hier kwam kan ik bijna alle dategeschiedenissen oplepelen, bijna allemaal met nickname. Fotografisch geheugen(klinkt beter dan: heb veel tijd hier doorgebracht)
Nu je het zegt, ja. Al heeft dat weer niet met dategerelateerde zaken te maken moet ik bekennen. Ik heb van jou nog niks gehad, of ik moet het over het hoofd gezien hebben. Zou jammer zijn. I'll show you mine, you'll show me yours en lachen om elkaars grapjes enzo.quote:
Goed bezig! Altijd spannend, fokkers daten. Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef Clicks_nl het volgende:
Heb voor zover ik weet nog nooit een fokster gedate. Wel een fokdate in de planning, dus wie weet....
Sommige verhalen zijn ook wel leuk om terug te lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Try me
Vanaf het moment dat ik hier kwam kan ik bijna alle dategeschiedenissen oplepelen, bijna allemaal met nickname. Fotografisch geheugen(klinkt beter dan: heb veel tijd hier doorgebracht)
D'r zus wegbrengen, had ze van te voren al aangegeven voor we op date gingenquote:
Er is een kans dat ze meeleest dus dat hou ik nog even als verrassingquote:Op woensdag 4 juni 2014 07:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig! Altijd spannend, fokkers daten. Wat gaan jullie doen?
geloof me, ik vind dat helemaal niet leuk om te weten. T zit gewoon in mijn systeem ofzo, FOK dringt door waar het niet kanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedoelde dat we altijd precies weten wie met wie gaat/ging en dat ook nog eens leuk vinden om te weten volgens mij
[..]
Ik was jou nog even vergeten, jij bent helemaal goed op de hoogte altijd.
Ik heb hem ook echt al heel lang niet zien posten, ook niet in Hoe voel je je nu
Ik vind het vooral leuk als mensen wat anders beweren dan ze in de eerste instantie over hun date schreven. Dan weet ik dat het niet kloptquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geloof me, ik vind dat helemaal niet leuk om te weten. T zit gewoon in mijn systeem ofzo, FOK dringt door waar het niet kan
ben er helemaal mee klaar. Alles eraf geflikkerd. T zal de lente wel zijn. Kom momenteel veel tegen als ik buiten ben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk als mensen wat anders beweren dan ze in de eerste instantie over hun date schreven. Dan weet ik dat het niet klopt
Maar las ik nou dat je de datingsites aan de wilgen hebt gehangen? Of vind je er gewoon even niks meer aan.
Bij twijfel niet datenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:55 schreef Weissman het volgende:
Iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
Neh, ik ben niet je type. Maar ik geniet graag mee van de giechelmeisjes die zich op je leuter werpen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja. Al heeft dat weer niet met dategerelateerde zaken te maken moet ik bekennen. Ik heb van jou nog niks gehad, of ik moet het over het hoofd gezien hebben. Zou jammer zijn. I'll show you mine, you'll show me yours en lachen om elkaars grapjes enzo.
Ik lees het straks wel, zo druk als een klein baasje hier.
Ben jij nou de uber troll van Fok!?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:55 schreef Weissman het volgende:
Ik ben trouwens ook best onzeker over een date.
Het gaat niet zo goed met haar opleiding vertelde ze me. Wat ik in dit topic begreep is dat het opleidingsniveau heel belangrijk is voor het verloop van een date?
Ze heeft trouwens donker kleurig haar. Ook niet onbelangrijk toch?
Oh geen idee. Ik heb niet echt een type. Ja, een vent die weet wat hij wil, en daarvoor uitkomt. Die zijn zeldzamer dan je zou zeggen.quote:
Het verbaast me vooral dat er nog users zijn die de flauwe troll-'grapjes' van Weissmann nog niet doorhebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben trouwens ook best onzeker over een date.
Het gaat niet zo goed met haar opleiding vertelde ze me. Wat ik in dit topic begreep is dat het opleidingsniveau heel belangrijk is voor het verloop van een date?
Ze heeft trouwens donker kleurig haar. Ook niet onbelangrijk toch?
Ben jij nou de uber troll van Fok!?
Die posts van jou zijn echt zo .... dat ik mij soms afvraag of je nou de boel zit te fokken of dat je het echt meent (wat dan weer alles perfect helder maakt )
Ohja, die zullen er wel aankomen jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ib4 "een beetje zweet is niet vies![]()
"
etc etc![]()
Wat ga je doen op de date?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik heb niet echt een type. Ja, een vent die weet wat hij wil, en daarvoor uitkomt. Die zijn zeldzamer dan je zou zeggen.
Zaterdag wordt het 29 graden blijkbaar. Pfff. Wordt een zweetdate.
Jurkjes als het warm is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, die zullen er wel aankomen ja. Anyway, prima reden om een kek jurkje aan te doen, en de date 's avonds plaats te laten vinden.
Hapje eten en een kroeg in/het terras op/struinen door de binnenstad, in zijn stad. En een jurkje moet ik nog goed uitkienen, want hij is precies even lang als ik dus ik had bedacht hakken even achterwege te laten. Maar ja, een jurkje zonder fatsoenlijke schoenen kan ook niet echt. Lastig, lastig.quote:
Gewoon aantrekken hoor die hakken, toch leuk?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hapje eten en een kroeg in/het terras op/struinen door de binnenstad, in zijn stad. En een jurkje moet ik nog goed uitkienen, want hij is precies even lang als ik dus ik had bedacht hakken even achterwege te laten. Maar ja, een jurkje zonder fatsoenlijke schoenen kan ook niet echt. Lastig, lastig.
Jaa, moet ik ook nog uitzoeken voor mijn date, altijd leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jurkjes als het warm is.Wat ga je doen?
Ballerina's?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hapje eten en een kroeg in/het terras op/struinen door de binnenstad, in zijn stad. En een jurkje moet ik nog goed uitkienen, want hij is precies even lang als ik dus ik had bedacht hakken even achterwege te laten. Maar ja, een jurkje zonder fatsoenlijke schoenen kan ook niet echt. Lastig, lastig.
serieus hierop reageren...quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het verbaast me vooral dat er nog users zijn die de flauwe troll-'grapjes' van Weissmann nog niet doorhebben.
Gewoon hakken aantrekken. Een beetje vent komt er mee weg als hij een iets langere dame aan zijn zijde heeft. Of hij moet zelf echt dwarf zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die vind ik intens lelijkquote:
Ik heb ze ook niet omdat ze belabberd lopen, maar het had een oplossing kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die vind ik intens lelijk. Dus heb ze ook niet. Maar ik wil ook niet boven 'm uit torenen.
/justgirlythings
Inderdaad!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of iemand een fokker / lurker is
Ja ze kunnen wel leuk zijn, aan poezelige meisjesvoetjes. Niet aan die mannenpoten die ik heb. Ik zat net ook al te bedenken dat ik maar moet gaan winkelen, maar walgde al snel van m'n eigen sex-and-the-city-gehalte. Ik bedenk wel wat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt zo'n 20 paar ballerina's![]()
Maar als het echt warm is en je gaat gewoon op het terras wat eten kan een fatsoenlijk slippertje/sandaaltje toch ook wel?
Of koop gewoon wat nieuws
All starsquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet omdat ze belabberd lopen, maar het had een oplossing kunnen zijn.![]()
Hoe lang is je jurkje en wat voor stijl is het? Ik weet niet hoe oud/jong je bent, maar ik zie 20ers regelmatig in een korter jurkje met lage all stars eronder.
En anders toch gewoon maar een klein hakje, denk ik. 4cm lengteverschil is niet zo opvallend.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:53 schreef habitue het volgende:
Gewoon hakken ja maar maak het niet te bont
Hakken, altijdquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Als je ze nu aantrekt, weet ie gelijk of ie het wat vindt, en jij ook.
Anders zou je nooit meer hakken aan moeten trekken
Kleine kans, maar ik wil het wel eens meemaken (zelf 1.90)quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook als het meisje dan langer dan je is?
Daarom staat er ook "als"quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:47 schreef Clicks_nl het volgende:
Kleine kans, maar ik wil het wel eens meemaken (zelf 1.90)
Heb wel een poosje gedate met een vrouw die op hakken boven me uitkwam. Zij 1.82 plus hakken waarvan ik me afvroeg hoe ze er op kon lopen. Dat het niet verder is gegaan was niet vanwege de hakkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom staat er ook "als"
Ze wil gewoon weten of jij het erg zou vinden als de vrouw langer is dan jij als ze hakken aan heeft.
Mij zou een klein lengteverschil niet uitmaken. (Paar cm)quote:
Ja. Ik heb advies nodig en daar is dit topic voor. Puh. Ik ga later deze week vragen wie moet betalen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:05 schreef Weissman het volgende:
Krijgen we nu na een, gewicht, BMI, omvang, haarkleur, opleidingsniveau, ook een lengte discussie?
Gaan jullie seks hebben na de date?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Ik heb advies nodig en daar is dit topic voor. Puh. Ik ga later deze week vragen wie moet betalen.
Neenee, geen seks, dus corrigerend ondergoed is een optie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Gaan jullie seks hebben na de date?
Zo nee, rekening netjes delen. Anders gewoon hem laten betalen
Vertel waar wil jij het over hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:05 schreef Weissman het volgende:
Krijgen we nu na een, gewicht, BMI, omvang, haarkleur, opleidingsniveau, ook een lengte discussie?
afknapperquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, geen seks, dus corrigerend ondergoed is een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |