Yepquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die kerel, als ik de goede voor me heb, belde vanaf een schip dacht ik.
Zijn jullie de recordhouders hier?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef eefje801 het volgende:
H_J en ik zijn trouwens wel de Wilma Nanninga's van dit topic zeg
F1976quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij zou er weinig succes zijn, aangezien je nog steeds onder deze post hoe ellendig je het hebt
[..]
Wie was je kloon dan? Kunnen we kijken wat er mis ging
Bedoelde dat we altijd precies weten wie met wie gaat/ging en dat ook nog eens leuk vinden om te weten volgens mijquote:
Ik was jou nog even vergeten, jij bent helemaal goed op de hoogte altijd.quote:
Uhm effe denken, klinkt wel bekend. Maar die had nog steeds volgens mij veel wat van jouw trekjes.quote:
Het is toch F1978?quote:
quote:
Oepsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat echt? Want dan vind ik het wel meesterlijk van je ha ha.
Jezus, die heb ik als FA ooit nog geband geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef Cue_ het volgende:
Wat ik idd zo snel even teruglees en qua reacties van anderen, was je toen nog erger en is Faxie zelfs nog een beter account
Toch weten jullie niet alles, dat kan haast niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Bedoelde dat we altijd precies weten wie met wie gaat/ging en dat ook nog eens leuk vinden om te weten volgens mij
Try mequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Toch weten jullie niet alles, dat kan haast niet.
Lijstjes willen we!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Try me
Vanaf het moment dat ik hier kwam kan ik bijna alle dategeschiedenissen oplepelen, bijna allemaal met nickname. Fotografisch geheugen(klinkt beter dan: heb veel tijd hier doorgebracht)
Nu je het zegt, ja. Al heeft dat weer niet met dategerelateerde zaken te maken moet ik bekennen. Ik heb van jou nog niks gehad, of ik moet het over het hoofd gezien hebben. Zou jammer zijn. I'll show you mine, you'll show me yours en lachen om elkaars grapjes enzo.quote:
Goed bezig! Altijd spannend, fokkers daten. Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef Clicks_nl het volgende:
Heb voor zover ik weet nog nooit een fokster gedate. Wel een fokdate in de planning, dus wie weet....
Sommige verhalen zijn ook wel leuk om terug te lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Try me
Vanaf het moment dat ik hier kwam kan ik bijna alle dategeschiedenissen oplepelen, bijna allemaal met nickname. Fotografisch geheugen(klinkt beter dan: heb veel tijd hier doorgebracht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |