Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
"Kom je vanavond bij mij eten? Mijn ouders komen ook"
"Wat vind jij een mooie naam voor een baby?"
"Mijn vriendinnen willen je ook een keer zien"
ben je al moe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.
Meer! Meer! Meer!
meestal prik ik hem er juist in bij een one-night-standquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef mr-green het volgende:
Daarom heb ik weinig met online daten... Openingszinnen, standaard vragen vanuit de andere kant etc etc.
Mrja openingszinnen tijdens uitgaan zijn ook vaak onzin maar dan heb je wel even face 2 face een gesprek met iemand en kan je wat beter een indruk van de persoon krijgen. Ook one night stands prik je er zo uit.
Ik heb een opening, heb jij zin?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die zijn eng, ik zoek gewoon ouderwets foute. Heb net die ene over uit de hemel vallen en missen ze geen engel dinges gedaan.
Meer! Meer! Meer!
looool prik en pikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
meestal prik ik hem er juist in bij een one-night-stand
Dat is dus niet gebeurdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef mr-green het volgende:
Hahaha samen een bed in elkaar zetten. Ok dat vraagt maar om een ding: NEUKEN!!!
Dat deed het oude bed dus ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mijn bed is een keer doorgezakt tijdens de seks... Gênant moment wat snel over ging op hard lachen
die eerste snapt denk ik de helft van de vrouwen nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef habitue het volgende:
Are you from Tennessee? Cos you're the only 10 I see!
jouw jas zou prachtig staan aan mijn kapstok .
Kleren.. tapijtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef habitue het volgende:
Are you from Tennessee? Cos you're the only 10 I see!
jouw jas zou prachtig staan aan mijn kapstok .
Die moet je dan ook niet op badoo proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
die eerste snapt denk ik de helft van de vrouwen niet
wel mooi om gelijk een shifting te maken
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid!quote:
Ik zou haar ook niet serieus nemen volgens mij, dus ik hou me inquote:
duh Tiender is meer voor de fun en soms een one night standquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik nooit een succesverhaal ga hebben met tinder, want ik kan die shit niet serieus nemen.
Ik noem een ONS ook een succes heur.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
duh Tiender is meer voor de fun en soms een one night stand
Hoeveel mensen ik wel niet ken (in een relatie) die op tinder zitten... puur voor de fun
goed puntquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik noem een ONS ook een succes heur.
De tegenpartij meestal niet in mijn gevalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Totaal geen last van. En anders is het niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
En dan al dat gedoe weer als iemand eerst met poppetje A ging en daarna met B en dat C daar weer een mening over heeft en dat B natuurlijk een enorme haat heeft richting A
Blabla
GTST is er niks bij
Is dit een verkapte dateoproep yats.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef yats het volgende:
[..]
Totaal geen last van. En anders is het niet mijn probleem.
Zo lastig kan het toch niet zijn om er een date uit te slepen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik nooit een succesverhaal ga hebben met tinder, want ik kan die shit niet serieus nemen.
als je herpes krijgt lijkt me dat toch best wel jouw probleemquote:
Goede reden om fok dating te mijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je herpes krijgt lijkt me dat toch best wel jouw probleem
1 waarvan ik het weetquote:
En dat is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij een faxietje doen. Mark my words.
Heerst dat zo op fok?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je herpes krijgt lijkt me dat toch best wel jouw probleem
Jij blij dat je niet met fokkers datequote:
quote:
Ik kon de druk niet aan wetende dat jullie hier zoveel van een date verwachten.quote:
Hehe, inderdaad. Belde twaalf uur op een dag met een date als het niet langer was. Hoe heette die leip ook alweer? Cyclone oid? Nooit meer wat van vernomen trouwens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:16 schreef eefje801 het volgende:
Oh ja, dat was met die mafklapper die úren met een date belde vanaf zijn werk, dat is alweer een hele tijd geleden in dit topic, ik zit hier al te lang
Toen had ik net een nieuw bed gekocht, zouden we in elkaar gaan zettenNooit iets van gekomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |