abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140697711
Hoi

Ik heb een 2 weken terug een meisje leren kennen op een bruiloft, het was erg gezellig en hebben wat gepraat met elkaar. Tegen het eind zei ik dat ik haar zou opzoeken op FB. de volgende dag heb ik haar dus toegevoegd. na twee dagen heb ik haar een berichtje gestuurd hoe het ging etc. Het was allemaal erg leuk en besloten samen iets te gaan drinken. De volgende dag stuurde ik een berichtje dat ik het erg gezellig vond en dit was wederzijds. Ik vroeg haar ook of ze nog een vervolg zag zitten en dat vond ze wel leuk. Helaas begon het contact steeds minder te worden en werd van iedere dag naar om de dag en nu al twee dagen niks meer gehoord.

nu is mijn vraag wat moet ik hiermee?
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:36:23 #2
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_140697729
Jij praat via Facebook tegen haar en zij heeft 2 dagen niet gereageerd op wat jij hebt gezegd? Moet ik het zo zien? Of zeggen jullie op dit moment gewoon beide even niks tegen elkaar? Dat maakt wel verschil namelijk.
  PR/Manusje van alles woensdag 4 juni 2014 @ 09:37:20 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_140697748
Over een week gewoon appen, hoi, bier?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_140697750
En dan zo'n username :X :D
pi_140697756
op het moment beide even niks
pi_140697765
Een echte casanova :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_140697768
Plan die tweede date gewoon

Ik zou ook wat minder happig worden als er maar niks word afgesproken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:39:05 #8
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140697777
Rasechte don Juan
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:40:45 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_140697799
Nederlandse vrouwen zijn super afwachtend. Ze wacht gewoon op een bericht.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_140697808
Tweede date voorstellen als in: zullen we dit weekend/volgende week samen wat gaan drinken?
pi_140697951
Als ik die tweede dat zou voorstellen, zou ik haar dan niet afschrikken? ik wil deze namelijk niet verkloten omdat ik haar wel erg leuk vind.
pi_140698004
Waarom zou dat afschrikken? Jullie willen toch op een tweede date? Wat ga je anders doen. Wachten tot zij iets zegt?

Niks voorstellen schrikt juist af. Zij zit nu waarschijnlijk ook te twijfelen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140698007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:34 schreef Casanova34 het volgende:
Hoi

Ik heb een 2 weken terug een meisje leren kennen op een bruiloft, het was erg gezellig en hebben wat gepraat met elkaar. Tegen het eind zei ik dat ik haar zou opzoeken op FB. de volgende dag heb ik haar dus toegevoegd. na twee dagen heb ik haar een berichtje gestuurd hoe het ging etc. Het was allemaal erg leuk en besloten samen iets te gaan drinken. De volgende dag stuurde ik een berichtje dat ik het erg gezellig vond en dit was wederzijds. Ik vroeg haar ook of ze nog een vervolg zag zitten en dat vond ze wel leuk. Helaas begon het contact steeds minder te worden en werd van iedere dag naar om de dag en nu al twee dagen niks meer gehoord.

nu is mijn vraag wat moet ik hiermee?
Hoe oud zijn jullie allebei?
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
pi_140698045
ik 20 en zij is 18
pi_140698118
rhubarbje heb jij enige suggesties voor de tweede date?
pi_140698120
Je moet concreet worden. Datum/plaats/activiteit voorstellen.

Niet van dat vage "zullen we iets gaan doen".
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:58:00 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140698155
"Wil jij je nauwe, zure oester om de scherpe drietand van deze Neptunes wikkelen? Vanavond 9 uur, my place"

Klaar is Kees.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140698203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:53 schreef Casanova34 het volgende:
ik 20 en zij is 18
Waarschijnlijk heb je een goeie indruk gemaakt op het huwelijk. Anders wilt ze echt niet twee keer afspreken. Vrouwen weten heel goed wanneer je hen aantrekkelijk vindt door de manier waarop je naar ze kijkt etc. Maar als je je slag niet slaat omdat je zenuwachtig bent, kun je het snel vergeten.
Vrouwen kunnen helemaal niet tegen mannen die onzeker zijn.
Dus ga ervoor. Vraag haar nog een keer mee uit, drink samen wat wijntjes, ga dansen, kijk eens in haar ogen en als de kans zich voordoet steek je je tong tot in het achterste van haar keel

Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Maar als je er niet vol voor gaat, ben je op voorhand verloren
pi_140698234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:56 schreef Casanova34 het volgende:
er zijn echt 1000 dingen die je kunt doen
Jij kent haar dus jij moet inschatten wat bij haar past
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140698390
verwegvanhuis normaal heb ik totaal geen last van de zenuwen wanneer ik met een meisje op date ga en aan het appen ben, alleen bij haar weet ik gewoon niet wat ik moet doen omdat ik het niet wil verkloten.
pi_140698438
Schuif die onzekerheid weg en ga ervoor!

Kom niet onzeker over en zeg gewoon : Ben je zaterdag vrij? Ik weet een leuk terrasje waar we lekker kunnen zitten en wat gaan drinken.
pi_140698440
Thuisdate TS. Wie houdt er nou niet van seks?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140698448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 09:56 schreef Casanova34 het volgende:
Het feit dat je die vraag stelt, toont aan dat je niet beslissingsvaardig bent. Ook iets waar vrouwen niet zo van houden. Ben jij zo iemand die een restaurant binnen loopt en zegt van "euhm, waar wil je zitten? hier of daar? Of is dit beter?.. " Vrouwen houden van een vent die zegt "dit wordt het"

Ik stel voor dat er een beetje alcohol te pas komt aan je date. Je moet je niet lam zuipen maar gewoon een beetje alcohol om bij jou en bij haar de spanning weg te nemen. Dan gaat alles makkelijker.
Dan heel belangrijk.. Je moet een kans hebben om te escaleren tot iets dat meer is dan vriendschap.
Bvb door te dansen. Drink een paar biertjes bij het uitgaan en ga dan met haar dansen. Je handen rond haar middel en bam.. oogcontact, je kust haar en de deal is binnen
pi_140698545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:10 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

Het feit dat je die vraag stelt, toont aan dat je niet beslissingsvaardig bent. Ook iets waar vrouwen niet zo van houden. Ben jij zo iemand die een restaurant binnen loopt en zegt van "euhm, waar wil je zitten? hier of daar? Of is dit beter?.. " Vrouwen houden van een vent die zegt "dit wordt het"

Ik stel voor dat er een beetje alcohol te pas komt aan je date. Je moet je niet lam zuipen maar gewoon een beetje alcohol om bij jou en bij haar de spanning weg te nemen. Dan gaat alles makkelijker.
Dan heel belangrijk.. Je moet een kans hebben om te escaleren tot iets dat meer is dan vriendschap.
Bvb door te dansen. Drink een paar biertjes bij het uitgaan en ga dan met haar dansen. Je handen rond haar middel en bam.. oogcontact, je kust haar en de deal is binnen
Dit dus.

Zorg wel dat je de alcohol drinkt Tijdens de date en niet ervoor, aankomen met een dranklucht is meestal not done.

Maak je niet te druk en ga er gewoon voor. Heb een leuke tijd.
Ik ben ook altijd zenuwachtig bij leuke meiden, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Protips:
Kijk in de ogen, niet telang maar gewoon lang genoeg.
Kijk naar de signalen
Voorkom Ja/nee antwoorden op je vragen

En wees niet te gehaast met je zoen scoren, maar wacht ook niet telang.

Laatste x dat ik voor een eerste date had (nog niet zolang terug), vroeg ik aan het einde gewoon, Heb je het leuk gehad terwijl ik zwoel in de ogen keek. zodra je een Ja terugkrijgt en ze kijkt je lief aan, is dat het moment.

Je kan het! ^O^
pi_140699091
dank allemaal voor de tips. Ik hoop dat het gaat lukken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')