quote:
Op woensdag 4 juni 2014 10:10 schreef verwegvanhuis het volgende:[..]
Het feit dat je die vraag stelt, toont aan dat je niet beslissingsvaardig bent. Ook iets waar vrouwen niet zo van houden. Ben jij zo iemand die een restaurant binnen loopt en zegt van "euhm, waar wil je zitten? hier of daar? Of is dit beter?.. " Vrouwen houden van een vent die zegt "dit wordt het"
Ik stel voor dat er een beetje alcohol te pas komt aan je date. Je moet je niet lam zuipen maar gewoon een beetje alcohol om bij jou en bij haar de spanning weg te nemen. Dan gaat alles makkelijker.
Dan heel belangrijk.. Je moet een kans hebben om te escaleren tot iets dat meer is dan vriendschap.
Bvb door te dansen. Drink een paar biertjes bij het uitgaan en ga dan met haar dansen. Je handen rond haar middel en bam.. oogcontact, je kust haar en de deal is binnen
Dit dus.
Zorg wel dat je de alcohol drinkt Tijdens de date en niet ervoor, aankomen met een dranklucht is meestal not done.
Maak je niet te druk en ga er gewoon voor. Heb een leuke tijd.
Ik ben ook altijd zenuwachtig bij leuke meiden, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Protips:
Kijk in de ogen, niet telang maar gewoon lang genoeg.
Kijk naar de signalen
Voorkom Ja/nee antwoorden op je vragen
En wees niet te gehaast met je zoen scoren, maar wacht ook niet telang.
Laatste x dat ik voor een eerste date had (nog niet zolang terug), vroeg ik aan het einde gewoon, Heb je het leuk gehad terwijl ik zwoel in de ogen keek. zodra je een Ja terugkrijgt en ze kijkt je lief aan, is dat het moment.
Je kan het!