Leuk experiment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Faxie een kloontje maakt en zich gaat gedragen naar alle tips die hij hier krijgt
ik zou hem nog steeds datenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:46 schreef Silenus het volgende:
Dat weet je niet, misschien een naïeve die zijn reputatie niet kent.
quote:
quote:
EN IK DAN?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ik kan mij ergens wel voorstellen dat Faxie niet met een bezette vrouw wil daten
Scherp weer van jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ik kan mij ergens wel voorstellen dat Faxie niet met een bezette vrouw wil daten
Als hij deze hint niet oppikt dan geef ik het op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb nog geen dm gehad dus dat lijkt me duidelijk genoeg
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet niet of jij met een bezette vrouw wil daten.. vertel eens
DM haar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluit.
"neuken" werkt altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Snel, wie heeft een gigantisch foute openingszin voor me?
Ik wist het! Okee:quote:
Jij. Ik. Ikea. Wanneer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Snel, wie heeft een gigantisch foute openingszin voor me?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
What has 50 teeth and holds back the incredible hulk?
- ?
My zipper.![]()
Al is die voor vrouwen misschien minder toepasselijk.
"Het spreekt 1 woord Frans en neukt als een tijger..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
What has 50 teeth and holds back the incredible hulk?
- ?
My zipper.![]()
Al is die voor vrouwen misschien minder toepasselijk.
oeh!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluit.
Ik heb wel eens een bed gesloopt, pluggen uit de muur (ja dat bed zat vast in de muur...).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef mr-green het volgende:
Hahaha samen een bed in elkaar zetten. Ok dat vraagt maar om een ding: NEUKEN!!!
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bed gesloopt, pluggen uit de muur (ja dat bed zat vast in de muur...).
"Kom je vanavond bij mij eten? Mijn ouders komen ook"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
-ho, ff gegevens verwijderen, moment-
Eigenlijk zou ik deze niet moeten klieren, want geile vent, maar ik verveel me.
Haha ik zag je gegevensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik deze niet moeten klieren, want geile vent, maar ik verveel me.
Zie-mij-hard-seks-hebben-postquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef mr-green het volgende:
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachen
lol, dat harde seks koppel jij eraan. Was gewoon een oud bed...quote:
Ik snapte anders niet het doel van het posten van een dergelijke postquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef mr-green het volgende:
lol, dat harde seks koppel jij eraan. Was gewoon een oud bed...
Maar voor jou beeldvorming houden we het op snoeiharde seks en gaten in de muur van het bonken ok
Het was gewoon een vrouw met veel massa, weet je hoe lang het duurt voordat zo'n massa tot stilstand is gekomen? Gewoon een beetje Newton bijbrengen tijdens de seksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |