Nou, dit dus. Ook nogal wat thuisdates gehad, nooit een probleem geweest. En nee, Faxie, er wordt niemand gedrogeerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Ik had laatst ook zo'n gevalletje, zeg maar voor de uberhaupt eerste date. Hell, nog geen kwartier gesproken in zijn totaliteit. We kwamen er toen ook pas achter dat Eindhoven-Amsterdam niet heel ideaal is. Dus ze stelde voor om halfweg af te spreken en als het zou klikken dan naar haar toe te gaan om de echte date te laatsen plaatsvinden. Daar crashen was dan uiteindelijk geen probleem.
Samenvatting vd samenvatting: als het leuk is kan en mag alles, als het niks is dan is heel dat slapen ook geen issue want het wordt toch geen palemanzen. Nu niet. Nooit niet. Ofwel: kappen met dat ge-analyseer altijd en ga nou eens gewoon gasje geven ipv overal beren op de weg zien. Doe es spontaan ofzo, wie weet wordt je leven er leuk van. Ik zeg maar wat hè. Al is de samenvatting vd samenvatting wat langer dan de oorsronkelijke tekst.
Hoogstens van achter bewusteloos geslagen met een knuppelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Ook nogal wat thuisdates gehad, nooit een probleem geweest. En nee, Faxie, er wordt niemand gedrogeerd.
Ja hoor Joe, we weten het nu ondertussen wel. Jij doet ook anaal op de eerste date waar wij hier 7 dates doen over zoenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Ook nogal wat thuisdates gehad, nooit een probleem geweest. En nee, Faxie, er wordt niemand gedrogeerd.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoogstens van achter bewusteloos geslagen met een knuppel
Oh doen we hier ook aan anaal?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja hoor Joe, we weten het nu ondertussen wel. Jij doet ook anaal op de eerste date waar wij hier 7 dates doen over zoenen.
Jij was toch de billenman?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh doen we hier ook aan anaal?
kak...
Dat weet je niet, je zou maar een behoorlijke catfish tegenkomen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar jullie zijn mannen! Jullie hoeven niet bang te zijn om gedwongen anaal te moeten ontvangen
Als ik met iemand thuis af sprak was dat omdat ik al zeker wist dat ik wilde vozenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
& ik vind het meteen zo overkomen alsof je seks wilt.
Klopt, maar als ik anaal had gewild was ik wel homo gewordenquote:
Dan moet het wel een grote sterke zijn. Want dan gooi je de deur gewoon gelijk weer dichtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat weet je niet, je zou maar een behoorlijke catfish tegenkomen..
Maar jij bent een vrouw, dat is andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ik met iemand thuis af sprak was dat omdat ik al zeker wist dat ik wilde vozen
Beetje gedoe om dan eerst in de kroeg te gaan zitten
Ja dat is toch niet erg als je dat weet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dat is anders![]()
Als je als man zijnde een thuisdate afspreekt, om gezellig "wat te drinken" terwijl je dat ook op een leuk terrasje kan doen, weet je als vrouw zijnde toch ook wel waar de man op uit is?
En als ik een meid echt tof vind doe ik dat dus niet, en stel ik altijd terrasje/kroeg voor
Hoe weet je of iemand 'echt tof' is voor een eerste date?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cart_A1993 het volgende:
En als ik een meid echt tof vind doe ik dat dus niet
Newsflash er zijn ook genoeg vrouwen die alleen op seks uit zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dat is anders![]()
Als je als man zijnde een thuisdate afspreekt, om gezellig "wat te drinken" terwijl je dat ook op een leuk terrasje kan doen, weet je als vrouw zijnde toch ook wel waar de man op uit is?
En als ik een meid echt tof vind doe ik dat dus niet, en stel ik altijd terrasje/kroeg voor
Ik heb wel eens ongevraagd een pink in m'n reet gehad hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Maar jullie zijn mannen! Jullie hoeven niet bang te zijn om gedwongen anaal te moeten ontvangen
Dat is waar, maar je zou maar zo'n flinke neger voor je deur hebben staan die zn voet ertussen zet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet het wel een grote sterke zijn. Want dan gooi je de deur gewoon gelijk weer dicht
De trut!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel eens ongevraagd een pink in m'n reet gehad hoor
Dan maar afspreken in de kroegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat is waar, maar je zou maar zo'n flinke neger voor je deur hebben staan die zn voet ertussen zet.
Ik app vrij lang met iemand voor ik date, en dan weet je wel of er een "klik" is, en dan is het eigenlijk afwachten of die er in het echt ook is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand 'echt tof' is voor een eerste date?
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Newsflash er zijn ook genoeg vrouwen die alleen op seks uit zijn.
Die moet je niet willen. Er is iets goed mis met ze als ze sex willen. Dat soort dames moet je vermijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Newsflash er zijn ook genoeg vrouwen die alleen op seks uit zijn.
Dus wij gaan niet neuken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:56 schreef Weissman het volgende:
Die moet je niet willen. Er is iets goed mis met ze als ze sex willen. Dat soort dames moet je vermijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |