"Het spreekt 1 woord Frans en neukt als een tijger..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef habitue het volgende:
What has 50 teeth and holds back the incredible hulk?
- ?
My zipper.![]()
Al is die voor vrouwen misschien minder toepasselijk.
oeh!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zodanig onder de invloed van de lente dat ik werkelijk niets meer uitsluit.
Ik heb wel eens een bed gesloopt, pluggen uit de muur (ja dat bed zat vast in de muur...).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef mr-green het volgende:
Hahaha samen een bed in elkaar zetten. Ok dat vraagt maar om een ding: NEUKEN!!!
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bed gesloopt, pluggen uit de muur (ja dat bed zat vast in de muur...).
"Kom je vanavond bij mij eten? Mijn ouders komen ook"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
-ho, ff gegevens verwijderen, moment-
Eigenlijk zou ik deze niet moeten klieren, want geile vent, maar ik verveel me.
Haha ik zag je gegevensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik deze niet moeten klieren, want geile vent, maar ik verveel me.
Zie-mij-hard-seks-hebben-postquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef mr-green het volgende:
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachen
lol, dat harde seks koppel jij eraan. Was gewoon een oud bed...quote:
Ik snapte anders niet het doel van het posten van een dergelijke postquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef mr-green het volgende:
lol, dat harde seks koppel jij eraan. Was gewoon een oud bed...
Maar voor jou beeldvorming houden we het op snoeiharde seks en gaten in de muur van het bonken ok
Het was gewoon een vrouw met veel massa, weet je hoe lang het duurt voordat zo'n massa tot stilstand is gekomen? Gewoon een beetje Newton bijbrengen tijdens de seksquote:
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Kom je vanavond bij mij eten? Mijn ouders komen ook"
"Wat vind jij een mooie naam voor een baby?"
"Mijn vriendinnen willen je ook een keer zien"
ben je al moe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.
Meer! Meer! Meer!
meestal prik ik hem er juist in bij een one-night-standquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef mr-green het volgende:
Daarom heb ik weinig met online daten... Openingszinnen, standaard vragen vanuit de andere kant etc etc.
Mrja openingszinnen tijdens uitgaan zijn ook vaak onzin maar dan heb je wel even face 2 face een gesprek met iemand en kan je wat beter een indruk van de persoon krijgen. Ook one night stands prik je er zo uit.
Ik heb een opening, heb jij zin?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.
Meer! Meer! Meer!
looool prik en pikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
meestal prik ik hem er juist in bij een one-night-stand
Dat is dus niet gebeurdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef mr-green het volgende:
Hahaha samen een bed in elkaar zetten. Ok dat vraagt maar om een ding: NEUKEN!!!
Dat deed het oude bed dus ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |