Leuk experiment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als Faxie een kloontje maakt en zich gaat gedragen naar alle tips die hij hier krijgt
ik zou hem nog steeds datenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:46 schreef Silenus het volgende:
Dat weet je niet, misschien een naïeve die zijn reputatie niet kent.
quote:
quote:
EN IK DAN?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ik kan mij ergens wel voorstellen dat Faxie niet met een bezette vrouw wil daten
Scherp weer van jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ik kan mij ergens wel voorstellen dat Faxie niet met een bezette vrouw wil daten
Als hij deze hint niet oppikt dan geef ik het op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb nog geen dm gehad dus dat lijkt me duidelijk genoeg
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik weet niet of jij met een bezette vrouw wil daten.. vertel eens
DM haar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluit.
"neuken" werkt altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Snel, wie heeft een gigantisch foute openingszin voor me?
Ik wist het! Okee:quote:
Jij. Ik. Ikea. Wanneer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Snel, wie heeft een gigantisch foute openingszin voor me?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
What has 50 teeth and holds back the incredible hulk?
- ?
My zipper.![]()
Al is die voor vrouwen misschien minder toepasselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |